Fitness Seller

hoe krijg je dikke billen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
okeeee zal ik doen, nu ga ik me nest induiken, ik kijk morgen wel weer even op deze siteee...

Seet dreammsss everybody...

Succes en slaap lekker :)

Chocoladevla met slagroom

en elevated bulgarian split squats (achterste been op een bankje dus)

squat ? is dat niet een of andere vrucht.

Lekker squatten en vooral veel DS.:D

wat ik je aanraad is om naar een sportschool te gaan waar je in ieder geval goede begeleiding kunt krijgen bij het uitvoeren van de squats, lunges en andere oefeningen.

ik zou daar dan gewoon je doelen voorleggen en vragen wat zij je adviseren kwa schema, dan heb je alvast een begin als je dan zeker wilt weten of het in orde is kun je het schema hier op het forum plaatsen, zodat je wat meer meningen erover krijgt.

maar waar ik goede resultaten mee geboekt heb zijn onder andere, squats, romanian deadlifts en leg curls, deze oefeningen zouden dan ook niet mogen ontbreken in jouw schema.

uiteraard ga je niet groeien zonder goede voeding, bereken dus op internet hoeveel kcalorien je nodig hebt (onderhoud) en ga hier een klein beetje boven eten, niet teveel, ik denk dat voor een vrouw die niet te groot wil worden en niet teveel vet aan wil komen ongeveer 300kcal boven onderhoud in combinatie met genoeg lichaamsbeweging prima is.

succes met je doelen en het vinden van informatie!

Citaat:
Origineel gepost door Rawplayer
squats en lunge's en delgay negatieve karma geven, want hij verziekt elk onderwerp.

Je was al niet zo snugger maar dat boksen maakt het zo te zien alleen maar erger.

DOOD AAN DE POWERLIFT GOEROES

er is toch niks mis met rawplayer z'n post?! lunges zorgen voor goede benen
nee, met extensions alleeen kom je er niet

don't be hatin'

Citaat:
Origineel gepost door Rawplayer
squats en lunge's en delgay negatieve karma geven, want hij verziekt elk onderwerp.

Je was al niet zo snugger maar dat boksen maakt het zo te zien alleen maar erger.

DOOD AAN DE POWERLIFT GOEROES

er is toch niks mis met rawplayer z'n post?! lunges zorgen voor goede benen
nee, met extensions alleeen kom je er niet

don't be hatin'

lunges ja, niet lunge's

Full squats!!!!11!11!1one!!11one
daar krijg je een flinke reet van.

een klein jaartje terug toen ik nog niet trainde, zeiden me ouders dat ik geen billen had. Maar paar dagen geleden riep me moeder opeens, huh? hoezo zijn je billen zo groot geworden :D

en nee ik ga geen pics posten van me arse :p
maar voor genoeg karma valt er van alles te regelen :roflol: no wai

Jah, maar het eten lukt niet meer, heb geen eetlust meer en heb al van alles gebrobeerd, als ik teveel eet wordt ik misselijk, en dan voel ik me de rest van de dag nogal *****.. Dus ik wil gewoon billen, dat wanneer ik een spijkerbroek aanheb, dat je wat ziet bewegen snappie??

Weet jij toevallig ook hoe ik van me zwembanden afkom, want die heb ik een heel heel heel klein beetje...

Ik snap wat je bedoelt, alleen beide manieren (spiergroei kont / vetmest kont) eisen dat je gewoon meer gaat eten. Daar is geen andere manier voor (muv bil implantaten).
Zwembanden weghalen is wederom een kwestie van voedselinname en activiteit. Die kun je verbranden door meer te verbranden dan je binnenkrijgt.
Zwembanden zijn trouwens bij vrouwen vaak de laatste plek waar t vet weggaat en zelfs bij dunne vrouwen zit daar nog t meeste vet.

Squatten en paardrijden ;)

Ik merk wanneer ik het squat apparaat op de sportschool gebruik ik teveel inspan met mijn nek, dit is al een zwakke plek, andere oefeningen nog misschien!?!?!?!

Je moet ook niet het squat apparaat gebruiken.. je moet een stang gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven