MuscleMeat

Hoe een proteineshake drinken?

Sualix

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
65kg
Ik ben vandaag naar de Body en Fit shop geweest in Zwolle, en heb daar een Proteïne pot gekocht: Why shake, ultra pure protein Delicacy. Ik wil deze elke ochtend en avond drinken met 1 scoop en water.

Ik had vanavond mijn eerste shake, eerst heb ik flink gebulkt (veel gegeten e.d.) en toen ging ik in bad met mn Proteïneshake. Alleen kreeg ik het echt moeilijk weg, het was niet lekker (alleen de nasmaak is goed) en je hebt het gevoel dat je volraakt en dan denk je, ach dan at je hem toch zo ff leeg. Maar dat kan niet want dan begint het te trekken.

Heeft iemand tips, aangezien ik deze shake toch 2 maal daags wil gaan benutten :)

Met melk mixen ipv water

met melk idd, je kan de kcals goed gebruiken.
ik doe altijd minder water erin, water verdunt de smaak gewoon heel erg dus even voor jezelf uitzoeken hoeveel water bij jou proeft, en je kan natuurlijk ook gewoon niet zitten whinen en net als je laatste rep squat doorzetten. hoppakee.

• Topic Starter Topic Starter
Maar water neemt sneller op en ik kan niet alle melk gaan opzuipen xd
Maar bedankt voor de tip :) Daar kan ik zeker wat mee.

Maar mij werd ook verteld dat ik veel water moest drinken, nu drink ik makkelijk veel water maar nu moet ik naar de wc, plas ik dan niet de proteine er dan weer gelijk uit?

altijd je plas zolang mogelijk inhouden zodat je lever de tijd krijgt proteïne je bloedblaan in te sturen op weg naar de mussels

• Like
Waarderingen: mat
Via je neus, je neusslijmvliezen nemen alles veel sneller op dan wanneer het via je maag en darmen gaat

Maar water neemt sneller op en ik kan niet alle melk gaan opzuipen xd
Maar bedankt voor de tip :) Daar kan ik zeker wat mee.

Maar mij werd ook verteld dat ik veel water moest drinken, nu drink ik makkelijk veel water maar nu moet ik naar de wc, plas ik dan niet de proteine er dan weer gelijk uit?

nee moat. eiwit kun je niet uitplassen. tenminste, voorlopig niet. dat komt over 60 jaar wel als je nieren beginnen te kraken.

gewoon veel water drinken. thats it. niet luisteren naar die andere trollers hier.

Ik ben vandaag naar de Body en Fit shop geweest in Zwolle, en heb daar een Proteïne pot gekocht: Why shake, ultra pure protein Delicacy. Ik wil deze elke ochtend en avond drinken met 1 scoop en water.

Ik had vanavond mijn eerste shake, eerst heb ik flink gebulkt (veel gegeten e.d.) en toen ging ik in bad met mn Proteïneshake. Alleen kreeg ik het echt moeilijk weg, het was niet lekker (alleen de nasmaak is goed) en je hebt het gevoel dat je volraakt en dan denk je, ach dan at je hem toch zo ff leeg. Maar dat kan niet want dan begint het te trekken.

Heeft iemand tips, aangezien ik deze shake toch 2 maal daags wil gaan benutten :)

anders krijg je klonten.
Ik vind de whey van BnF (banaan) met water lekkerder dan met melk. Is het trouwens wel een bodyenfitshop, of gewoon een winkel waar ze fitness supplementen verkopen? Ik heb namelijk ook eens een keer een pot proteine gekocht bij sport&fight shop (fysieke winkel), en die vond ik ook niet te zuipen

sowieso water boven melk.

Als een hond, uit een bakje.

Je kan het ook proberen door het via een klysma in te brengen, dan wordt het sneller opgenomen en je hebt de vieze smaak niet. Win-win!

ik doe altijd standaard met magere melk,
met de goedkoopste magere kwark is het ook wel lekker,
alleen wordt de kwart hier vrij dik van.

via je anus neemt het naar het schijnt veel beter op dan via je maag , dus in je anus kappen en wel een stop dan insteken. Anders loopt het er weer terug uit en dat wil je natuurlijk niet.

Sowieso door een rietje.

Terug
Naar boven