- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dat alleen maar mannen reageren, Ben ik dan de enigste onder de meiden die dikkere en vollere billen wilt.

ik ben grappig ja ik heb altijd een mooie figuur gehad, een zandloper, werd vaak gevraagd om als model te werken, lange benen mooi volle billen, mooie borsten ,Maar vanwege een moeilijk jaar in mijn leven ben ik heel erg afgevallen, en ik kom echt heel moeilijk aan..
Dus of het grappig klink dat mag jij weten, maar ik voel me onzeker, wandaar dat ik jullie om raad vraag.. Meer is hetniet.
Wil gewoon mooie dikke volle billen hebben en mooie benen, gewoon zoals ik was.. Dus alles is welkom snik snik..

T beste wat je kunt doen qua oefeningen om je kont te vergroten is al gezegd, namelijk squatten, en dan full squat. Je zegt net dat je resultaat wilt tegen juni 2007, je moet wel ff beseffen dat dit niet een twee drie tell sell style je problemen oplost. Je zult wel wat langer moeten trainen wil je een goed ontwikkelde kont.
Als je kont al goed vol was voordat je magerder werd, dan kun je eigenlijk beter gewoon weer gaan vreten als een bezetene.
Ik ben trouwens eerst een vrouw geweest nu een man, dus ik weet wat t is lieverd.
Dan ga ik me volgende week inschrijven op een sportschool..
En kan ik dan gewoon aan de medewerkers op de sportschool zeggen dat ik wil squatten en de deadlift en de goodmornings en de lunges wil doen??