Fitness Seller

Hoe heet dit broekje?

haha, ****ing gaymagnet

chocoprins-alert !

bth_red_alert.gif

met die shorts is opzich niks mis als je het lichaam er voor hebt, bijv je eigen lengte wegen op 8% en tanned.. maar niet als ecto/fatty dan is het belachelijk

met die shorts is opzich niks mis als je het lichaam er voor hebt, bijv je eigen lengte wegen op 8% en tanned.. maar niet als ecto/fatty dan is het belachelijk

Dit.
Vind sowieso dat Nederlanders beetje bangerikjes zijn voor extremere kledingstijlen etc.
Iedereen probeert zoveel mogelijk op elkaar te lijken, en als je je niet conformeert dan ben je meteen gay, gothic of hipster blablabla.

Ik vind dat als je een gruwelijk fysiek hebt dat je best in de zomer zo'n broekje kan dragen, worden je benen tenminste ook eens bruin.
En sowieso zijn lange korte broeken fakking lelijk als je gespierd bent.
Lijkt net alsof je geen benen traint omdat je alleen van knieën naar onder ziet.

Het zijn gewoon flikkerbroekjes

Dit.
Vind sowieso dat Nederlanders beetje bangerikjes zijn voor extremere kledingstijlen etc.
Iedereen probeert zoveel mogelijk op elkaar te lijken, en als je je niet conformeert dan ben je meteen gay, gothic of hipster blablabla.

Ik vind dat als je een gruwelijk fysiek hebt dat je best in de zomer zo'n broekje kan dragen, worden je benen tenminste ook eens bruin.
En sowieso zijn lange korte broeken fakking lelijk als je gespierd bent.
Lijkt net alsof je geen benen traint omdat je alleen van knieën naar onder ziet.

Je hebt toch kuiten om te showen :rolleyes:

Wat scheelt er toch met deze generatie? :roflol:

Eigen lengte wegen met 8% is niet zo indrukwekkend hoor :)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 16:53 ----------

min. quads om zo een broekje te dragen:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GTFO

Je zit veel te veel naar Zyzz te kijken en op het ''foute deel'' van DBB... Zo'n broekje is NOOIT goed, gay as phuck.

Zelfs Freddie Mercury zou zo'n short niet dragen.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Noem t gay, maar met het goede lichaam glibberen alle vrouwen de tent door

Noem t gay, maar met het goede lichaam glibberen alle vrouwen de tent door

Met het goede lichaam gebeurt dit sowieso al. Dat broekje gaat je echter niet helpen. Waarschijnlijk zal het eerder vrouwen afschrikken en zij denken dat je gay bent.

Vind je op de site van gymshark ;)

Je hebt toch kuiten om te showen :rolleyes:

Niet iedereen heeft super genetics voor kuiten.
Je kan heus wel prima kuiten bouwen natty, maar bij sommigen worden ze gewoon niet zo groot.
En ik had vorig jaar op de sportschool een enquête gedaan voordat de zomer begon.
Meeste vrouwen vinden lange zwemshorts lelijk en zien liever kortere broekjes en zelfs speedo's (daarbij zeiden er wel veel dat het wel lag aan hoe de man eruit zag).
Note: ik heb het nu even over zwembroeken, maar ik neem aan dat mensen ook niet van plan zijn met die Zyzz broekjes overal rond te lopen..
Lijkt me dat ze het voor bepaalde gelegenheden bedoelen.

Daarnaast werd ik afgelopen jaar door al mn vrienden gepest (weliswaar allemaal nonlifters) toen ik in een korte zwembroek liep, maar de chicks daarentegen vonden het juist stoer.

Doet Yannick alles in functie van "vrouwen"?

Terug
Naar boven