AndroidHealthClinic

Hoe kan ik veel armspieren krijgen in de vakantie??

Coen112

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
75kg
Ik ben nu 14 jaar en zou wel graag wat meer armspieren willen, ik heb een set halters en zou deze vakantie graag eens flink mijn armspieren willen trainen. Maar wat is nou een goed trainingsschema voor in de vakantie zodat je na erna toch al wel wat meer spieren kan zien?

Laatst bewerkt:
Meer armspieren, als in een extra spier is niet mogelijk.
Sorry coen, had je graag verteld hoe maar dit weet ik niet.

• Like
Waarderingen: mat
verkeerde forum probeer dutchfitness is

Dit is waarschijnlijk alleen mogelijk met een operatie. Daarbij implanteren ze een extra armspier erbij, lastige en dure ingreep.

Zou toch maar proberen om het volume van je spiervezels te vergroten. Hier krijg je ook mooie grote armen van

• Topic Starter Topic Starter
maar het is toch vast wel mogelijk om gewoon wat te trainen met mijn halters om zo wat meer armspieren te krijgen, dat is mijn bedoeling en dan vraag ik dus of jullie ideeën hebben voor een redelijk schema om te trainen

33100d1323726791-what-daw-do-you-use-why-oh-no...-not-shit-again.jpg

Oh, hyperplasie is bro science dan :o

veel fappen ,fap fap fap

Niet. Gaat je niet lukken in een paar weken.

Het hoeft ook niet in een paar weken en wil er ook echt de tijd voor nemen, maar ik heb nu vakantie en dan wil ik wat meer gaan trainen dus daar hoop ik een beetje een goed schema voor te krijgen.
Schrijf je eerst in bij een sportschool.

Voetballers hebben altijd gespierde benen, en tennissers gespierde armen. Misschien kun je een potje tennissen op max reps?

Voor 3x5x15-20 seconden je armen heel hard aanspannen, en dit als je wakker wordt en voor het slapen gaan.

En als je echt goeie armspieren wilt, moet je de sticky's doorlezen op dit forum en het echte werk gaan leveren.

24/7 fappen

Spuit eens Synthol in, heb je binnen notime grote armen.

Ik weet niet hoor maar mijn fap arm is kleiner dan mijn andere arm.
Overtraining?

Terug
Naar boven