Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nee. maar zoals jij het zei was het nodig om 6 maaltijden te eten. dat kan. maar hij moet vooral zijn Kcal hoeveelheid omhoog brengen. als dat in 5 maaltijden lukt waarom zou je er dan 6 gaan eten?. met IF eet je ook maar 3-4 maaltijden op een dag
hoe meer maaltijden je eet hoe makkelijker je er ook 1 vergeet of door omstandigheden niet mogelijk is om er 1 te halen.
persoonlijk zie ik het nut niet van zoveel maaltijden eten. ik eet op een dag ook hooguit 5 maaltijden en krijg daar genoeg Kcal mee binnen
Hoe meer je eten verdeeeld op een dag hoe beter het is.Ik eet tussen de 6 a 8 keren per dag = Beter voor mijn maag te beschermen en minder windjes laten op een dag!
Hoe meer je eten verdeeeld op een dag hoe beter het is.Ik eet tussen de 6 a 8 keren per dag = Beter voor mijn maag te beschermen en minder windjes laten op een dag!