MuscleMeat

Hoe duur is jouw sportschool?

Peiling Peiling Hoeveel betalen jullie per maand om onbeperkt te trainen bij jullie sportschool?

• Minder dan 10 euro

Stemmen: 13 3,4%
  • Tussen de 10 en 15 euro

Stemmen: 11 2,9%
  • Tussen de 16 en 20 euro

Stemmen: 24 6,3%
  • Tussen de 21 en 25 euro

• Tussen de 26 en 30 euro

Stemmen: 53 13,8%
  • Tussen de 31 en 35 euro

Stemmen: 66 17,2%
  • Tussen de 36 en 40 euro

Stemmen: 59 15,4%
  • Tussen de 41 en 45 euro

Stemmen: 45 11,7%
  • Tussen de 46 en 50 euro

Stemmen: 22 5,7%
  • Meer dan 50 euro

• Niks, ik train thuis

Stemmen: 33 8,6%
  • Anders namelijk

Stemmen: 9 2,3%

• Totaal stemmers
    383
Ik train nu ook thuis om de reden dat een sportschool gewoon veel te duur is. Onder de € 50,- per maand is vrijwel niks te vinden. Al die extra's die je er dan bij krijgt, maak ik toch geen gebruik van maar die keus is er schijnbaar niet.

Ik train nu ook thuis om de reden dat een sportschool gewoon veel te duur is. Onder de € 50,- per maand is vrijwel niks te vinden. Al die extra's die je er dan bij krijgt, maak ik toch geen gebruik van maar die keus is er schijnbaar niet.

heuh? waar woon jij dan? duur zeg..

Rond de 40-50 euro per maand begint de norm te worden tegenwoordig met al die achterlijke health centertjes.

bij mijn toekomstige sportschool betaal ik €38 naar mijn weten, all-in wel te verstaan.. en als je alleen wilt gaan fitnessen ofzo betaal je een smak minder :P dus als je het verhaal van deefje leest, is het in zijn geval echt duur.. :(

Homegym komt op de lange termijn veel goedkoper uit. Powerrack, barbell, schijven en je kunt trainen. Eigen muziek en geen gezeik met reizen.

mijn abonnement loopt binnen 5 maanden af ( 500 euro per jaar !!! )

en ik heb al wat gekocht in de tussentijd

power rack
olympische barbell met 200kg schijven
platte en verstelbare bank
cable cross
leg extension
leg press
lat pulldown
leg curl (alweer te koop)

dus ik hoef nooit meer te gaan :)

bij mijn toekomstige sportschool betaal ik €38 naar mijn weten, all-in wel te verstaan.. en als je alleen wilt gaan fitnessen ofzo betaal je een smak minder :P dus als je het verhaal van deefje leest, is het in zijn geval echt duur.. :(

Vrijwel allemaal health-centers. Ik woon in Kerkrade en als je al iets goedkopers wil hebben moet je een aantal km reizen. Rekening houdend met de benzineprijzen van tegenwoordig is het dan even duur als een health-center van ongeveer € 50,- per maand.

Ik betaal 28e pm...hardcore sportschool waar je puur voor het trainen heen gaat.

Mijn nieuwe health-center thingy

Mijn nieuwe health-center thingy waagt het om 73e per maand te vragen :eek::eek::eek:. Mijn werkgever doet gelukkig water bij de wijn en fiscale voordelen helpen ook. Dus nu is het 33.35 per maand. Lijkt me te doen.

ik betaal 25 eu per maand. Het ziet er allemaal niet uit daarbinnen, maar het traint prima. Het is klein maar er zijn zat kilo's aan schijven e.d. Het is in Haarlem, dus voor mij wel klein half uurtje fietsen, maar ach, veel maakt dat ook niet uit.

Ik zit bij healtcity.. zown 45 euro per maand (bij jaar abo) maar is het geld wel waard met een sauna en ook turkse sauna.. cola en koffie altijd beschikbaar en zeer groot scala aan trainings apperatuur :)

Helemaal gratis :D
Hogeschool gym. Stelt niet zoveel voor, nogal verouderde toestellen, maar zolang ik moet zwoegen tijdens de setjes is het voor mij prima.
Nadeel: geen begeleiding (maar die krijg ik hier :) )

25 euro onbeperkt

32 per maand.
met douche

Zonder sauna en zonder zonnebank enzo..

30 per maand, maar binnenkort heb ik mijn homegym.

31 p/m inclusief zwemmen(25 meter+golfslagbad), sauna en turksstoombad. En het is nog een mooie(nieuwe) gym ook!

Terug
Naar boven