AndroidHealthClinic

Hoe gewetenloos sommige mensen ook zijn...

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Ik ben gister terug gekomen van mijn heerlijke vakantie bij mijn vader in kroatie. Ik ben er 3 weken geleden met mijn vriendin naar toe gereden. Heerlijk in een audi A4 bouwjaar 2001 geloof ik? Lekker airco aan onder weg, lekker sjezen door duitsland, met de flok mee rijden. Perongeluk 1 verkeerde afslag genomen maar goed, uiteindelijk kwam ik na 12 uur rijden thuis bij mijn vader.

4 Dagen geleden had mijn moeder perongeluk het lampje om te lezen in de auto aangelaten. Dit kwam omdat ze het zonnescherm wilde verwijderen, die raakte het knopje van het lampje aan waardoor het lampje dus de heletijd brandde en de accu leeg ging. Na paar keer proberen met verschillende kabels krijg mijn vader de auto de volgende dag aan de praat. De boardcomputer gaf alleen een (!) aan en het lampje ABS knipperde. Mijn vader of ik moest hier even voor naar Rovinj rijden(wij wonen in kroatie in Novigrad) om de auto te resetten. Naar Rovinj is het zo'n 32 kilometer.

Ik reed eergister dus vanaf mijn vaders bedrijf nog even snel naar huis om wat dingen te pakken. Mijn vader belde mij, hij vroeg of ik nog mee ging de auto laten resetten. Mijn vriendin vroeg echter net of ik meeging wat drinken in de stad(dorp). Ik vroeg aan mijn pa of hij niet alleen kon gaan, en hij vond dat wel ok.

Nou, rond 10 over half 4 kreeg mijn moeder een telefoontje.. ik zag aan haar gezicht al dat er iets niet klopte en ze zei ook "ongeluk?? he??". Ik wist dat het mijn vader was. Het bleek dus dat mijn vader een ongeluk had gehad net 5 kilometer van novigrad af.

Wat er was gebeurd?
Voor mijn vader reden 2 caravans en een italiaanse personen auto. Ze reden niet heel erg hard, zo rond de 70 km/h. Mijn vader wilde dus inhalen. Op het moment dat hij optrok en naast de italiaanse personen auto reed, ging die italiaan ook opeens die caravans inhalen. Mijn vader moest dus uitwijken naar links waardoor hij in de berm kwam. De auto sloeg de punt naar voren over de kop en belandde op de achterkant waarna hij na een beetje rollen op de zijkant belandde. Total loss.

Wonder boven wonder had mijn vader niets, enkel wat schrammetjes van wat glas scherven. Ik weet niet hoe hij met zijn dikke pens eruit geklommen is maar goed..

De italiaan is gewoon weggereden. En dit is wat ik dus echt kansloos vind. Hoe haal je het in je hoofd om weg te rijden naar een ongeluk. Stomme klote @?# ik hoop voor dat hij/zij slecht gaat slapen en dit altijd in zijn geweten zal meedragen.

Gelukkig voor ons reed er een kroatische verzekeraar achter mijn vader. (Ja, beats me.. wat een toeval!). Die had alles zien gebeuren. Na 4!!!! uur kwam de politie ( ze konden er makkelijk in 10 minuten zijn.. toch wel jammer zoiets).
We zijn gelukkig ook all-risk verzekerd, dat moet ik er zeker wel bij vermelden.

Dit is de 2de keer in 2 jaar geloof ikdat we een audi in de prak hebben gereden. De 1ste keer was ik de pineut toen ik ook met 1 wiel in de berm kwam. Ook over de kop.

De foto's (heeft mijn vader net na het ongeluk gemaakt):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daarnaast ben ik gister ook voor het eerst met een vliegtuig gegaan. Wat heb ik mij slecht gevoeld daarvoor, ik was echt bang. Opzich viel het vliegen wel mee, maar ikga toch liever met de auto..

Shit man, zonde van die mooie wagen maar een geluk dat je vader ongedeerd is. En ja, zo zijn mensen, wegrijden na een ongeval gebeurt meer en meer omdat mensen niet verzekerd zijn en ze meestal niet willen opdraaien voor de schade.

gelukkig had je pa niks, dat is ook het belangrijkste.
maar vindt wel aso wat die italiaan gedaan heeft.

maar alles is verder goed gekomen?

• Topic Starter Topic Starter
Diabolic zei:
Shit man, zonde van die mooie wagen maar een geluk dat je vader ongedeerd is. En ja, zo zijn mensen, wegrijden na een ongeval gebeurt meer en meer omdat mensen niet verzekerd zijn en ze meestal niet willen opdraaien voor de schade.
Was echt een close call. Die auto, dat komt wel goed. Ik ben echt blijdat mijn vader niks heeft. Hij lachte mij altijd uit omdat ik een auto verdoet had.. nu weet hij zelf ook hoe het is om te vliegen hahaha. We moesten er achteraf wel wat omlachen..

sixkiller zei:
gelukkig had je pa niks, dat is ook het belangrijkste.
maar vindt wel aso wat die italiaan gedaan heeft.

maar alles is verder goed gekomen?
Vandaag unive gebeld. We krijgen een schade formulier toegezonden.

Als die Italiaan nog gepakt wordt verdient hij iig een kopstoot.

Jammer dat er dit soort dingen gebeuren als je op vakantie bent. Verder is het belangrijkste dat je vader niets heeft, en dan komt de auto ( wat overigens wel jammer is :( ) En die Italiaan, moet wel erg aso zijn om door te rijden na een ongeluk.

Gelukkig geen doden of gewonden. Die k*t-caravans zijn een gevaar op de weg btw!

heftig zeg,

trouwens ik heb ook voor het eerst gevlogen ( nou ja ik heb wel es een rondvluchtje gemaakt in een heli dan)
en ja hoewel ik me niet echt heb lopen op****en ofzo voelde ik me af en toe wel alsof ik een vliegende lijkkist zat haha.
op de heenreis hadden we nog even flinke turbulentie en als je dat nooit eerder hebt meegemaakt dan schrik je toch wel even.

Damn bro, even schrikken lijkt me. Sommige mensen moeten ze echt van de weg afhalen inderdaad. Blij dat je vader geen blijvend letsel heeft!

Wat een verhaal zeg! verzekerings agent recht achter je pa enzo!

Beter dat je pa niets heeft afgezien van die schrammetjes. Zuid Europese autobestuurders zijn sowieso wacko's

Ari70 zei:
Wat een verhaal zeg! verzekerings agent recht achter je pa enzo!

Beter dat je pa niets heeft afgezien van die schrammetjes. Zuid Europese autobestuurders zijn sowieso wacko's
Ja echt allemaal rare fratsen. Het ironische is nog dat hij de auto ging laten maken..

in spanje zag ik er wel een paar die er geen probleem mee hadden de andere even stukje op zij te duwen op de parkeerplaats.

Gelukkig gebeurd het niet op de terugweg. Was beetje zonde van het geld geweest, haha! Ben blij dat je vader ongedeerd is man, **** die auto, komt echt wel weer een nieuwe.

K*t bro:eek:

Liever jij dan ik,maar ik wens het je ook niet toe

:eek:!!!gelukkig liep het goed af

Damn ... Top dat ie der niets aan over heeft gehouden en wat een dikke mazzel dat het gedekt wordt door verzekeraar.

Terug
Naar boven