Fitness Seller

Hoe laat begint de livestream Mr. O precies?

Ben ik de enige die het helemaal niet erg vind om al die figures te zien :) Zitten mooie dames tussen :D

---------- Toegevoegd om 06:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:06 ----------

Mr Olympia 202 nu. En weer loopt die hoerestream vast :mad: ff opnieuw maar weer

Van mij mag Henry de 202 winnen

indd henry 1 en keving english naar de open class :D daar kan die wel meedraaien

Gvd , wanneer begint de Mr O precies?

Daar gaan we weer met de Mr O :)

Top 10 (willekeurige volgorde):

Warren
Wolf
Martinez
Rockel
Dexter Jackson
Yamagishi
Greene
Heath
Freeman
Cutler

geen top tien voor roelly :(

10. Yamagishi

---------- Toegevoegd om 06:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:39 ----------

9. Freeman

---------- Toegevoegd om 06:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:39 ----------

8. Martinez

8 Martinez

7 Greene

kai 7de!

stream is echt crap op pc,

op iphone loopt die stukken beter vreemd genoeg...

Ik hoop echt dat Phil Heath 'm wint.

6. rockel

6. Rockel

5. Wolf denk ik

5. wolf

Blij voor Wolf

---------- Toegevoegd om 07:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:02 ----------

Stel je voor dat ze nu Phil Heath omroepen

---------- Toegevoegd om 07:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:03 ----------

4. Dexter Jackson

---------- Toegevoegd om 07:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:03 ----------

Ik hoop op 3. Branch

---------- Toegevoegd om 07:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:04 ----------

3. Warren

---------- Toegevoegd om 07:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:04 ----------

Mn hart gaat tekeer, c'mon Phil!!

****ing k*t stream grrrr

jay mr O

Terug
Naar boven