MuscleMeat

Hoe lang doe je over je havermout?

qwertyyy

Novice
Waardering
0
vroeg me af hoelang jullie er over doen? En wat zijn jullie verhoudingen havermout, melk, schepje kaneel, rozijnen? Ik doe er ongeveer 20 minuten over. Mn shake heb ik half uur daarvoor op omdat ik die niet samen wil doen. Ben dus ongeveer elke dag zeker drie kwartier met ontbijt bezig. Iemand tips :p

doe havermout in de blender met melk, whey etc. Of maak een haverpannekoek.

• Topic Starter Topic Starter
ow ok... klinkt als goed idee... En wat zijn de verhoudingen?

Wil ook wel weten wat jij denkt van je whey door je havermout. Volgens mij is het beter om die half uur van te voren te nemen ivm met opname van de eiwitten. Zo doe ik et tenminste altijd. Al het niet boeit dan scheelt het me weer een half uur langer slaap :D

neem als je opstaat je whey. En bij je ontbijt neem ej de rest.

halve liter melk, 200g havermout, 2 scoops whey, alles de blender in en heb je binnen de minuut naar binnen gewerkt.

... en als het je te lang duurt ...

drink je gewoon je whey shake en eet je brinta of muesli (lekker met koude melk)

beetje water, havermout erbij, ff koken, beetje kaneel en smullen maar.
2 minuten max.

Ik doe een halve liter of 400ml melk en dan 2glazen havermout (150gram) En dan nog wat eiwitjes erbij, tonijn of kwark, opzich een snelle maatlijd.

20 minuten? t*ring jantje :eek:

Ik pleur een halve voederbak vol met havermout, guts er wat melk bij, smijt het in de magnetron en 3,5 minuut later heb ik een stomend badje witte derrie!
Ik ben dus hooguit 5 a 6 minuten 's ochtends bezig om dit karweitje te klaren. HEERLIJK!

50 gr. havermout, 50 gr. whey, 400 ml. halfvolle melk, 1 banaan, 1 eetlepel Omega 3-6-9. Alles in de blender en achterover ketsen.

twee glazen melk, 1 glas havermout, koken die shizzle en opeten.

ongeveer 10 min op het gemakkie.

100gram brinta, beetje namaakzuiker, en dan melk ebij gooie tot het drinkbaar is, en klaar.
Mijn ontbijt duurt ongeveer 3min

MonsterStrength zei:
halve liter melk, 200g havermout, 2 scoops whey, alles de blender in en heb je binnen de minuut naar binnen gewerkt.

200gr havermout naar binnen kappen is best wel ruig MS!
Hoeveel kcal. krijg je op een dag binnen?

oh valt op zich nog mee:)

mijn ontbijt is ook 150gr havermout in de bulk, valt toch mee van hoeveelheid?

Ik doe hetzelfde als MS...

Melk met havermout en plattekaas of whey proteine in de blender, minuutje mixen en opdrinken.

Ik eet 4 maals daags 200gr Havermout.
Ik fl**ker gewoon 200gr havermout in een bakje water erbij en wegwerken maar. Duurt max 5 minuten.

Jamesss zei:
Ik eet 4 maals daags 200gr Havermout.
Ik fl**ker gewoon 200gr havermout in een bakje water erbij en wegwerken maar. Duurt max 5 minuten.

Man das bijna 2 pakken per dag, is dat niet een beetje te. ??? Zelf eet ik 2 x 150 gr havermout per dag, ook met water.

Dat is bijna 2 pakken per dag ja. Voor mij is het niet teveel (i love oatmeal ;) )
maar ik probeer dan ook 6000kcal weg te werken.

Terug
Naar boven