MuscleMeat

Hoe eet jij je kwark?

Peiling Peiling Hoe eet jij je kwark?

• Totaal stemmers
    270
gewoon zo, of met 100 gram cruesli en 20 ml. vruchtensiroop

Neem altijd optimel aarbei, zo uit het bakkie en slechts 0,1% vet.

Niet, vervangen door magere yoghurt

Kwark + beetje banaan whey en wat melk om wat beter naar binnen te krijgen

Ik neem altijd de magere biogarde kwark van de AH. Die bevat maar liefst 10 gram eiwit per 100 gram....hij is lekker dik en ruikt ook niet zo zurig.

Ik eet het vaak met Dorset cereals (de super granberry, cherry and almond muesly) een gram of 50-100. (ook bij de AH te koop trouwens) Een banaan erdoor is ook heel lekker en soms geef ik het wat meer smaak door er een 1/2 dosering whey proteine poeder (vanille of aarbeiensmaak en tegenwoordig ook de fresh berries) doorheen te doen. Overigens moet je als je er dan nog muesly door doet wel een beetje water bij doen want het wordt dan al snel beton.

De smerigste kwark vind ik de magere C1000 kwark. Die is heel dun en ruikt naar karnemelk (en dat vind ik pas echt smerig).

Als ik heel af en toe een patatje eet (tijdens de wekelijkse gezins vette hap dag) dan doe ik door de mayonaise 50% magere kwark. Het blijft dan lekker dik en de volle smaak van de mayionaise blijft redelijk in stand. Ook is kwark heel geschikt om 50-50 te mengen met knoflooksuas voor over je broodje schoarma.

groeten
GdV

Ik stop kwark in een shakebaker, doe er water bij en drink het op.

Ik fl**ker er af en toe siroop of kersen doorheen.

Vreet het niet altijd maar ik neem die bakkies kwark van de kaufland. Daar zit per 100gr 12 gram eiwit in.

Appel en kaneel kwark gewoon uit het bakje, of cruesli met vanille kwark uit een bak :)

gewoon normal uit het bakje, ik vind het best lekker, waarom zou je het in een kom doen al zit het al in een bakje?

in een maatbeker met water en een klein beetje zoetstof

Idd uit utt Bakjee

Had hier nog wel een vraag over...

Maakt het uit kwa eiwitten soort (trage/snelle) of ik Danio of Magere kwark neem?
De danio krijg ik echt 10keer beter weg namelijk ;)

's ochtends met sinasappelsap en whey
's avonds met melk en vruchtensiroop.

puur of met water is die zooi toch niet weg te krijgen

Gewoon uit het bakje, de eerste 2 maanden was het echt moeilijk eten (ik eet het naakt dus geen toevoegingen etc) maar daarna begon het steeds makkelijker te worden, en nu vind ik het juist heerlijk :D

Dus gewoon doorzetten als je het ook in 1x uit het bakkie wil eten ;)

met een lepel,

gwn bakje met 1 schepje bananen whey. Ik snap niet hoe sommige van jullie het zo moeilijk weg kunnen krijgen, klein beetje siroop of whey er door heen en het is heerlijk:D

Ik doe r een schepje proteine doorheen en 1 klein appeltje..savonds caseine, en als ik savonds wel kwark eet, dan zonder toevoegingen.

klein beetje suiker, of gewoon direct uit het bakkie naturel(vaak wel)

Terug
Naar boven