Fitness Seller

Hoe krijg je zeker weten schildklier hormoon ?

Cables

Competitive Bodybuilder
Waardering
3
Mijn vriendin heeft een vrij trage schildklier maar bij een bloedonderzoek bleek het net niet laag genoeg te zijn om vervanging te krijgen.
Nu gebruikt ze een tijdje T3 en voelde zich op 25mcg per dag weer een normaal mens, ze is ook veel minder saggo dus kennelijk heeft ze wel veel baat erbij als ze dit middel voorgeschreven krijgt.

Nu mijn idee, ze gaat naar de dokter zegt dat ze een tijdje schildklier hormoon van een vriend/vriendin heeft getest en dat ze zich veel beter voelde en dat ze daarom nogmaals een test wil om te kijken of ze er nu misschien wel voor in aanmerking kan komen.
Ze zit nu nog op 75mcg T3 per dag en dan stopt ze paar dagen voor het onderzoek zodat haar eigen aanmaak nihil is.

Gaat dat werken ?

Ze wil het trouwens vooral doen omdat ze zich zo veel beter voelt dan daarvoor. Veel stabieler gewoon !

had je toch al een topic over of niet?

Denk dat het zeeeeeer onverstandig is.haar werkelijke waardes zullen sterk verstoord zijn,zodat er straks een totaal verkeerd beeld ontstaat.
75mcgr is vreselijk veel imo,om ''ff je waardes te verstoren"
vind het niet en goed plan

lijkt me immo niet verstanding,

ik denk zelf de waarheid vertellen, meschien begrijpt de dokter je verhaal,
anders eens langs een sport arts gaan, die zijn iets makkelijk met dingen voor teschrijven dan de gemiddelde huisarts

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat het zeeeeeer onverstandig is.haar werkelijke waardes zullen sterk verstoord zijn,zodat er straks een totaal verkeerd beeld ontstaat.
75mcgr is vreselijk veel imo,om ''ff je waardes te verstoren"
vind het niet en goed plan

Nee ze gebruikt het al hoor dus t'is niet om even dr waardes te verstoren.

Dus ze kan beter eerst afbouwen en stoppen en dan pas een bloedonderzoek doen ?

Zorgt een verhoogde dosering T3 bij vrouwen niet voor versnelde osteoporose? (bot afbraak)

Kan ze dan niet beter T4 nemen (Thyrox duotab heet het geloof ik)

Nee ze gebruikt het al hoor dus t'is niet om even dr waardes te verstoren.

Dus ze kan beter eerst afbouwen en stoppen en dan pas een bloedonderzoek doen ?

ben geen endocrinoloog bro,zou het niet weten.Maar bij een teveel kunnen ze denken dat hij weer TE SNEL werkt.Als haar T4 waardes normaal zijn,en haar T3 te hoog,kunnen ze denken dat er iets giga mis is,of ze prikken er door heen,zodat ze voor paal staat

• Topic Starter Topic Starter
ben geen endocrinoloog bro,zou het niet weten.Maar bij een teveel kunnen ze denken dat hij weer TE SNEL werkt.Als haar T4 waardes normaal zijn,en haar T3 te hoog,kunnen ze denken dat er iets giga mis is,of ze prikken er door heen,zodat ze voor paal staat

Ok, ik laat het haar eerst maar effe afbouwen en dan moet je nadat ze helemaal gestopt is maar weer een testje doen.

Beter gewoon vertellen hoe het echt zit!

als je een trage schildklier hebt en je komt in contact met menselijk speekspel is dit dan besmettelijk mijn vriendin heeft namelijk ook last van haar schildklier weet niet of het snel of traag gaat, alleen je valt er onwijs van af en nog meer akelige symptonen

ja beter stuur je der naar mij

ik zou zelf ook in dubio zitten, ken je niet iemand die verstand er van heeft? misschien een andere huisarts... zou namelijk eerst kijken wat de effecten kunnen zijn alvorens zoiets te doen... succes in ieder geval

Terug
Naar boven