AndroidHealthClinic

Pech op de weg: de Anwb laat je staan maar een Marrokaan niet!

Haha, zo een vriend van me ook een keer die langs de weg stond met een kapotte distriebutieriem.

Hahaha mysterio3 voel je je altijd zo snel aangevallen? Ik zou bijna denken dat je marrokaan bent

(hap alsjeblieft)

Micchien waren het Nederlanders verkleedt als Marokkaan ivm carnaval?

• Topic Starter Topic Starter
het valt me wel op dat velen hier met een bepaalde ondertoon hun berichtje schrijven best wel jammer maar goed... mij maakt het niet uit of iemand nu geel, groen of paars is zolang hij mij respecteert dan doe ik dat andersom ook.

mijn meninig is om het topic te sluiten, want het gaat nu over hele andere (rand)zaken

Marrokanen zijn altijd vriendelijk, ze vragen altijd: 'heb je een probleem?!?'

+1

Maar we horen nu een paar goede verhalen over marokanen etc..
Zitten zeker wel goede bij, bij degene dat dit soort verhaaltjes niet goed ging zo een 85% kunnen het niet meer na vertellen.

Haha, zo een vriend van me ook een keer die langs de weg stond met een kapotte distriebutieriem.

en toen, en toen, en toen, en toeeeeeeennnn?

@ TS; monster typeskills, leest bijzonder prettig!

OT; ben zelf een keer erg hard met me fiets gevallen! niemand hielp me:janken: toen ben ik maar weer opgestapt en verder gefietst:)

en toen, en toen, en toen, en toeeeeeeennnn?

@ TS; monster typeskills, leest bijzonder prettig!

OT; ben zelf een keer erg hard met me fiets gevallen! niemand hielp me:janken: toen ben ik maar weer opgestapt en verder gefietst:)
*Shouderklopje*, Twas het beste wat je kon doen.....:nope:

Haha leuk verhaal maar persoonlijk denk ik dat het Nederlanders waren die zich verkleed hadden voor carnaval!

Verklaring: De TS is gewoon een kloontje bestuurd door maroc.nlhoort allemaal bij hun evil plan om de wereld over te nemen :D

OT: leuk hoor :) Dacht eigelijk; weer een gezeur op marroc's.. van De ANWB liet mij staan om een Marrokaan te helpen!!:mad: hehehe

sjit het is begonnen hybride marokkanen , ze lijken op nederlanders , zijn sociaal en behulpzaam.

Terug
Naar boven