- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik begrijp ff iets niet. Ik ken die Wido natuurlijk niet en weet dus ook niet of het een arrogante kwal is of niet, maar die gozer "had" een echte BB-fysiek, zoals 9 van de 10 hier er wel uit zou willen zien. Als ik dan velen van jullie hier allemaal stoere verhalen zie posten en die gozer zie afbranden, die zich btw niet eens kan verdedigen, vind ik dat een beetje zielig. Juice of niet, maar ik denk dat 9 van de 10 niet eens in de buurt komt van zo een fysiek. Tevens wil ik er graag nog aan toevoegen, dat iedereen, die een jaar of meer stopt veel massa zal verliezen of je nu gebruikt hebt of niet. Je spieren verliezen nu eenmaal massa. Kijk, dat de meeste ecto's hier als ze 5 jaar gestopt zijn er nog steeds hetzelfde uitzien, als wanneer ze 5 x in de week trainen, dat is niet meer dan normaal.
Daar komt nog eens bij, dat iemand hier zijn doelen post, realistisch of niet en daar adviezen bij vraagt. Wat zie ik? Mensen, die hem naar beneden lopen te halen! Als je geen normale feedback kan geven, doe het dan niet!
Daar komt nog eens bij, dat iemand hier zijn doelen post, realistisch of niet en daar adviezen bij vraagt. Wat zie ik? Mensen, die hem naar beneden lopen te halen! Als je geen normale feedback kan geven, doe het dan niet!