AndroidHealthClinic

Hoe lang heeft Ronnie nog???

BIG-G zei:
deze jongens hebben veel doktersbegeleiding, dus ze weten wat ze kunnen hebben.

Ik denk dat je hier een goed punt hebt. Deze jongens zijn voor de sponsors natuurlijk een gigantische investering, waarvan ze niet willen dat ze elk moment om kunnen vallen. Dat komt de sport niet ten goede, de sponsoren niet en al helemaal de centjes niet.

Ik ben van mening dat er een behoorlijk medisch team achter deze grote jongens staan die precies weten wanneer zo'n jongen te ver gaat en het rustig aan moet gaan doen (Kevin Levrone). Ik geloof niet dat deze jongens maar volgepropt worden met alle (financiele) risico's van dien!

Zelda zei:
Ja, ik maak me daar altijd wel een beetje zorgen over. Hoewel ik niet de vooroordelen heb tegen AS die bij de doorsnee bevolking leven, is dit toch de belangrijkste reden voor mij om naturel te blijven. Dan weet je iig zeker dat je goed zit.

Dat weet je nooit. Sommige kinderen worden met kanker oid geboren een ander krijgt het zomaar. Je bent nooit ergens zeker van in het leven bro. Hiermee wil ik niet gaan zeggen dat je maar vrijuit moet gaan gebruiken natuurlijk :D

ik zou gewoon gaan spuiten en dan kijken waar het schip strandt

flex170578 zei:
Ronnie is in goede gezondheid, in cost of redemption ziet hij er echt geen ziek mannetje uit.

Wat de effekten van groeihormoon en IGF-1 op lange termijn zijn weet men nog niet. Anabolica op lange termijn + hoog gedoseerd = dichtslibben van de bloedvaten, dat staat vast! Maar een bypass-operatie is tegenwoordig nog maar een kleine ingreep dus who cares... Je neemt de risicos voor lief, die gasten hebben hun droom waargemaakt en dat ze de risicos er desnoods bijnemen maakt de sport juist zo interessant. Uit je lichaam het uiterste halen, topsport!

Jij noemt dit topsport ik noem het spelen met je leven ;)
je kan te ver gaan in topsport en dat is nu (in bijna alle sporten) het geval.
Jammer van de sport, omdat ik vind dat sport juist gezond moet zijn.
Topsport is al lange tijd niet gezond meer

Voorlopig lopen de oude sterren nog vrolijk rond zonder al te grote problemen. Vergeet ook niet dat deze mensen zelden alcohol drinken en niet/weinig roken.

sanniejj zei:
Voorlopig lopen de oude sterren nog vrolijk rond zonder al te grote problemen. Vergeet ook niet dat deze mensen zelden alcohol drinken en niet/weinig roken.

Daar heb je gelijk in ze leven voor zover mogelijk natuurlijk gezond

Vergelijk het met sumoworstelen..die vreten zich rond voor die sport, worden ook aanbeden in japan en leven alleen voor het sumo. Ze worden niet ouder dan 40-45 jaar en weten dit. Toch geven ze alles voor die (paar) jaar aan de top. Zo ook wellicht met proBB's. Ze weten heus wel dat ze hun lever, nieren, vaten en alles slopen, maar ze hebben het er wel voor over...Dat moet je respecteren, ook al zou je het zelf nooit doen. Iedereen is vrij om zijn eigen keuzes te maken en eerlijk gezegd vind ik dit meer hout snijden dan een pakkie per dag roken en dan sterven op je vijftigste.....

GoKU zei:
Vergelijk het met sumoworstelen..die vreten zich rond voor die sport, worden ook aanbeden in japan en leven alleen voor het sumo. Ze worden niet ouder dan 40-45 jaar en weten dit. Toch geven ze alles voor die (paar) jaar aan de top. Zo ook wellicht met proBB's. Ze weten heus wel dat ze hun lever, nieren, vaten en alles slopen, maar ze hebben het er wel voor over...Dat moet je respecteren, ook al zou je het zelf nooit doen. Iedereen is vrij om zijn eigen keuzes te maken en eerlijk gezegd vind ik dit meer hout snijden dan een pakkie per dag roken en dan sterven op je vijftigste.....

Dude, je hele leven een vet lichaam hebben is heel wat anders dan BB. Dit is appels met peren vergelijken.

sanniejj zei:
Dude, je hele leven een vet lichaam hebben is heel wat anders dan BB. Dit is appels met peren vergelijken.

Vind ik niet helemaal hij vergelijkt gewoon twee extremen gevallen met elkaar denk ik.
De sport kun je idd niet met elkaar vergelijken maar dat bedoeld hij ook niet denk ik. correct me if i'm wrong

Ik denk dat je ook een groot verschil moet maken tussen de hoeveelheid AS je neemt.
Als jouw doel gewoon is om 10-15kg meer te wegen en eruit te zien als bv: Frank Cuppens, Stan McQuay, en dergelijke dan zal je toch veel minder spuiten als Ronnie Coleman en Rühl.
Train eerst tot je maximale potentiël, en vind je het dna nog net niet genoeg, kan je mss een klein kuurtje beginnen. Maar nooit zal ik een voorstander zijn van EXTREMISTEN.

hij gaat iedergeval de boeken in als een olympia houder...dus in dat opzicht leeft ie voor altijd...

Dat is volgens mij ook waarom ze het doen. Ze willen de top zijn; de beste ter wereld. Dat er over 20-30 jaar nog over ze gesproken net als Arnold. Ok hij leeft nog, maar het zal een heel lange tijd een legende blijven. Zo ook met Ronnie.

Als je serieus bezig bent met een sport wil je de beste zijn. Als je als tweede eindigd ben je de eerste verliezer

Live strong die hard...

das alles wat ik erover te zeggen heb

het is hetzelfde met roken, van roken ga je eerder dood, maar dan is er opeens die roker die 100 jaar oud wordt.. ik bedoel maar,

Het verschilt gewoon van persoon tot persoon, dus ook met AS.

mikepl4 zei:
het is hetzelfde met roken, van roken ga je eerder dood, maar dan is er opeens die roker die 100 jaar oud wordt.. ik bedoel maar,

Het verschilt gewoon van persoon tot persoon, dus ook met AS.
Groot gelijk.

Nog een punt, hoeveel mensen zijn er nu daadwerkelijk bewust bezig met hun gezondheid? Meer dan 50% van de Amerikanen lijdt aan overgewicht, de McDonalds staat altijd stampvol rond etenstijd, de sigaretten vliegen als broodjes over de toonbank en ieder weekend wordt er weer een oceaan aan bier weggezopen.

Nr1 doodsoorzaak zijn hart- en vaatziekten en nr2 doodsoorzaak is kanker. Ik heb pas een onderzoek gezien waarin staat dat 85% van de kankergevallen te wijten is aan slechte voeding.
Veel mensen verzieken hun lichaam zonder dat het tot een hoger doel leidt. Als je tot deze categorie mensen behoort ben je wel een loser als je ronnie en andere toppers afrekent op hun anabolengebruik.

lawrie zei:
ja daar heb je gelijk in.........

maar daar heb ik het niet over het is niet negatief bedoeld. Alleen als nuchtere hollander (die zelf lijd aan een chronische ziekte) wanneer neem je een beslissing door te gaan met gebruiken als je weet dat je daarna niet meer zonder kan?

zie het als een soort human intresst.... de psychologie achter het doorgebruiken van...... en daarin verwerkt jullie gevoelens en meningen. lijkt me gewoon reten intressant. hoe dat leeft onder mijn mede sporters. :D

ik bedoel we zijn toch niet allemaal opverlakkige spierbuffels ;) ;)

Ik bedoel maar waar licht voor jullie de grens?

SAHR: voor mij is er geen grens, ik ga door tot ik erbij neerval.

Terug
Naar boven