AndroidHealthClinic

Hoe lang heeft Ronnie nog???

Pro's eten absoluut geen fruit of groenten in voorbereiding van een contest. Ik heb zo eens een reportage gezien van opkomend jong talent in Amerika waaronder een jongen begeleid werd door Chad Nicholls. Geen een van die gasten at fruit of groenten omdat het hun fysiek niet ten goede zou komen. Een bijwerking ervan was dat ze allemaal een klote humeur hadden.

Zelda zei:
Ja, ik maak me daar altijd wel een beetje zorgen over. Hoewel ik niet de vooroordelen heb tegen AS die bij de doorsnee bevolking leven, is dit toch de belangrijkste reden voor mij om naturel te blijven. Dan weet je iig zeker dat je goed zit.
En toen kwam die grote vrachtwagen die een einde aan je leven maakt.

Oftewel, je kan morgen al dood zijn. Heeft dus in dat opzicht niks met AS te maken.

Yzord zei:
En toen kwam die grote vrachtwagen die een einde aan je leven maakt.

Oftewel, je kan morgen al dood zijn. Heeft dus in dat opzicht niks met AS te maken.
natuurlijke dood bedoelen ze eerder denk ik

B.A. Baracus zei:
Pro's eten absoluut geen fruit of groenten in voorbereiding van een contest. Ik heb zo eens een reportage gezien van opkomend jong talent in Amerika waaronder een jongen begeleid werd door Chad Nicholls. Geen een van die gasten at fruit of groenten omdat het hun fysiek niet ten goede zou komen. Een bijwerking ervan was dat ze allemaal een klote humeur hadden.

das bullshit juist tijdens cutten eten ze veel groente. Misschien die paar jongens niet maar heel veel pro,s wel en ik zie genoeg plaatjes en films waar ze wel groente eten. Het is fruit dat ze misschien niet veel eten maar groente is ook goed voor je spieren Kevin Levrone at 6 keer per dag broccoli volgens mij.

firedsoul zei:
Kevin Levrone at 6 keer per dag broccoli volgens mij.

Broccoli helpt voor de spijsvertering (en voor de stoelgang!). Dit maakt het enigszins een natuurlijk diureticum...

Vandaar de broccoli.

B.A. Baracus zei:

Geloof niet alles wat je ziet... Reportage's of films over bodybuilding hebben de neiging alles nog wat surrealistischer voor te stellen dan het is...

Vraag maar aan wat mensen die aan wedstrijden doen of ze groente eten... Fruit de laatste weken wellicht niet meer door de fructose.

Groente is toch bijna onmisbaar lijkt me

daxie zei:
Broccoli helpt voor de spijsvertering (en voor de stoelgang!). Dit maakt het enigszins een natuurlijk diureticum...

Vandaar de broccoli.

incl.konkommer,sla,tomaat etc, groente is een belangrijke vitamine en koolhydraat bron, zeker tijdens het cutten!!!

ronnie will live forever :D

"Ik heb Ronnie in zijn film "cost of redemption" nooit een stuk fruit of groente zien eten "

Als je goed kijkt dan zie je dat hij in de Black Eyed Pea en het Steakhouse groente eet ! Dat zit in een kommetje erbij.

Hij eet dus waarschijnlijk meer groente dan menig van ons en wel 3x per dag..

muthu zei:
Waarom heet dit topic hoelang leeft Ronnie nog, denk je soms dat Jay, gunter, marcus, Dennis, Chris, Dexter, Lee, Viktor, Gustavo enz enz het doen met boterhammetjes met pindakaas, die gasten gebruiken net zoveel of zelfs meer dan Ronnie, Ronnie's aanleg voor hypotrofie zorgt ervoor dat hij zo goed reageert op die rotzooi, blijkbaar meer dan die anderen. Daarnaast is Ronnie multi milljonair, dus als hij ergens last van krijgt kan die de beste zorg ter wereld krijgen.

het gaat over ronnie omdat hij op 1 staat (de absolute top) en 41 motherf*cking jaar :) .. das geen geintje .. gek is OUD!

43 toch?

Ik eet nooit groente of fruit, ben bang dat ik te weinig KH en EW binnenkrijg :D

alleen dagelijks een kruidvat A tot en met Z vitamine pilletje

slecht?

Ja groente zullen ze wel eten, maar dat is een beetje off topic. Volgens bij wint Ronnie coleman nog 1 keer de Olympia. Daarna verschijnt hij denk ik niet meer zodat hij ongeslagen blijft. Vervolgens zijn er vele mogelijkheden:
1. Debuut maken in K1
2. Powerlift carriere
3. Carriere als sumoworstelaar
om maar wat te noemen

Wtf ben jij aant lullen...snap er nix van?

Salden zei:
"Ik heb Ronnie in zijn film "cost of redemption" nooit een stuk fruit of groente zien eten "

Als je goed kijkt dan zie je dat hij in de Black Eyed Pea en het Steakhouse groente eet ! Dat zit in een kommetje erbij.

Hij eet dus waarschijnlijk meer groente dan menig van ons en wel 3x per dag..
"corn, Corn bread, chicken, a backed potato, and french fries, real french fries, non of that backed stuff, real french fries." :D

Terug
Naar boven