XXL Nutrition

Hoe lang heeft Ronnie nog???

Hmmmm, ik denk dat Ronnie Coleman de meeste sumoworstelaars probleemloos buiten de ring zou tillen. Sumoworstelen zou een stuk gezonder voor hem zijn dan wat hij nu doet, lijkt me. Die is binnen no time yokozuna!

OMG jouw moeten ze bannen. Dit is al de zoveelste kick die je maakt zonder goede reden.

boerenkool zei:
Hmmmm, ik denk dat Ronnie Coleman de meeste sumoworstelaars probleemloos buiten de ring zou tillen. Sumoworstelen zou een stuk gezonder voor hem zijn dan wat hij nu doet, lijkt me. Die is binnen no time yokozuna!
Beste boerenkool, het is niet te bedoeling om de hele shit zo maar te gaan kicken, of speel ik nou voor mod? :D

ik heb dat rapporteer knopje al ingedrukt. Die goos weet niet van ophouden.

psycho_b zei:
Beste boerenkool, het is niet te bedoeling om de hele shit zo maar te gaan kicken, of speel ik nou voor mod? :D

ja sorry, wat doe ik verkeerd? wat is kicken? leg me dan uit wat het probleem is. mag je niet meer reageren op oude topics? sorry hoor, maar waarom hebben jullie moeite met al mijn reacties?

Als men wil dat er op een oude topic niet meer gereageerd word sluit ze dan .

Niet zo moeilijk lijkt me , trouwens ik had deze nog niet gelezen en vond hem wel goed , dus thx :D

extra aandachtpunt : als je nu die topic opnieuw zou openen krijg je het gezeik van die bestaat al , oud , bla bla bla ...

Kick je hem omdat je er naar zoekt en enige commentaar wil geven is het ook niet goed ,

Het is hier toch een forum hé , lezen , commentaar geven ect , ander huur je maar een boek ofzo ..

sorry just my toughts :cool:

Laatst bewerkt:
Je mag volgens mij best kicken als je een post met inhoud hebt en niet een antwoord zoals die :D.

boerenkool zei:
ja sorry, wat doe ik verkeerd? wat is kicken? leg me dan uit wat het probleem is. mag je niet meer reageren op oude topics? sorry hoor, maar waarom hebben jullie moeite met al mijn reacties?
Ik vind dat jij geen goede reden hebt om een 2 a 3 maanden topic weer omhoog te halen; je voegt helemaal niets aan het onderwerp toe dat de moeite waard is om het weer "actief" te maken.

In de boardregels staat niks over topickicken, dus je kan 'm niks kwalijk nemen.
Dat 't irritant kan zijn snap ik, maar beter op deze manier dan dat hij speciaal een nieuw topic aanmaakt.

Wat Ronny enzo aangaat , die dokters die hem helpen en bijstaan zijn zoals advocaten . Etisch gezien kan een dokter dit niet verantwoorden volgens mij .
Die mensen krijgen dik betaald en daar doen ze het dan ook voor .

Gezond , tuurlijk is dit niet gezond en is volgens mij Ronny binnenkort één van die " weer een pro bb dood gevonden " topics . En is het niet zo dan is hij gewoon de uitzondering die de regel bevestigd .

Vergelijken met die jongens van vroeger , wel die namen minder ( lees niet gezonder ) maar daar zijn er ook al veel van dood of heel ongezond .

Elke vorm van extreme sport is een sloping van je lichaam volgens mij , is het nu voetbal , of lopen of tennis , dat maakt niks uit .

Je zal ook nooit aan die jongens zien of horen dat het eigenlijk allemaal niet zo goed gaat , maar ben er van overtuigd dat die wel veel kwaaltjes hebben . En buiten een bom as ook nog een een bom andere middelen nemen om neveneffecten tegen te gaan .

Maar het is hun keuze en hun droom en blijkbaar is het nastreven enof bereiken nog steeds zoeter dan de downers die er bij komen kijken .

Ik prefereer toch voor een gevarieerd leven dat van alles wat te bieden heeft en niet extreem in zaak .......

Justifire zei:
Arnold loopt ook nog vrolijk rond.
Neem aan dat er in zijn tijd heel wat minder kennis was over as dan nu.
Wie weet wat hij allemaal gebruikt heeft?
Denk dat je gewoon geluk moet hebben, je kan wel overal alles van weten maar dat wil niet zeggen dat je niks kan overkomen.

En ook Arnold heeft al twee hartoperaties ondergaan. Waarvan één preventief.

Shit dit is een oud topic... ---> wegwezen jongens!

Svensson zei:
In de boardregels staat niks over topickicken, dus je kan 'm niks kwalijk nemen.
Dat 't irritant kan zijn snap ik, maar beter op deze manier dan dat hij speciaal een nieuw topic aanmaakt.
in dat geval. . . . :D

Waarom heet dit topic hoelang leeft Ronnie nog, denk je soms dat Jay, gunter, marcus, Dennis, Chris, Dexter, Lee, Viktor, Gustavo enz enz het doen met boterhammetjes met pindakaas, die gasten gebruiken net zoveel of zelfs meer dan Ronnie, Ronnie's aanleg voor hypotrofie zorgt ervoor dat hij zo goed reageert op die rotzooi, blijkbaar meer dan die anderen. Daarnaast is Ronnie multi milljonair, dus als hij ergens last van krijgt kan die de beste zorg ter wereld krijgen.

Denk dat hij nog wel een jaartje of 2 a 3 mee kan op dit niveau.

als ie morgen dood neervalt, zal ik er niet rouwig om zijn

Topbodybuilders leven gewoon ongezond. Ik heb Ronnie in zijn film "cost of redemption" nooit een stuk fruit of groente zien eten. En dat doet bijna geen enkele topbodybuilder. Elke dag een hele lading eiwitten en koolhydraten is niet bepaald een gezonde levensT te noemen.

Een topbodybuilders heeft een abnormaal gespierd lichaam en dat gaat ten koste van hun gezondheid. En dat kan weinige van hen schelen. Zo is er ooit eens op een amerikaans messageboard verklaard dat de top gebruik maakte van plasmaboosters. Ronnie coleman gebruikte dit ook en kreeg ongelooflijke krampen. Hij zei toen dat ie voor de eerste keer bang was om dood te gaan.

B.A. Baracus zei:
Topbodybuilders leven gewoon ongezond. Ik heb Ronnie in zijn film "cost of redemption" nooit een stuk fruit of groente zien eten. En dat doet bijna geen enkele topbodybuilder. Elke dag een hele lading eiwitten en koolhydraten is niet bepaald een gezonde levensT te noemen.

Een topbodybuilders heeft een abnormaal gespierd lichaam en dat gaat ten koste van hun gezondheid. En dat kan weinige van hen schelen. Zo is er ooit eens op een amerikaans messageboard verklaard dat de top gebruik maakte van plasmaboosters. Ronnie coleman gebruikte dit ook en kreeg ongelooflijke krampen. Hij zei toen dat ie voor de eerste keer bang was om dood te gaan.

ben je gek pro,s eten juist fukin veel groente.

Terug
Naar boven