vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik nodig je uit voor een wedstrijd voetbal. Zonder scheen beschermers
.
Nee idd piet, wonen alleen dikke endo bitches. Die net zo'n fatsig lichaam als jouw hebben.
wat heb je genomen danik probeer mij te focusen en als ik stil zit en alleen mn hoofd beweeg maar als ik dan mn lichaam beweeg dan voelt het helemaal verdooft en kan ik niet meer focusen. maar ik ga zo slapen denk ik. want de vorige sessie hiep dat ook een beetje. alleen ik snap niet dat het zo laat inkickt. ik had t om 3 uur genomen en om 1 uur smiddags kickte het pas in. da hoort toch nie?
Nee idd piet, wonen alleen dikke endo bitches. Die net zo'n fatsig lichaam als jouw hebben.

hasj 2,4 gram maar gesplit in sessies maar wel gedeeld met een vriend alleen ik voel het echt best erg!

haha

nee vapo
het sarcasme spat er weer vanaf.Je bent echt cool voor je leeftijd joranr! Gewoon drugs gebruiken enzo... Echt een stoere gozer. Gaan we vast nog veel goeie dingen van horen!

omdat dat slechter voor je is en dat trekt in je kleren. bij vapo komt bijna alleen thc vrij en er was geen wiet.Geen spam AUB
---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------
Waarom niet gewoon jonko gerookt?