MuscleMeat

Hoe leg je aan breezers uit....

• Topic Starter Topic Starter
Ik erger me aan het feit dat ze doen alsof ze het beter weten, niet aan het feit dat ze bepaalde dingen niet weten.

De vraag was dan ook echt serieus bedoeld, hoe leg je zoiets uit zodat ze je eindelijk es geloven...

Wat zijn jou stats? Is dat zoveel beter dan van een breezer dude?

Wat een opmerking.....

De stats maken jouw geen breezer of wat dan ook maar de manier van trainen! houd eens op met dat gezeik van:

Ja jonge jij kan niet eens bw benchpressen!

jij doet niet eens fullsquats

Daar gaat het toch niet om? Je bent pas echt de man als je goed traint en alles uit de kan haalt! Niet als je 2xbw benchpressed (alhoewel dat ook stoer is ;) )

diepzinnige spoiler in je sig trouwens

Ja he. Daar kan je nog wat van leren.

Ik erger me aan het feit dat ze doen alsof ze het beter weten, niet aan het feit dat ze bepaalde dingen niet weten.

De vraag was dan ook echt serieus bedoeld, hoe leg je zoiets uit zodat ze je eindelijk es geloven...

Oh gut, sorry, nou heb ik je hele topic verneukd:p Dan maar even een serieus antwoord. Ik denk dat het onmogelijk is. Ze moeten open staan voor wat je zegt en het willen accepteren. Negen van de tien maakt het hen allemaal niets uit en kijken ze niet verder dan den neus lang is. En daarnaast, waarom moeite doen. Als ze het best vinden zoals ze bezig zijn, laat ze dan. Toch?

Het was een woord grap Luuc, zie je dat niet? Jammer hoor:(.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom? Omdat als ik plan sportarts te worden, ik dit ook in klare taal moet uitleggen aan breezers die zich pijn deden door hun vingernagels die afbraken door concentration curls. Kwestie van mij al wat voor te bereiden :o

Zouden die breezers nou ook topics aanmaken als "hoe leg je aan hardcore bodybuilders uit.....':p?

Waarom? Omdat als ik plan sportarts te worden, ik dit ook in klare taal moet uitleggen aan breezers die zich pijn deden door hun vingernagels die afbraken door concentration curls. Kwestie van mij al wat voor te bereiden :o

ik denk toch dat je het gewoon niet moet willen doen.. ten eerste zorgt het bij jezelf voor irritatie en ergenis, en bij hun zal je daar ook voor zorgen ('daar heb je die gast weer die alles beter weet')

en ik denk ook niet dat er veel 'breezers' bij de sportarts terecht komen? daar komen imo alleen serieuze sporters (could be wrong offcourse)

allemaal nuttoloze effort

Hoe leg je aan Breezah's uit dat:

- Die zooi splinternieuwe kleding, Weighliftingbelt, kniebandages en handschoentjes die ze voor dik geld hebben gekocht voor hun EERSTE training niet automatisch de sleutel tot success zijn,maar dat ze nog steedfs zelf moeten trainen om groot te worden
- FF snel breed worden voor de zomer echt niet kan
- Anabolen geen "Wonderpilletje"s zijjn, maar dat er nog steeds keihard getraind moet worden om iets te bereiken.
- Anabolen niet "ff snel" gebruikt moeten worden om snel breed te worden, maar dat daar eerst een aantal jaar kwaliteits training met goede voeding aan vooraf gaan.

ach, dat snappen ze toch allemaal niet :rolleyes:

You tell em sanca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omg die foto is echt grappig! :roflol:

Die gast heeft wel korte armpjes ???

Terug
Naar boven