biefstuk88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totdat de werking minder wordt.. Meestal is dat tussen de 4 en 10 weken..
.Ach ik gebruik het voor een aaneengesloten periode van 2 maanden elke dag ondoorbroken. Ik noem het een kuur, jij noemt het een creatine vakantie of whatever. Ik probeerde het gewoon een naam te geven.

Maar door het een kuur te noemen roep je vooroordelen en onnodige reacties op bij leken, beter gebruik je dus een andere omschrijving voortaan![]()
.ik kan me er haast niets bij voorstellen dat er mensen zijn die echt een significant effect van creatine merken. wel geloof ik dat mensen van 35+ bijv er baat bij zouden kunnen hebben
Wat lul jij nou, zeg ik dat aas het enige is wat je kuurt?zonnenbanken kuur je zeker ook niet omdat het geen aas is.. en in een kuuroord liggen zeker de testo's en deca's voor je klaar.. lol @ jou..

Bewijst maar weer dat creatine cyclen geen enkel voordeel heeft.6 weken wel, en dan maand niet.
Ik heb ook een terugval in kracht in de maand dat ik geen creatine gebruik, maar dat is normaal?
Ja.Wat lul jij nou, zeg ik dat aas het enige is wat je kuurt?
lol.