MuscleMeat

Hoe eet jij je kwark?

Peiling Peiling Hoe eet jij je kwark?

• Totaal stemmers
    270
Heb net 1 scoop Whey Premium Lime door heen gemixt en beviel bijzonder goed!

lepel

of was die al gezegd?

Met 4granen muesli en acerola

Op mijn werk alleen kwark, dus niks erdoorheen, en thuis vaak een scoop whey of wat suikervrije limonade.

permaban voor iedereen die het laatste stemt :D

gwoon uit et bakkie :)

Gewoon uit de bak natuurlijk.

Uit de bak, klein beetje zoetstof.
Soms als ik in de mood ben een lepeltje vruchtenjam....jummy!!!!

met een rietje

Gewoon zonder iets. Toen ik er net mee begon had ik al kokhalsneigingen na een paar lepels. Nu kan ik 2 bakjes kwark 'aan' zonder iets eraan toegevoegd. :roflol:

Lekker is het niet, maar gewoon niet nadenken en doorslikken.

Uit het bakkie, papier eraf trekken en erin gooien, klaar :)

Ik heb ook nog een vraag ik eet mijn kwark met pecan noten maar weet iemand waar je een goedkope zak hiervan kan halen :P? Die krengen zijn duuuuuur...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook nog een vraag ik eet mijn kwark met pecan noten maar weet iemand waar je een goedkope zak hiervan kan halen :P? Die krengen zijn duuuuuur...

Je bent zelf een goedkope zak.

:jk:

Gewoon bakkie zaanse hoeve. Papiertje dr af en lepelen maar.

Vandaag een schep Whey (Whey perfection) Orange door mijn bakje kwark gedaan. Zo lekker heb ik het nog niet op. Normaal gebruik ik wat siroop en brinta maar was beide op, maar zo is het ook erg lekker.

Met een handje walnoten of blauwe bessen/rozijnen en paar lepels lijnzaad. Gwoon in t bakkie, wel uitkijken met roeren maar daar krijg je vanzelf handigheid in

zo uit het bakkie.
ben er na 2 maanden inmiddels redelijk aan gewend. als het een ander merk word moet ik wel ff door de "zure" appel heen.

friszure smaak.... :kots:

Gewoon uit et bakje, blijven idd wel een paar restjes achter maarja het is niet anders:P

Terug
Naar boven