- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Space kevers Joran, echte space kevers.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Space kevers Joran, echte space kevers.
Nerd ik kom uit australia.
je hoeft je excuses niet aan te bieden. maar jij bent echt heel aardig!sorry ik vind dat de vader van joranr zijn kwakkie beter had kunnen besteden
bijv op een hete bakplaat kunnen afknijpen ofzo...
tsssssss
thx
maar heeft niemand een oplossing om me weer wat geconcentreerder en minder dromerig te voelen?
(ZUCHT)je hoeft je excuses niet aan te bieden. maar jij bent echt heel aardig!
---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------
thx
Moet je geen voetbal gaan kijken ofzo?
weet ik ik ben ook minder tja ik weet niet of het echt high was maar t was best wel een heel raar gevoel. maar nu ben ik nog steeds dromerig en een beetje verdoofd
ik zij al ik zat op mn mobielDude, je kan in je openingsbericht geen woord normaal typen.
Maar 'hoe kom uit mijn high?' is compleet zonder fouten
OT; mij karma geven.
Dan stomp ik die high wel uit je harses.

had ik al gedaan. ik kon echt alles naar binnen werken
maar het werkte niet
maar thxweet ik ik ben ook minder tja ik weet niet of het echt high was maar t was best wel een heel raar gevoel. maar nu ben ik nog steeds dromerig en een beetje verdoofd
---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------
ik zij al ik zat op mn mobiel![]()
nee. vanwaar die vraag?

ik probeer mij te focusen en als ik stil zit en alleen mn hoofd beweeg maar als ik dan mn lichaam beweeg dan voelt het helemaal verdooft en kan ik niet meer focusen. maar ik ga zo slapen denk ik. want de vorige sessie hiep dat ook een beetje. alleen ik snap niet dat het zo laat inkickt. ik had t om 3 uur genomen en om 1 uur smiddags kickte het pas in. da hoort toch nie?Water drinken, eten, met andere dingen bezig zijn dan met "je high".
99% is in your mind.