Fitness Seller

Hoe duur is jouw sportschool?

Peiling Peiling Hoeveel betalen jullie per maand om onbeperkt te trainen bij jullie sportschool?

• Minder dan 10 euro

Stemmen: 13 3,4%
  • Tussen de 10 en 15 euro

Stemmen: 11 2,9%
  • Tussen de 16 en 20 euro

Stemmen: 24 6,3%
  • Tussen de 21 en 25 euro

• Tussen de 26 en 30 euro

Stemmen: 53 13,8%
  • Tussen de 31 en 35 euro

Stemmen: 66 17,2%
  • Tussen de 36 en 40 euro

Stemmen: 59 15,4%
  • Tussen de 41 en 45 euro

Stemmen: 45 11,7%
  • Tussen de 46 en 50 euro

Stemmen: 22 5,7%
  • Meer dan 50 euro

• Niks, ik train thuis

Stemmen: 33 8,6%
  • Anders namelijk

Stemmen: 9 2,3%

• Totaal stemmers
    383
dit jaar 63,50 per maand. Inclusief alles. Drinken, groepsessies, cardio, krachttoestellen, sauna's, zonnebanken, rampzalige begeleiding, DB's die maar tot 36kg gaan, geen los squatrek, 2 maanden opzeg termijn anders wordt het automatisch omgezet in een maand contract met 2 maanden opzeg.

Alternatieve gym zal 39 euro ongeveer per maand worden. Nog goedkoper en je komt bij rampzalige achterbuurt scholen met weinig ruimte zodra er meer dan 6 man trainen.

Ik train thuis, en heb al m'n spullen, dus geen investeringen meer in het verschiet. Toch niet voor apparatuur. Voedsel, whey e.d. natuurlijk wel.

9,50 per maand onbeperkt (8:00 tot 23:30 en op zondag tot 17:00)
zwembad, sportvelden, sportzalen, goede begeleiding. Op 500 m afstand van de voordeur. Student zijn is fijn :cool:

ik was voor 13 maanden 386,40 euro kwijt:eek::(

gratish en voor nieths! alleen de apparatuur moet ik kopen;)

€37, dat betaal ik ook, je kan daarvoor ookwel andere groepslesen volgen..spinning en ald ie dingen. Woon je soms ook in Deventer WWE? :cool:

47,50 per maand, vrij duur dus. Het is ook niet echt een fantastische sportschool, maar wel superdicht bij huis.

*update

Vanaf komend jaar 112.50 per kwartaal

Dat was 99,-:(

tariefswijziging is de reden (nouja eerder aanleiding aangezien het een mooie gelegenheid was om dat contract te beeindigen) dat ik weg ga bij mijn stomme health centertje. gaat homegym worden. maar ik denk dat een auto voor gaat.

38 euri's all inn

€37, dat betaal ik ook, je kan daarvoor ookwel andere groepslesen volgen..spinning en ald ie dingen. Woon je soms ook in Deventer WWE? :cool:

Nee WWE woont in het mooie Middelburg
en komend jaar betalen we 1 euro extra per maand en dat komt neer op 38 euro = onbeperkt trainen, Anja als je dit leest: ik en anderen vinden het een gierige actie!

• Topic Starter Topic Starter
Nee WWE woont in het mooie Middelburg
en komend jaar betalen we 1 euro extra per maand en dat komt neer op 38 euro = onbeperkt trainen, Anja als je dit leest: ik en anderen vinden het een gierige actie!

Idd, het is maar 1 euro meer maar het is al een vrij kleine sportschool en het gaat mij om het princiepe. Een beetje jammer dat het weer een euro duurder word.

€ 36,- normaal , maar ik betaal niets :D

Ok, ok, da verklaar un hoop :P goed voor mekaar..

Terug
Naar boven