XXL Nutrition

hoe kom ik uit mijn high?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik spring meestal van een hoge brug af, **** zeg serieus.. alsof je fouten gaat typen als dronken bent of stoned.. heb zo vaak in hogere sferen achter dbb gezeten, en maak dan echt niet meer typfouten dan normaal.

zeg Joran, heb jij nog een leuke zus?

Nieuwe sniperx is born.

Je bent niet eens stoned epo.
Anders had je wel iets normaler kunnen typen.

Zeker ook zo high toen je over onze ouwe duitser aant praten was?

Waar slaat dit nu weer op? Alsof jij nooit hebt geexperimenteerd met drugs toen je jong was? Met deze opmerking ben je imo zelf een stuk schijt, laat dat joch met rust man.

dus jij gelooft dit? :roflol:

als jij denkt dat ik dit zeg omdat hij high is ben jij echt te dom om mee te gaan discussieren...
maargoed je moet iedereen een kans geven
ik reageer zo omdat de beste man dagelijks met aandachttrekkende posts en topics komt en kan slecht tegen dat soort mensen...
maarja soort zoekt soort

• Topic Starter Topic Starter
oke ten eerste die typefouten waren omdat ik op mn mobiel zat.
ten 2e ik heb suikerwater genomen en dat werkte niet en alcohol is slecht dus dat ga ik niet nemen.
en ten derde ik had geen zin om mij zo te voelen. of het high is weet ik niet maar het voelt alsof ik half slaap en ik weinig controle heb over wat ik doe. en ik moet om bullshit lachen.
maar iig ik voel het langzaam wegtrekken dus ik hoef jullie "hulp" niet meer.

oke ten eerste die typefouten waren omdat ik op mn mobiel zat.
ten 2e ik heb suikerwater genomen en dat werkte niet en alcohol is slecht dus dat ga ik niet nemen.
en ten derde ik had geen zin om mij zo te voelen. of het high is weet ik niet maar het voelt alsof ik half slaap en ik weinig controle heb over wat ik doe. en ik moet om bullshit lachen.
maar iig ik voel het langzaam wegtrekken dus ik hoef jullie "hulp" niet meer.

Beter neem je nog een dikke plak space cake. Ik maak van het weekend weer een sappige cake. heb namelijk wat knip afval.

Oef joran. Daar gaat je suikerwatertje niet tegen helpen.

Wil je hardcore zijn?

dus jij gelooft dit? :roflol:

als jij denkt dat ik dit zeg omdat hij high is ben jij echt te dom om mee te gaan discussieren...
maargoed je moet iedereen een kans geven
ik reageer zo omdat de beste man dagelijks met aandachttrekkende posts en topics komt en kan slecht tegen dat soort mensen...
maarja soort zoekt soort

:rolleyes: Oke dan, 'AAACEEE', gelukkig hebben we mensen van jou niveau hier op DBB om het gemiddelde wat omhoog te krikken.

Klap een jonko ewa

het is jouW niveau...

• Topic Starter Topic Starter
maar heeft niemand een oplossing om me weer wat geconcentreerder en minder dromerig te voelen?

sorry ik vind dat de vader van joranr zijn kwakkie beter had kunnen besteden

bijv op een hete bakplaat kunnen afknijpen ofzo...

tsssssss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven