AndroidHealthClinic

hoe krijg je dikke billen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
lieve lieve cherry,

je bent wel grappig hoor haha, als je nou zelf een beetje gaat inlezen, kennis opdoet en dan hier met een trainings en/of voedingsschema komt, dan helpen we je vanuit daar verder, ok.

een beetje zelf research mag ook wel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat alleen maar mannen reageren, Ben ik dan de enigste onder de meiden die dikkere en vollere billen wilt.

En wat kan ik verwachten luuc???
Hoe groot kunnen je billen groeien??? en hoe snel???

Nee, maar de meeste mensen weten niet de mensen te vinden die het verstand hebben, die denken dat bodybuilders eng zijn :)

Je billen kunnen enorm worden, maar dat lukt niet meer voor juni. Maar een lekkere strakke kontpartij moet wel lukken. Hoe oud ben je? :D

ik ben grappig ja ik heb altijd een mooie figuur gehad, een zandloper, werd vaak gevraagd om als model te werken, lange benen mooi volle billen, mooie borsten ,Maar vanwege een moeilijk jaar in mijn leven ben ik heel erg afgevallen, en ik kom echt heel moeilijk aan..

Dus of het grappig klink dat mag jij weten, maar ik voel me onzeker, wandaar dat ik jullie om raad vraag.. Meer is hetniet.

Wil gewoon mooie dikke volle billen hebben en mooie benen, gewoon zoals ik was.. Dus alles is welkom snik snik..

ik ben trouwens 19 jaar, en weeg 55 kilo, en ben 1.69m

Je mag wat van mij lenen, mijn kont is te groot van al dat squatten.

Ik wil niks lenen, maar wil het zelf maken!

Om aan te komen is het heel belangrijk vooral de voeding op je training af te stemmen. Ik kan het me best wel voorstellen wat je zegt, maar je bent op de juiste plek gekomen.

Let er wel op dat je het beste het hele lichaam kan trainen, wel kan je natuurlijk nadrukken leggen. Deze oefeningen thuis doen is lastig, nouja het kan wel, maar je hebt een boel kostbare apparatuur nodig. Leuk voor als je weet dat je hier later veel mee door wilt gaan, maar meestal niet als begin.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben grappig ja ik heb altijd een mooie figuur gehad, een zandloper, werd vaak gevraagd om als model te werken, lange benen mooi volle billen, mooie borsten ,Maar vanwege een moeilijk jaar in mijn leven ben ik heel erg afgevallen, en ik kom echt heel moeilijk aan..

Dus of het grappig klink dat mag jij weten, maar ik voel me onzeker, wandaar dat ik jullie om raad vraag.. Meer is hetniet.

Wil gewoon mooie dikke volle billen hebben en mooie benen, gewoon zoals ik was.. Dus alles is welkom snik snik..

hahaha, je moet mijn opmerking natuurlijk niet te serieus nemen, maar als je je onzeker voelt kan ik best begrijpen dat je het je aantrekt.

iig goed letten op je voeding, krachttraining en veel lezen.

welkom trouwens:D

T beste wat je kunt doen qua oefeningen om je kont te vergroten is al gezegd, namelijk squatten, en dan full squat. Je zegt net dat je resultaat wilt tegen juni 2007, je moet wel ff beseffen dat dit niet een twee drie tell sell style je problemen oplost. Je zult wel wat langer moeten trainen wil je een goed ontwikkelde kont.
Als je kont al goed vol was voordat je magerder werd, dan kun je eigenlijk beter gewoon weer gaan vreten als een bezetene.
Ik ben trouwens eerst een vrouw geweest nu een man, dus ik weet wat t is lieverd.

Dan ga ik me volgende week inschrijven op een sportschool..
En kan ik dan gewoon aan de medewerkers op de sportschool zeggen dat ik wil squatten en de deadlift en de goodmornings en de lunges wil doen??

En hoevaak moet ik het doen, hoevaak moet ik naar de sportschool gaan om een mooi en strak resultaat de krijgen??

Het hoeft natuurlijk niet zo een jennifer lopez kont te worden, maar gewoon een kont..

gewoon tegen hen zeggen wat precies je doel is, dan zullen zij daarop een schema maken.

T beste wat je kunt doen qua oefeningen om je kont te vergroten is al gezegd, namelijk squatten, en dan full squat. Je zegt net dat je resultaat wilt tegen juni 2007, je moet wel ff beseffen dat dit niet een twee drie tell sell style je problemen oplost. Je zult wel wat langer moeten trainen wil je een goed ontwikkelde kont.
Als je kont al goed vol was voordat je magerder werd, dan kun je eigenlijk beter gewoon weer gaan vreten als een bezetene.
Ik ben trouwens eerst een vrouw geweest nu een man, dus ik weet wat t is lieverd.

Jah, maar het eten lukt niet meer, heb geen eetlust meer en heb al van alles gebrobeerd, als ik teveel eet wordt ik misselijk, en dan voel ik me de rest van de dag nogal *****.. Dus ik wil gewoon billen, dat wanneer ik een spijkerbroek aanheb, dat je wat ziet bewegen snappie??

Weet jij toevallig ook hoe ik van me zwembanden afkom, want die heb ik een heel heel heel klein beetje...

en als geen goed gevoel bij dat schema hebt, post je dat schema gewoon hier en laat je dat hier beoordelen.

Dan ga ik me volgende week inschrijven op een sportschool..
En kan ik dan gewoon aan de medewerkers op de sportschool zeggen dat ik wil squatten en de deadlift en de goodmornings en de lunges wil doen??

Dat kon wel eens een probleem worden. :D

Hoi, kies een goede sportschool uit. Lang niet alle sportscholen hebben de juiste instelling of hebben uberhaupt de beschikking over een goed squatrek. Ook is soms het personeel niet zo enorm kundig.

Begin rustig, bijvoorbeeld eens met 2 keer in de week (full-body, alle groepen). Bouw dit na een tijdje op. Niet forceren, denk eraan dat uitvoering belangrijker is dan gewicht. Probeer je ook te oriënteren op oefeningen die je erbij wilt doen. EXRX.net is hierbij een leuke basis, maar kijk ook eens rond in andere schema's.

Hou er rekening mee dat de meeste genoemde oefeningen vooral hoofdoefeningen zijn en het kan ook goed zijn ondersteunende oefeningen hiermee te combineren. Als je een schema voor ogen hebt, plaats het dan even zodat we ernaar kunnen kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven