XXL Nutrition

hoe kom ik uit mijn high?

Status
Niet open voor verdere reacties.
junkie moet je geen lijntje snuiven nu?

9pu814.jpg

Zeker geil. Met bitches?

Ben benieuwd nu naar de bitches in Zeeland.
Zuigen ze een beetje?

ik probeer mij te focusen en als ik stil zit en alleen mn hoofd beweeg maar als ik dan mn lichaam beweeg dan voelt het helemaal verdooft en kan ik niet meer focusen. maar ik ga zo slapen denk ik. want de vorige sessie hiep dat ook een beetje. alleen ik snap niet dat het zo laat inkickt. ik had t om 3 uur genomen en om 1 uur smiddags kickte het pas in. da hoort toch nie?
wat heb je genomen dan

Crack

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Het zal m wel in de naam zitten

Via waterpijp?

Je bent echt cool voor je leeftijd joranr! Gewoon drugs gebruiken enzo... Echt een stoere gozer. Gaan we vast nog veel goeie dingen van horen!

Geen spam AUB

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Waarom niet gewoon jonko gerookt?

Je bent echt cool voor je leeftijd joranr! Gewoon drugs gebruiken enzo... Echt een stoere gozer. Gaan we vast nog veel goeie dingen van horen!
het sarcasme spat er weer vanaf.:rolleyes:
ik wil helemaal niet stoer doen. ik post het hier omdat ik op google geen antwoord krijg en omdat er hier nog hulpzame mensen zitten (in tegenstelling tot jou)

Kan ie niet iets sneller als sniperx gebanned worden ?

Geen spam AUB

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

omdat dat slechter voor je is en dat trekt in je kleren. bij vapo komt bijna alleen thc vrij en er was geen wiet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven