MuscleMeat

Hoe lang doe je over je havermout?

gewoon bak water, hm erbij en een paar minuten nuken, klaar.

Jamesss zei:
Dat is bijna 2 pakken per dag ja. Voor mij is het niet teveel (i love oatmeal ;) )
maar ik probeer dan ook 6000kcal weg te werken.

Yep, ik vind het ook zeer goed te pruimen. ;)

100gr havermout, 500ml magere melk, 250gr magere kwark, 1 banaan en laat de blender zijn werk doen. 5min werk.

Zo'n havermout papje vind ik persoonlijk niet te vreten! :p

Mijn ontbijt (lichte cut):

70 gram havermout
+/- 150 cl hv melk
2 minuten in de magnetron
beetje kaneel

300 gr magere kwark
eetlepel lijnzaad olie
eetlepel haver zemelen
eetlepel lecithine korrels
eetlepel tarwekiemen
eetlepel boekweit vlokken
ff roeren

Grote kop groene sencha thee :D

Totaal inclusief naar binnen werken +/- 15 minuten.

moet havermout altijd verhit worden, gekookt in de melk of in de magnetron oid om goed verteerbaar te zijn of is het ip ook goed koud te verteren? dus gewoon koude melk met de havermout erdoor en opdrinken?

5 minuten ofzo? Ik vind je vraag onduidelijk, het is toch gewoon voedsel. Ik doe overigens brinta, nutrix en whey door elkaar en dan magere melk erbij. Met deze warme dagen doe ik het met koude melk. Dus niet zeuren maar vreten!

Ik fl**ker het nu ook in de blender en dan is het idd heel snel weg! Echt ideaal:thumbs:

Ik eet nu brinta ipv havermout. Wat brinta/melk, kun je gewoon "drinken" :) Gaat lekker snel!

kimi zei:
moet havermout altijd verhit worden, gekookt in de melk of in de magnetron oid om goed verteerbaar te zijn of is het ip ook goed koud te verteren? dus gewoon koude melk met de havermout erdoor en opdrinken?

Ja dat vroeg ik me ook af, ik eet havermout nooit verwarmd...

Terug
Naar boven