AndroidHealthClinic

Hoe komt Dinand zo verbitterd?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cheap shot

Goed voorbeeld overigens van de verlegde grenzen van de mods



daar is hij goed in .
je weet toch dat kloontjes zichzelf niet kunnen prijsgeven en hun prive leven al helemaal niet . dan zoeken ze met een hand in de broek naar posts van oprechte members om ze te dissen in de hoop dat een enkeltje het ook grappig vind en samen 'haha' met hem kan doen voor zijn pc'tje
 
Diegene zal dan heel wat neg karma punten ontvangen en hopelijk een ban samen met die kontlikkende pro:thumbs:
 
daar is hij goed in .
je weet toch dat kloontjes zichzelf niet kunnen prijsgeven en hun prive leven al helemaal niet . dan zoeken ze met een hand in de broek naar posts van oprechte members om ze te dissen in de hoop dat een enkeltje het ook grappig vind en samen 'haha' met hem kan doen voor zijn pc'tje

op een paar willekeurige letters komt er niet veel zinnigs meer uit onze koe

blijft een leuk topic dit, prachtig om te zien hoe die wannebee wout ligt te spartellen :roflol:
 
Zo is dat. Ik kan dus op je rekenen, kleine bruine vrind.
 
Is dat je goedste nederlands of kan je nog bester?
Ik zou zeggen dat we terug moeten naar de driede groep hoor
 
Is dat je goedste nederlands of kan je nog bester?
Ik zou zeggen dat we terug moeten naar de driede groep hoor

inburgerings curses heeft niet veel uitgehaald zo te zien, weer meer verprutste beastings centen:mad:
 
begin nou niet te stot stot sttotterrenn he zwarteworm en als we het over gepasseerde fases gaan hebben, is die waanwereld en hallucinaties "fase" van jou al een beetje afgezakt of heb je nog steeds te kampen met "gifzwarte demonen" hahaha wat ben je ook een loser jonge neemt een keer een pilletje op een feestje en het gaat hem allemaal gelijk te raar, gelijk weken van de kaart en dan ook nog uitjanken op een bodybuilding forum:rolleyes:
blijf dan van drugs af als je een crybaby bent

mooi voorbeeld van het achterlijk gespuis waar onze aardbol mee bevolkt is, waar mensen met een basispakket aan intelligentie, zich met bepaalde zaken bezighouden en kunnen bespreken zonder al te veel taboes. Die zich zonder schaamte kunnen laten tonen in alle hoogtes en laagtes en ten volste hun leven proberen te benutten, zijn het ****ers zo als jou die het verpesten voor onze elitaire minderheid. Geloof me, er zijn er veel meer van jou dan van mij, maar dat doet geen afbreuk aan je inferieure plaats in onze maatschappij.
In the end gaat niemand jou nog herinneren met je latino gigolo shirt.
Kom haal nog wat gezever naar boven over je hippe, "lekkere" vriendin (die ik uit respect voor haar nog even eufimistich omschrijf als een ordinair, doordeweeks wicht waar niemand naar om kijkt) , je halfgetrainde visselichaam, het doet me waarlijk geen **** om me met zo'n slijkargumenten te vergelijken, maar ga alstublieft niet in op bepaalde ervaringen en gedachtegangen waar je met die walnootkop van je nooit zal bijkunnen of maar het minste in kunnen komen.
 
Ik heb weer wat hersencellen aangemaakt. Weltrusten!
 
mooi voorbeeld van het achterlijk gespuis waar onze aardbol mee bevolkt is, waar mensen met een basispakket aan intelligentie, zich met bepaalde zaken bezighouden en kunnen bespreken zonder al te veel taboes. Die zich zonder schaamte kunnen laten tonen in alle hoogtes en laagtes en ten volste hun leven proberen te benutten, zijn het ****ers zo als jou die het verpesten voor onze elitaire minderheid. Geloof me, er zijn er veel meer van jou dan van mij, maar dat doet geen afbreuk aan je inferieure plaats in onze maatschappij.
In the end gaat niemand jou nog herinneren met je latino gigolo shirt.
Kom haal nog wat gezever naar boven over je hippe, "lekkere" vriendin (die ik uit respect voor haar nog even eufimistich omschrijf als een ordinair, doordeweeks wicht waar niemand naar om kijkt) , je halfgetrainde visselichaam, het doet me waarlijk geen **** om me met zo'n slijkargumenten te vergelijken, maar ga alstublieft niet in op bepaalde ervaringen en gedachtegangen waar je met die walnootkop van je nooit zal bijkunnen of maar het minste in kunnen komen.


haha gevoelige snaar drugs probleem kind? ja jonge je bent zo gespierd dat zal ook wel de reden zijn dat je zo veel foto's hebt gepost.
je zegt dat er veel meer van mij zijn dan van jou, maar dat wist ik al zou niet best wezen dat op een verkeerde dag de doorgeflipte junkies de wereld over zouden nemen:eek: maar geniet nog maar lekker van je high ik ga slapen, en heb daar niet eens geestveruimende middelen voor nodig, ik kan dat nog op natuurlijke kracht.
 
Trusten jongens, veel succes nog met de literaire hoogstandjes.
 
haha gevoelige snaar drugs probleem kind? ja jonge je bent zo gespierd dat zal ook wel de reden zijn dat je zo veel foto's hebt gepost.
je zegt dat er veel meer van mij zijn dan van jou, maar dat wist ik al zou niet best wezen dat op een verkeerde dag de doorgeflipte junkies de wereld over zouden nemen:eek: maar geniet nog maar lekker van je high ik ga slapen, en heb daar niet eens geestveruimende middelen voor nodig, ik kan dat nog op natuurlijke kracht.

prachtreply :thumb:, een duidelijkere weerlegging had ik nooit van je verwacht.
 
prachtreply :thumb:, een duidelijkere weerlegging had ik nooit van je verwacht.

ai begint net in te kicken zeker :nut: :nanner: :spaz: ? even geen zin om te antwoorden even genieten van je eigenwereldje zeker?

het is je gegund jonge geniet er van! als jij je maar lekker voelt toch?

ik ga slapen ...
 
Wat een monstertopic! D. is definately fashionable and marketable. D., kom zo snel mogelijk met een eigen geurlijn en kledinglijn!
 
Wat een monstertopic! D. is definately fashionable and marketable. D., kom zo snel mogelijk met een eigen geurlijn en kledinglijn!

damme .... de waarheid doet zeer .... een klootzak met of zonder humor is populair .... niet slim of rechtvaardig is hier de norm, de norm is een klootzak met humor ....
 
Moet ook wel opmerken dat de moderators hun eigen grenzen wel enigszins verlegd hebben

En dan vooral mee gaan doen :thumbup: Locked en een advies aan degenen die persoonlijke vetes willen uitvechten om dat niet in threads te gaan doen.

Locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven