MuscleMeat

Hoe laat begint de livestream Mr. O precies?

kvrees dat ik morgen pas de uitslag zal weten :(

hij doet 't weer niet at the moment

hij blijft telkens stoppen.. hoe kan dat nou??!?!?!?!? :(

k weet niet wat die gasten van bodybuilding.com dit jaar hebbe geflikt met die webcast, maar middelvinger up voor ze

indd wat een mong*len, ze weten toch dat veel mensen gaan kijken, heb ik hier mijn wekker voor gezet

De webcast website doet het hier ook niet, dat is flink ruk dus :mad: , maar in VLC geen problemen hier behalve af en toe een happering maar daar lig ik niet wakker als het heel af en toe is.

krijg continue de zelfde ****ing foutmelding, heb andere players er al aefgegeooid, mijn antivira firwall al uitgezet, computer opnieuw opgestarts pffffffffffffffff

bij mij opent die ook niet in vlc, gister wel

doet t eindelijk, vlc player geupdate

doet het ineens weer na 3x opnieuw opstarten, hopen dat ie het blijft doen anders ga ik met spullen gooien haha

kai lijkt iets voller als gister, phil ziet er weer extreeem goed uit, victor in mijn ogen ook wat vocht kwijt

---------- Toegevoegd om 04:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:49 ----------

haha toen de muziek opstond hoorde je mensen zeggen ik krijg het niet op de laptop wel in vlc maar niet op de site, een bufferprobleem

welke url gebruiken jullie?

ook rtsp://fss.streamhoster.com/lv_bodybfm1/_definst_broadcast1

Jezus heb eindelijk beeld!!!!!!!!!!!!!!!! yessss

Roelly (ik heb beeld)

---------- Toegevoegd om 05:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:04 ----------

Salto ging bijna mis

Terug
Naar boven