MuscleMeat

Hoe laat begint de livestream Mr. O precies?

Weer de Roelly salto :D

leuk, deed het 20 min ff achter elkaar, ligt er nu weer uit, zonder beeld

updaten naar laatste versie VLC hielp ook geen fl**ker

Heb hier ook ff de stream opnieuw moeten starten, weer beeld nu.

ligt die er bij jullie bij dennis james ook uit?

Amateurs zeg! pff niet leuk om zo te kijken..:mad:

Hij ligt er bij mij al uit sinds Ed Nun ofzow, ben 't zat, ga lekker slapen. Kijk het in de loop van de ochtend wel terug. Bagger bobybuilding.com zeg, niet de kwaliteit die k gewend ben van ze. Succes voor degenen die 't blijven proberen

al 3x opnieuw aan moeten zetten die player, wat een bagger bende

hier nog altijd niet, FRUSTRATIES!

heb nog geen halve minuut van een routine gezien zonder haperingen

Nochtans vreed goede beeldresolutie. Maar hij haperd idd erg veel.

Ik vraag me af of er geen lagere resolutiefeed is die minder hapert.

Als Phil Heath opkomt zal de stream ook wel weer even haperen denk ik.

---------- Toegevoegd om 05:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:34 ----------

The Gift!!

---------- Toegevoegd om 05:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:35 ----------

Staat er super bij!!

---------- Toegevoegd om 05:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:38 ----------

Zelfs nog iets betere shape dan gisteren.

Hoe meer mensen het opgeven, hoe beter hij zal streamen. Dat is de enige hoop voor de volhouders. :)

Vergeet niet op Heath te stemmen voor de fan's choice award! Cutler ligt iets voor in deze wedstrijd...

---------- Toegevoegd om 05:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:41 ----------

Publiek was enthousiaster toen Heath aan het posen was, judges houden daar ook wel een beetje rekening mee denk ik...

---------- Toegevoegd om 05:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:46 ----------

Godver, ik wil mannen in thongs zien, niet vrouwen... hoe lang gaat dit weer duren?

De figure dames zijn nu...

k*t figure gezeik zegt kees

vroeg in de ochtend biertje erbij, broodje bakpoa - lange leven de bb life style

en dan krijgen we ook de 202 nog of wat ??

Figure prijsuitreiking of nog de posing mik-mak?

Terug
Naar boven