Fitness Seller

Hoe gewetenloos sommige mensen ook zijn...

Niet tegen de verzekeraar zeggen dat je je auto wilden laten maken natuurlijk he :P.
Voor de rest is het mooi dat er niks gebeurd is met je vader.
Want hoe die auto erbij ligt had er niet graag in willen zitten in ieder geval.

Zoiets is klote, maar goed dat jij er niet bij zat. Je vader heeft immers niets opgelopen gelukkig. Mss was dat met jou wel anders geweest, als je mee was gereden.

Verder ziet het ernaar uit dat de auto van 2000 is. gewoon ff ter info :D

wat een vakantie verhalen toch weer.. ga je nu een nieuwe auto uitzoeken? :)

• Topic Starter Topic Starter
Frenkpie zei:
wat een vakantie verhalen toch weer.. ga je nu een nieuwe auto uitzoeken? :)
hmmja 2000 of 2001. Heeft wel van die nieuwe soort lampen vooraan. Onze voorganger was geloof ik een 2000.
Deze welke we nu hadden had alles erop en er aan iets van 6 of 8 airbags. 6 of 8 boxen? Boardcomputer? met airco en crusecontrole etc...
weet niet zeker of het 2001 is. ik geloof van wel..

Gelukkig is je pa er goed vanaf gekomen. Dat is toch echt het belangrijkste.

10 jaar werkkamp voor die Italiaan. Mochten ze hem pakken.

Helaas hoor je nog regelmatig dat mensen doorrijden na een ongeluk... Jammer van die mooie audi, maar gelukkig is alles goed met je pa, hopen dat hij er ook niet al te veel psychologische schade aan over houdt...

Death to the waps:D

Maar is nu ook het kenteken geregistreerd van die Italiaan en doorgegeven aan de politie?

Klote man...
Gelukkig heb je pa er niets ernstigs aan overgehouden!

Mocht je die Italiaan nog eens treffen verzuip hem dan in een bak olijf olie....
Wat een klere streek he....

Ik dacht even dat het verhaal wat minder goed ging aflopen, viel gelukkig mee :rolleyes:
Blij voor je dat er niets met je pa aan de hand is, zeker omdat je niet mee ging. Anders zou het helemaal een k*t gevoel achter laten.
Wel een k*tstreek van die Italiaan, maar het zou je ook in Nederland gewoon gebeuren...

En dan denkt men dat vliegen niet veilig is :rolleyes:

Volgens mij gebeuren er in 1 jr meer bus/auto ongelukken tijdens de vakantieperiode dan er in 10jr vliegtuigen neerstorten.

(Die Turkse luchtvaartmaatschappij ff buiten beschouwing gelaten :D )

Good luck in ieder geval!

Diabolic zei:
Shit man, zonde van die mooie wagen maar een geluk dat je vader ongedeerd is. En ja, zo zijn mensen, wegrijden na een ongeval gebeurt meer en meer omdat mensen niet verzekerd zijn en ze meestal niet willen opdraaien voor de schade.

Ik kan me dat wel indenken dat je zo probeert te vluchten voor de schade maar kom, daar heb je een verzekering voor. En al had ik die niet dan zou ik nog willen weten of het slachtoffer het uberhaupt wel overleefd had en als hij gewond was hulp bieden.

Ik zou het niet op m'n geweten kunnen hebben om, misschien, een doodgaande persoon in z'n auto te laten sterven omdat ik onder de kosten uit wil komen.

je vader heeft gelukkig niks..

die italiaan zal er niet slechter door slapen denk ik..

wees blij hoe het allemaal is afgelopen en gebruik je agressie voor tijdens het trainen, dan pak je misschien wat PR's..

Terug
Naar boven