diepzinnige spoiler in je sig trouwens
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
diepzinnige spoiler in je sig trouwens
Wat zijn jou stats? Is dat zoveel beter dan van een breezer dude?
)Ik erger me aan het feit dat ze doen alsof ze het beter weten, niet aan het feit dat ze bepaalde dingen niet weten.
De vraag was dan ook echt serieus bedoeld, hoe leg je zoiets uit zodat ze je eindelijk es geloven...
Dan maar even een serieus antwoord. Ik denk dat het onmogelijk is. Ze moeten open staan voor wat je zegt en het willen accepteren. Negen van de tien maakt het hen allemaal niets uit en kijken ze niet verder dan den neus lang is. En daarnaast, waarom moeite doen. Als ze het best vinden zoals ze bezig zijn, laat ze dan. Toch?Gillian zei:

Zouden die breezers nou ook topics aanmaken als "hoe leg je aan hardcore bodybuilders uit.....'?

Waarom? Omdat als ik plan sportarts te worden, ik dit ook in klare taal moet uitleggen aan breezers die zich pijn deden door hun vingernagels die afbraken door concentration curls. Kwestie van mij al wat voor te bereiden![]()
Hoe leg je aan hardcorebuilders uit dat ze beter op hun slippers kunnen trainen.....![]()
![]()

You tell em sanca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

i tell you to shut up
mooie foto van je wakkie, goede progress!