boerenkool
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste boerenkool, het is niet te bedoeling om de hele shit zo maar te gaan kicken, of speel ik nou voor mod?boerenkool zei:Hmmmm, ik denk dat Ronnie Coleman de meeste sumoworstelaars probleemloos buiten de ring zou tillen. Sumoworstelen zou een stuk gezonder voor hem zijn dan wat hij nu doet, lijkt me. Die is binnen no time yokozuna!

psycho_b zei:Beste boerenkool, het is niet te bedoeling om de hele shit zo maar te gaan kicken, of speel ik nou voor mod?![]()

ok dan zeg ik nikseduardjanssen zei:Je mag volgens mij best kicken als je een post met inhoud hebt en niet een antwoord zoals die.
Ik vind dat jij geen goede reden hebt om een 2 a 3 maanden topic weer omhoog te halen; je voegt helemaal niets aan het onderwerp toe dat de moeite waard is om het weer "actief" te maken.boerenkool zei:ja sorry, wat doe ik verkeerd? wat is kicken? leg me dan uit wat het probleem is. mag je niet meer reageren op oude topics? sorry hoor, maar waarom hebben jullie moeite met al mijn reacties?
Justifire zei:Arnold loopt ook nog vrolijk rond.
Neem aan dat er in zijn tijd heel wat minder kennis was over as dan nu.
Wie weet wat hij allemaal gebruikt heeft?
Denk dat je gewoon geluk moet hebben, je kan wel overal alles van weten maar dat wil niet zeggen dat je niks kan overkomen.
in dat geval. . . .Svensson zei:In de boardregels staat niks over topickicken, dus je kan 'm niks kwalijk nemen.
Dat 't irritant kan zijn snap ik, maar beter op deze manier dan dat hij speciaal een nieuw topic aanmaakt.

kan wel merken dat jij de BB-sport een warm hart toedraagtacidreign zei:als ie morgen dood neervalt, zal ik er niet rouwig om zijn

B.A. Baracus zei:Topbodybuilders leven gewoon ongezond. Ik heb Ronnie in zijn film "cost of redemption" nooit een stuk fruit of groente zien eten. En dat doet bijna geen enkele topbodybuilder. Elke dag een hele lading eiwitten en koolhydraten is niet bepaald een gezonde levensT te noemen.
Een topbodybuilders heeft een abnormaal gespierd lichaam en dat gaat ten koste van hun gezondheid. En dat kan weinige van hen schelen. Zo is er ooit eens op een amerikaans messageboard verklaard dat de top gebruik maakte van plasmaboosters. Ronnie coleman gebruikte dit ook en kreeg ongelooflijke krampen. Hij zei toen dat ie voor de eerste keer bang was om dood te gaan.