Fitness Seller

Hoe heet dit broekje?

Daarnaast werd ik afgelopen jaar door al mn vrienden gepest (weliswaar allemaal nonlifters) toen ik in een korte zwembroek liep, maar de chicks daarentegen vonden het juist stoer.

Er zit een groot verschil tussen een korte zwembroek en dit ding. Dit is nog korter/even kort als de meeste hotpants.

Als ik dit zag voordat ik Zyzz kende zou ik denken dat het een onderbroek was of dat hij het broekje van ze zusje aanhad. En 100% homo (nu 90%). Zyzz kon er mee weg komen.. maar hij had ook een ongeloofelijk lichaam. De meeste hier zouden er niet mee weg komen.

Er zit een groot verschil tussen een korte zwembroek en dit ding. Dit is nog korter/even kort als de meeste hotpants.

Als ik dit zag voordat ik Zyzz kende zou ik denken dat het een onderbroek was of dat hij het broekje van ze zusje aanhad. En 100% homo (nu 90%). Zyzz kon er mee weg komen.. maar hij had ook een ongeloofelijk lichaam. De meeste hier zouden er niet mee weg komen.

Dit

Zo'n lange zwembroek is inderdaad niks, maar zo'n gay hotpants is weer het andere uiterste natuurlijk :roflol: De dames vonden Zyzz heus niet aantrekkelijker door dat rare broekje van hem hoor, als weerspiegelde dat wel mooi zijn innerlijk natuurlijk...

Die broekjes zijn niet gay, absoluut niet.

Ik vind het eerder iets voor een 4-jarige die toch niet doorheeft dat my-little-pony shirts eigenlijk gemaakt zijn voor meisjes

wat is in jouw ogen ''een korte zwembroek''?
Tikkeltje langer dan die Zyzz broekjes.

Doet Yannick alles in functie van "vrouwen"?
Oh jij werkt omdat je werken zo leuk vind? :rolleyes:
Come onn.. je kan het gaan ontkennen, maar uiteindelijk doe je je hele leven je best voor dingen zodat je in de smaak valt bij mensen.
Je werkt zodat je geld hebt, dat geld gaat naar een woning/kleren/sportschool/uitgaan/blablabla en dat zorgt er dan weer voor dat je in aanmerking komt met vrouwen (of mannen als je homo bent).
Als de wereld alleen maar mannen onder elkaar was, zou iedereen in slonzige kleding lopen, wonen in een lelijk huis dat zo functioneel mogelijk is zonder extra's, zouden we genoegen nemen met lelijke auto's, bleven we heel de dag gamen.

Ja, naast vrienden is inderdaad mijn grootste obsessie in leven toch echt vrouwen.
Schaam me er ook geen seconde voor :D

Lol.
Waar doe jij het dan allemaal voor?

Ja ik werkte in een happy happy joy joy sportschool (niet dat er veel andere keus is in mijn omgeving) en had toch tijd over.
Merkte dat de meeste mannen geen benen trainde en ging daarom 2 enquêtes maken, 1 konden alleen de vrouwen invullen over wat voor zwemkleding ze het liefst aan mannen zien.
En de ander voor mannen en vrouwen over het andere geslacht, welke 2 spiergroepen je het mooist/belangrijkst vond.
Voor de mannen wonnen buikspieren by far :o en op 2 kwam borst, 3 schouders, 4 armen, 6 benen, 5 rug (beetje jammer, hoopte toch dat benen hoger eindigde en rug ook).

Bij vrouwen: benen/billen by far op 1, en buik 2 en verder werd er zo goed als niks gekozen

Nou je het toelicht is het niet zo grappig meer jammer..

Dacht dat het op de sportschool was waar je traint.

wow zoveel haters :O

Terug
Naar boven