- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met die shorts is opzich niks mis als je het lichaam er voor hebt, bijv je eigen lengte wegen op 8% en tanned.. maar niet als ecto/fatty dan is het belachelijk
Dit.
Vind sowieso dat Nederlanders beetje bangerikjes zijn voor extremere kledingstijlen etc.
Iedereen probeert zoveel mogelijk op elkaar te lijken, en als je je niet conformeert dan ben je meteen gay, gothic of hipster blablabla.
Ik vind dat als je een gruwelijk fysiek hebt dat je best in de zomer zo'n broekje kan dragen, worden je benen tenminste ook eens bruin.
En sowieso zijn lange korte broeken fakking lelijk als je gespierd bent.
Lijkt net alsof je geen benen traint omdat je alleen van knieën naar onder ziet.

Eigen lengte wegen met 8% is niet zo indrukwekkend hoormet die shorts is opzich niks mis als je het lichaam er voor hebt, bijv je eigen lengte wegen op 8% en tanned.. maar niet als ecto/fatty dan is het belachelijk

met die shorts is opzich niks mis als je het lichaam er voor hebt, bijv je eigen lengte wegen op 8% en tanned.. maar niet als ecto/fatty dan is het belachelijk
Noem t gay, maar met het goede lichaam glibberen alle vrouwen de tent door
Noem t gay, maar met het goede lichaam glibberen alle vrouwen de tent door
Daarnaast werd ik afgelopen jaar door al mn vrienden gepest (weliswaar allemaal nonlifters) toen ik in een korte zwembroek liep, maar de chicks daarentegen vonden het juist stoer.