Omari
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt niets uit kwaliteit spieren verlies je ook op dn duur als je niet meer traint.

Wat ik mij wel afvraag is het volgende:
Hoe kan het dat sommige mensen bijv. 80kg zijn @ 10% BF en 2 jaar later hetzelfde gewicht en bodyfat, dat ze dan 2 jaar later toch 'n stuk massiever ogen? Ik oog zelf ook 'n stuk kleiner dan de meeste mensen bij de gym met zelfde gewicht,bf,lengte, maar zij trainen jarenn langer en zien er 'n stuk massiever uit. Hoe kan dit?
eigen onzin draadje beginnen.
duhhh.
als iemand 80k weegt en bf 10%, als dat over 2 jaar nog zo is,....hoezo ziet die er dan anders uit? Beetje onzin denk je niet?
Zal toch wel ergens iets veranderd zijn.

Nou nee, het valt me gewoon op in de gym, mensen die er buff uitzien, maar die 'n stuk lichter zijn dan dat je zou verwachten trainen al jaren. En ook op het forum lees ik sporadisch dingen dat ze er vroeger bij hetzelfde gewicht en BF kleiner uitzagen, dus vandaar. Kan heel goed tussen de oren zitten ja, maar goed, ik weet het gewoon niet zeker, vandaar.![]()
(vind ik zelf maar iedereen vind mij een beetje mollig ik ken dikere mensen) en ik zou graag wat sterker er uit zien nu schaam ik me al ik in het zwem bad loop.
en helpen die kettlebell wel
?Hallo iedereen ik ben 13 jaar oud,
ik wil graag spieren kweken en weet iet dat moet
ik wil wel spullen kopen maar mijn ouders vinden het niet nodig
dus ik zou wel pillen willen slikken die helpen
ik weet niet hoe je de biceps triceps benen buikspieren Etc. moet trainen en ik ben best wil dik(vind ik zelf maar iedereen vind mij een beetje mollig ik ken dikere mensen) en ik zou graag wat sterker er uit zien nu schaam ik me al ik in het zwem bad loop.
dus mijn vraag: hoe moet ik mijn lichaam trainen en vet verbranden te gelijken helpen die kettlebell wel
?en hoe moet ik eten![]()
?
wil je me plies helpen
p.s. ik weet dat ik als jong figuur niet te hard moet trainen
Hallo iedereen ik ben 13 jaar oud,
ik wil graag spieren kweken en weet iet dat moet
ik wil wel spullen kopen maar mijn ouders vinden het niet nodig
dus ik zou wel pillen willen slikken die helpen
ik weet niet hoe je de biceps triceps benen buikspieren Etc. moet trainen en ik ben best wil dik(vind ik zelf maar iedereen vind mij een beetje mollig ik ken dikere mensen) en ik zou graag wat sterker er uit zien nu schaam ik me al ik in het zwem bad loop.
dus mijn vraag: hoe moet ik mijn lichaam trainen en vet verbranden te gelijken helpen die kettlebell wel
?en hoe moet ik eten![]()
?
wil je me plies helpen
p.s. ik weet dat ik als jong figuur niet te hard moet trainen

Als ik je karma kon geven kreeg je het, zowel voor die opmerking als je B-Day.Om een sixpack te kweken moet je lijnzaad kopen en 6 zaadjes zaaien, veel water geven en whey erbij gooien. Je moet er wel veel aandacht aan besteden maar dan heb je ook wat.ik kan geen foto's hier naar uploaden.
maar hoe kan ik nouw spieren ontwikkelen en een sixpak kweken
(voor six pak moet ik afvallen)
ik ben niet zo sterk en mijn moeder vind het onzin maar ik wil het toch
gr. lazz
p.s. help me plieess