XXL Nutrition

Hoe krijg je rechte buikspieren?!! HULP!

Mesuuttt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
68kg
Hey,

Ik heb een probleem namelijk m'n buikspieren zijn scheef. Is er iemand die weet hoe je ze weer recht kan krijgen, de ene blokje is groter dan de ander:S:(
GRAAG HULP!!

schijven laten inplanteren ?

Nope, je bent genetisch ****ed.
Niks aan te doen.

Zoals hiervoor al gezegd..

Niets aan te doen, is genetisch.

Je kan altijd naar 18% gaan, dan is het ook opgelost.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, dus het is ook totaal niet recht te trainen of wat dan ook?

Balen dude, elke beschadiging of genetisch bepaalde eigenschap ontkom je niet aan.
Enige oplossing om het recht te trekken is een vetpercentage van boven de 18% om een mooi egaal, glad en symmetrisch buikje te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Balen dude, elke beschadiging of genetisch bepaalde eigenschap ontkom je niet aan.
Enige oplossing om het recht te trekken is een vetpercentage van boven de 18% om een mooi egaal, glad en symmetrisch buikje te krijgen.

Dat zal dus echt niet lukken:P Ik kom al heel moeilijk aan.

Epic troll topic weer..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ligt het aan mij of zie ik aan zijn linker borst (Links vanaf onze view) een Gyno zitten ter grootte van een tennisbal? :P

Hmm.. Nu ik die foto nader bestudeer... valt me op hoe NIET symmetrisch die gozer eigenlijk is...
Jammer dat er niet meer gekeken wordt naar symmetry, en wint ie alleen maar omdat het een beefmonster is :(

Er lijkt idd wel degelijk een beetje gyno te zitten..

wat denk je met zoveel aas en zou niet eerlijk zijn als ze naar symmetry kijken heeft met genen te maken

Genetisch voorbepaald, you my friend, are ****ed

Dat zal dus echt niet lukken:P Ik kom al heel moeilijk aan.

Hou toch op man, wat denk je dat je totaal geen vet opslaat never nooit niet? Ik kan van jou in 2 maanden een papz*k maken, gewoon ff de goede (lees: slechte) dingen in een voedingsschema drukken met een kcal overschot van rond de 1500 tot 2000 kcal. Eens kijken hoe snel die blokjes ondergesneeuwd worden ;).

je moet op je rug slapen, dan trekt het vanzelf recht.

Terug
Naar boven