Fitness Seller

hoe maak je kwaliteitspieren ?

Om een sixpack te kweken moet je lijnzaad kopen en 6 zaadjes zaaien, veel water geven en whey erbij gooien. Je moet er wel veel aandacht aan besteden maar dan heb je ook wat.

succes :thumbup:

Ook moet je ervoor zorgen dat ze veel warmte krijgen. Ga dus elke week 3x 2 uur achter elkaar in de sauna zitten. Aangezien je de zaadjes niet te veel water mag geven, omdat ze dan dood gaan. Moet je die 2 uur niks drinken. Zo krijg je zeker die sixpack. Je moet er wat voor doen idd.

Hallo iedereen ik ben 13 jaar oud,
ik wil graag spieren kweken en weet iet dat moet
ik wil wel spullen kopen maar mijn ouders vinden het niet nodig
dus ik zou wel pillen willen slikken die helpen
ik weet niet hoe je de biceps triceps benen buikspieren Etc. moet trainen en ik ben best wil dik:mad:(vind ik zelf maar iedereen vind mij een beetje mollig ik ken dikere mensen) en ik zou graag wat sterker er uit zien nu schaam ik me al ik in het zwem bad loop.
dus mijn vraag: hoe moet ik mijn lichaam trainen en vet verbranden te gelijk??? en helpen die kettlebell wel
kb-blacks1.jpg
?en hoe moet ik eten????

wil je me plies helpen
p.s. ik weet dat ik als jong figuur niet te hard moet trainen

Hoezo ben je dik je weegt 57 kilo???

dank je voor jullie reacties hier kan ik wel wat me dank:)
als jullie nog meer reacties hebben vooor mij dat lees ik dat graag

---------- Toegevoegd om 07:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

ik ben niet echt super dik maar ik heb wel een buik van 25cm (mischien meer mischien minder) als ja van voor naar achter gaat (jhe ziet het vet heel erg)

Ik kan me echt niet voorstellen dat jij echt veel vet hebt. Hoogstens een klein laagje over je buik, maar das ook echt niks. Als ik jou was zou ik nu gewoon een goed voedings- en trainingsschema maken. Dan ga je lekker wat massa aanzetten in een jaartje en dan kan je wel eens zien om dat vet kwijt te raken. Theeft nu toch geen nut om te cutten bij jou omdat er je toch geen massa hebt.

Edit:
Kzie net dat je 13 bent. Train dan maar lekker door tot je 15-16 en ga dan cutten.

Laatst bewerkt:
kwaliteitsspieren bestaan zeker, als je weinig tot normaal eet, en zware intensieve trainingen ondergaat groei je in principe niet maar word je sterker. dit kun je zien als je spieren kwalitatief verbeteren.

ik denk dat ik wel een verschilletje weet van spiere ^^
van naturel train
of van anabolic steroids
want heb vaak ofzo geleze als je die rommel inspuit enal da het gwn water in u spiere maakt ofiet en groter oogt
maar als je stopt is alles vrij snel weg en heb je leuk veel vel hange :D
terwijl als je naturel traint de spiere veel trager weggaan (zeker als je goed eet)

maar weet niet als je naturel traint of er dan ook verschil zit van spier mss door een aantal supplemente kweet ni echt

ik denk dat ik wel een verschilletje weet van spiere ^^
van naturel train
of van anabolic steroids
want heb vaak ofzo geleze als je die rommel inspuit enal da het gwn water in u spiere maakt ofiet en groter oogt
maar als je stopt is alles vrij snel weg en heb je leuk veel vel hange :D
terwijl als je naturel traint de spiere veel trager weggaan (zeker als je goed eet)

maar weet niet als je naturel traint of er dan ook verschil zit van spier mss door een aantal supplemente kweet ni echt

Ik zal je gelijk even op een normale manier van al deze fabels afhelpen voordat je de rest van DBB achter je aan krijgt.

Alles wat je heb gehoord is onzin.

ik heb wel een definitie van kwaliteitsspieren:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik denk dat ik wel een verschilletje weet van spiere ^^ nee dat weet je niet
van naturel train
of van anabolic steroids buiten dat je limiet met anabolen hoger ligt geen verschil
want heb vaak ofzo geleze als je die rommel inspuit enal da het gwn water in u spiere maakt ofiet en groter oogt en waar heb je dat gelezen? de joepie?
maar als je stopt is alles vrij snel weg en heb je leuk veel vel hange :D Dit is het enigste dat nog een grond van waarheid heeft, als je stopt met eten zal als vrij snel weg zijn en veel vel hangen hebben
terwijl als je naturel traint de spiere veel trager weggaan (zeker als je goed eet) half juist, er zit een limiet op je natuurlijke fysiek dus als je daar overgaat mbv anabolen zal je er daarna terug onder zakken en zullen die "natuurlijke" spieren trager weg gaan

maar weet niet als je naturel traint of er dan ook verschil zit van spier mss door een aantal supplemente kweet ni echt ja je weet niet echt inderdaad

bold

dank je voor jullie reacties hier kan ik wel wat me dank:)
als jullie nog meer reacties hebben vooor mij dat lees ik dat graag

---------- Toegevoegd om 07:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

ik ben niet echt super dik maar ik heb wel een buik van 25cm (mischien meer mischien minder) als ja van voor naar achter gaat (jhe ziet het vet heel erg)

voor je oefeningen je buik insmeren met pindakaas,dat wordt echt aangeraden als je nog onder de 15jaar bent,helpt met het verbranden van vet.
als je niet weet hoeveel moet je maar een foto posten met pindakaas op je buik.
zeggen wij wel of het genoeg is.

rustig aan jongens, straks gaat hij zich nog k*t voelen :p

hhhahaahahaaha dat van die pinda kaas geloof ik nie hhahahaahahaha

Hahaha pindakaas ja...
Jonge zoek een mooie teamsport,
Fitness op je 13de geloof ik niet zo in sorry.
Als puntje bij paaltje komt (ha ha) dan hoor je als je goed luistert je lichaam vragen om fitness, let maar op ;)

Ik zou het gewoon zo doen

six-pack2.jpg

dan krijg je denk ik wel genoeg aandacht

mischien denkt hij net als de mensen op dit forum http://www.subs.nl/forum/viewtopic....building&sid=bc904003c589d135749cbddaf11845e1 die denken dat bodybuilders nep spieren hebben en dat het alleen maar lucht en vocht is :$
Bodybuilders bestaan voornamelijk uit vocht en lucht. Ze zijn als het ware opgepompt. Als ze echt iets zwaars moeten tillen kunnen ze dat niet. Door whey en creatine lijken ze groot, maar qua kracht zijn ze niks.

Bodybuilders bestaan voornamelijk uit vocht en lucht. Ze zijn als het ware opgepompt. Als ze echt iets zwaars moeten tillen kunnen ze dat niet. Door whey en creatine lijken ze groot, maar qua kracht zijn ze niks.

Quote van dat forum af ofzo?

Quote van dat forum af ofzo?
Yep, min of meer.

Bodybuilden is lame. Het is niet eens echte kracht in is vooral "lucht" en daarmee dus vocht. Bodybuilders nemen veel creatine en eiwitten tot zich om zo meer visuele spieren te krijgen. Bodybuilders zijn een stelletje slappe kerels die als je ze een klap voor hun kop geeft ze je niet eens kunnen pakken omdat de spieren in de weg zitten, ze hebben nog net niemand nodig om te gaan pissen. Als je zon kerel ziet hardlopen zit alles in de weg, nee die mensen doen het voor de vrouwtjes om het even bot te zeggen en niet voor zich zelf, als jij daar voor gaat sporten doe je iets niet goed.
Breek jij z'n benen als twijgjes of moet ik het doen?

Wat een r**ards op dat forum :roflol:

Terug
Naar boven