MuscleMeat

Hoe ik wil worden in de toekomst en hoe ik nu ben...

Ik begrijp ff iets niet. Ik ken die Wido natuurlijk niet en weet dus ook niet of het een arrogante kwal is of niet, maar die gozer "had" een echte BB-fysiek, zoals 9 van de 10 hier er wel uit zou willen zien. Als ik dan velen van jullie hier allemaal stoere verhalen zie posten en die gozer zie afbranden, die zich btw niet eens kan verdedigen, vind ik dat een beetje zielig. Juice of niet, maar ik denk dat 9 van de 10 niet eens in de buurt komt van zo een fysiek. Tevens wil ik er graag nog aan toevoegen, dat iedereen, die een jaar of meer stopt veel massa zal verliezen of je nu gebruikt hebt of niet. Je spieren verliezen nu eenmaal massa. Kijk, dat de meeste ecto's hier als ze 5 jaar gestopt zijn er nog steeds hetzelfde uitzien, als wanneer ze 5 x in de week trainen, dat is niet meer dan normaal. :D

Daar komt nog eens bij, dat iemand hier zijn doelen post, realistisch of niet en daar adviezen bij vraagt. Wat zie ik? Mensen, die hem naar beneden lopen te halen! Als je geen normale feedback kan geven, doe het dan niet!

misschien heeft het ermee te maken dat het zo'n kl***zak was.

boogie zei:
misschien heeft het ermee te maken dat het zo'n kl***zak was.
Dat zou natuurlijk kunnen, want ik ken die gast niet. Echter, dan nog is het eerlijker om hem daarop te "veroordelen" dan op zijn prestaties.

who the **** is die wido? Wat was zijn account naam hier?

Rob G zei:
Ja maar je moet niet vergeten dat die wido misschien 30 kg boven zijn natural limit zat en Frenk zit er nog onder. Die gozert was gewoon zekers vet groot, dikke 100 kg zal hij zeker gewogen hebben. Dan val je net zo goed terug naar een 75 kg ofzo. Hetzelfde als dat je erst 85 woog. Natuurlijk zal het wel wat uitmaken dat je een goede basis hebt. Maar die gast heeft toch een jaar of 3 of 4 met veel massa rond gelopen dat is nauurlijk wat anders dan 1 dikke kuur en dan weer terug vallen.

Hoe hij er in dat pak uit ziet, dat kan zekers een vertekend beeld geven. Die foto's waar hij in zijn blote bast staat ziet hij er gewoon nog steeds goed uit.

En ik denk ook niet dat iedereen een vette fysiek kan krijgen als hij gaat juicen. Natuurlijk kan iedereen massa aanzetten. Maar die echte vette fysiek met goede rondingen en goede verhoudingen die zit hem gewoon in je genen.
100kg? Dat zou ik em niet geven op die foto. Wido was toch 1m60 zoiets of niet? Dan zie je er al snel vol uit hoor.

En die foto's in het begin van het topic zijn volgens mij niet de foto's van nu denk ik.

Loo zei:
whahahaha, jongens ophouden nou, ik krijg buikpijn van het lachen.

die wido wordt compleet geflamed hier.

"al draag een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding", daar moest ik aan denken toen ik die foto's van die pakken zag. What the ****, nu ineens de zakenman of gangster uithangen? Verkleedpartijtjes heb ik al een jaar of 10 niet meer gehad, alleen met carnaval wil ik nog weleens een boerenkiel aantrekken.

ff wat anders; herrineren jullie dr.Pepper nog? Hij was een maatje van Wido, en trainde een tijd in turkije.
Ook die gast was HUGE, maar ik zag een tijdje geleden foto's van hem; compleet in elkaar gekrompen, als een rozijntje.

Ook hij had een heel fotoboek vol met zichzelf in een pak gehezen, en dan in de showroom van Hessing foto's van Bentley's en Lamborgini's maken.

RESPECT dat ze vroeger zo groot waren, maar DISRESPECT over hoe ze er nu uitzien, en dat ze zo lopen te draken met die mafia-foto's.

EDIT; zie hier de foto's van dr.Pepper;

hoe hij er vroeger uit zag, toch wel een beest te noemen;

http://www.picturetrail.com/bigbeterthanever

en hoe hij er nu uit ziet, een regelrecht aanfluiting;

check het album trip 2 thailand;

http://www.picturetrail.com/trip2thailand

en check vooral ook de gangsterfoto's in het andere album.

Kijk, ieder zijn ding, en dat ze gestopt zijn met trainen moeten ze zelf weten, ik vind het zonde dat ze niet verder zijn gegaan. We kunnen ze wel finaal afkraken, maar ze waren gewoon HUGE, klaar uit.

gave front biceps pics van die gast. en die wido was wel +100 ja..ik meen 105 of 115..zal dan 105 zijn.

benchMarc zei:
100kg? Dat zou ik em niet geven op die foto. Wido was toch 1m60 zoiets of niet? Dan zie je er al snel vol uit hoor.

En die foto's in het begin van het topic zijn volgens mij niet de foto's van nu denk ik.

Ik bespeur een btje jaloezie hiero. of heb ik het mis benchmarc?

Mighty zei:
Dat zou natuurlijk kunnen, want ik ken die gast niet. Echter, dan nog is het eerlijker om hem daarop te "veroordelen" dan op zijn prestaties.

Die kerel deed niets anders dan anderen afkraken die kleiner waren dan hij, leden bedreigen en ontkennen dat hij juicde. Altijd een groepje losers (zijn vrienden) die dan met hem mee gingen doen en ook allemaal hetzelfde verhaal als Wido. Hij bouwde op goede genen en op juice. Niemand die ontkent dat hij niet een goed fysiek had. Alleen verdiend hij ook geen respect.

Precies, Anoniem. De man had een superlichaam en of hij nu juicete of niet, hij zal er hard voor gewerkt hebben. Feit blijft dat het verder gewoon een nul was met een ego van hier tot zijn land van herkomst.

Leuke thread. Had tijdje terug foto's van hem gezien op een ander bb forum. Kerel weet wel hoe die moet trainen en groeien.

Paar jaar geleden kwam hij hier met zon vriendenclubje hier op het forum ja. Ging altijd de verkeerde kant op in die threads van hem :D.

Mighty zei:
Ik begrijp ff iets niet. Ik ken die Wido natuurlijk niet en weet dus ook niet of het een arrogante kwal is of niet, maar die gozer "had" een echte BB-fysiek, zoals 9 van de 10 hier er wel uit zou willen zien. Als ik dan velen van jullie hier allemaal stoere verhalen zie posten en die gozer zie afbranden, die zich btw niet eens kan verdedigen, vind ik dat een beetje zielig. Juice of niet, maar ik denk dat 9 van de 10 niet eens in de buurt komt van zo een fysiek. Tevens wil ik er graag nog aan toevoegen, dat iedereen, die een jaar of meer stopt veel massa zal verliezen of je nu gebruikt hebt of niet. Je spieren verliezen nu eenmaal massa. Kijk, dat de meeste ecto's hier als ze 5 jaar gestopt zijn er nog steeds hetzelfde uitzien, als wanneer ze 5 x in de week trainen, dat is niet meer dan normaal. :D

Daar komt nog eens bij, dat iemand hier zijn doelen post, realistisch of niet en daar adviezen bij vraagt. Wat zie ik? Mensen, die hem naar beneden lopen te halen! Als je geen normale feedback kan geven, doe het dan niet!

Niet te vergeten de 'stoere' jongens die alles hardcore vinden en vervolgens foto's plaatsen waar een gemiddelde ongetrainde ecto nog niet jaloers op kan worden. :rolleyes:

hzw7500 zei:
Ik bespeur een btje jaloezie hiero. of heb ik het mis benchmarc?
Niet echt, ik ben liever 30cm langer en minder huge, zoals ik nu dus ben. Dan 1m60 met wel veel spiermassa. Om eerlijk te zijn, ik zou niet eens de fysiek van een pro willen hebben als ik 1m60 was. Dan kies ik toch voor lengte.

Mooie fysiek van beide heren (die mij onbekend waren). Jammer dat ze gestopt zijn, of ze gebruikten of niet, terugvallen doe je altijd. Maar ik denk wel dat er veel lui snel gebruiken en de klap die je dan terug maakt als je even stopt is dan gewoon mentaal erg groot.

Doe het liever natural en maak het een instelling voor het leven. Ik zie het als een lange termijn sport en niet als een eenmalige piekpoging.

Voor de gozer die dit topic startte, train hard, doe de basisoefeningen, verzorg je eiwit inname en reken zeker op 10 jaar 4 x per week pijnleiden voor je ook maar een beetje in de buurt komt van je ideaal.

benchMarc zei:
Niet echt, ik ben liever 30cm langer en minder huge, zoals ik nu dus ben. Dan 1m60 met wel veel spiermassa. Om eerlijk te zijn, ik zou niet eens de fysiek van een pro willen hebben als ik 1m60 was. Dan kies ik toch voor lengte.

omdat je zelf 1.90 bent zeg je dat :D

benchMarc zei:

1.60 ? hoe kom je daar toch steeds bij.

Wido is rondt de 1.74 meen ik

benchMarc zei:

1.90 is lekker moet ik toegeven, maar hij is tog niet 1m60? Zo klein ziet hij er ook weer niet uit.

Ah ok, ik dacht dat ik dat eens had gelezen in het begin toen hij nog postte.
Dan nog wil ik niet ruilen. Mede omdat ik toch wel weet dat bodybuilding voor mij geen sport voor het leven zal zijn. Nu ik op school zit is het nog allemaal wel te doen, maar ik denk niet dat ik later nog zin heb om 4 avonden in de week zo hard ervoor te moeten werken. Misschien wat onderhoudtrainen ofzo. En bovendien pas ik voor roids, dus nee, geen jaloezie.

Nou hij woont paar kilometer verder op hier :D

Als je nou komt trainen met mij en opa kunnen we hem ook uitnodigen :D

Traint ie nog wel dan? :D

Terug
Naar boven