Fitness Seller

Hoe lang duurt jouw creatine kuur?

Peiling Peiling Hoe lang duurt jouw creatine kuur?

• Huh creatine?

Stemmen: 3 2,9%
  • Creatine, daar geloof ik niet in.

Stemmen: 9 8,6%
  • 1 - 2 weken

Stemmen: 2 1,9%
  • 3 - 4 weken (1maand)

Stemmen: 17 16,2%
  • 5 - 6 weken

Stemmen: 27 25,7%
  • 7 - 8 weken (2 maanden)

Stemmen: 18 17,1%
  • > 8 weken

Stemmen: 29 27,6%

• Totaal stemmers
    105
8 weekjes en dan een maandje zonder;)

• Topic Starter Topic Starter
CREATINE KUUR JE NIET VERDOMME, tis geen aas:rolleyes:

Ach ik gebruik het voor een aaneengesloten periode van 2 maanden elke dag ondoorbroken. Ik noem het een kuur, jij noemt het een creatine vakantie of whatever. Ik probeerde het gewoon een naam te geven :p.

Ach ik gebruik het voor een aaneengesloten periode van 2 maanden elke dag ondoorbroken. Ik noem het een kuur, jij noemt het een creatine vakantie of whatever. Ik probeerde het gewoon een naam te geven :p.

Maar door het een kuur te noemen roep je vooroordelen en onnodige reacties op bij leken, beter gebruik je dus een andere omschrijving voortaan;)

Kuur :roflol:
Ik gebruik creatine ongeveer 2 maanden.

5-6 weken

• Topic Starter Topic Starter
ik kan me er haast niets bij voorstellen dat er mensen zijn die echt een significant effect van creatine merken. wel geloof ik dat mensen van 35+ bijv er baat bij zouden kunnen hebben

Ik zou best eens creatine willen proberen en ben 35+
Kun je me vertellen waarom ik er meer baat bij zou hebben?

Ik ben er net aan begonnen voor 6 weken, daarna beslis ik hoelang ik er mee stop igg minimaal 4 weken.

Altijd 4 gram voor mijn training al jaren op een stuk

Creatine werkt niet bij mij, zou eigenlijk wel moeten aangezien ik bijna geen vlees eet, wel veel vis.

zonnenbanken kuur je zeker ook niet omdat het geen aas is.. en in een kuuroord liggen zeker de testo's en deca's voor je klaar.. lol @ jou..
Wat lul jij nou, zeg ik dat aas het enige is wat je kuurt?
Ik neem aas expres als voorbeeld omdat mensen vaak denken dat creatine een of ander monster middeltje is voor spieren. Sowieso heeft het geen nut om creatine te kuren.

6 weken, 2 weken niet

6 weken wel, en dan maand niet.
Ik heb ook een terugval in kracht in de maand dat ik geen creatine gebruik, maar dat is normaal?

Dat is normaal ja ;)

Crea ethyl esther is prima spul. 5 weken on - 5 weken off. Zoiets. Crea mono houd ik teveel vocht me vast helaas, en dat weerhoudt me om monohydraat te gebruiken.

Hetzelfde geldt bij mij voor NO producten. Die neem ik 1 week wel, 1 week niet, 1 week wel, 1 week niet enzovoorts. Dit om het lichaam niet te laten wennen aan de beta alinine, caffeïne etc. Overigens neem ik NO producten alleen maar tijdens het 5 wekelijkse crea gebruik. En dat dan voor training, en de creatine erna.

Terug
Naar boven