XXL Nutrition

hoe maak je kwaliteitspieren ?

Spieren die je met AAS wint, verlies je toch eerder?

Nog een jaar en half blijven trainen en eten na je laatste progressie, daarna blijft het waarschijnlijk redelijk stabiel.

Na ongv 2 weken inactiviteit begin je spieren af te breken, je verliest ze niet anders heet dat spierdystrofie en ga je vrij snel dood.
Wil je niet dat je spieren na 2 weken inactiviteit beginnen af te breken, begin dan niet aan deze sport.

• Topic Starter Topic Starter
eindelijk een goed antwoord danku :)

Wat ik mij wel afvraag is het volgende:
Hoe kan het dat sommige mensen bijv. 80kg zijn @ 10% BF en 2 jaar later hetzelfde gewicht en bodyfat, dat ze dan 2 jaar later toch 'n stuk massiever ogen? Ik oog zelf ook 'n stuk kleiner dan de meeste mensen bij de gym met zelfde gewicht,bf,lengte, maar zij trainen jarenn langer en zien er 'n stuk massiever uit. Hoe kan dit?

koop gewoon kipfilet dat is pas KWALITEIT!!!

Wat ik mij wel afvraag is het volgende:
Hoe kan het dat sommige mensen bijv. 80kg zijn @ 10% BF en 2 jaar later hetzelfde gewicht en bodyfat, dat ze dan 2 jaar later toch 'n stuk massiever ogen? Ik oog zelf ook 'n stuk kleiner dan de meeste mensen bij de gym met zelfde gewicht,bf,lengte, maar zij trainen jarenn langer en zien er 'n stuk massiever uit. Hoe kan dit?

eigen onzin draadje beginnen.

duhhh.

als iemand 80k weegt en bf 10%, als dat over 2 jaar nog zo is,....hoezo ziet die er dan anders uit? Beetje onzin denk je niet?
Zal toch wel ergens iets veranderd zijn.

-----------------------------------------------------------------------------------------

OT, wat zijn er toch weer weinig mensen serieus met bodybuilding bezig hier. Niemand die een knap antwoord kan geven op een simpele vraag.

Kwaliteitspieren zijn spieren die niet leeglopen als je een weekje vakantie gaat vieren. Als je stopt met trainen lopen de spieren weer leeg als het ware, alle vocht verdwijnt tussen de vezels vandaan, glycogeen en creatine levels dalen enz enz. Dus je raakt massa kwijt.
Met AAS bij sommige produkten houd je extra vocht vast, dus stop je met het middel en met trainen dan blijf je pissen en de spieren pis je dus leeg.
Middelen die echt celgroei bevorderen of zorgen voor extra aanwas van cellen en middelen waarmee je geen vocht vasthoudt geven doorgaans betere kwaliteit spieren, mits je er goed bij traint en eet.
Betere kwaliteit bereik je door jaaaaren achter elkaar hard te werken, hard te trainen, waardoor er altijd flinke massa overblijft als je gestopt bent. Je mag dan beginnen met meer dan 10/15 jaar trainen voordat je die kwaliteit een beetje bereikt.

Dus hoe maak je kwaliteit spieren, erg lang, jaaaarenlang hard trainen, liefst naturel en goed eten en goed herstellen. Ook bij gebruik van AAS voor betere kwaliteit moet je eerst kracht en massa opbouwen voor je begint aan AAS. Bij gebruik moet je ook weer zelf zorgen voor de spieropbouw, niet het middel of de middeltjes wonderen laten verrichten.

Kwaliteit heeft verder totaal niets te maken met wel of geen vet. Vet beschermt slechts de binnenkant van ons lichaam en dus ook de spieren.

Naarmate je ouder wordt ga je spiermassa inleveren, hoe dan ook, je brokkelt langzaam af. Je maakt geen groeihormoon en test meer aan om alle cellen te vernieuwen die afgebroken worden.
Dus ook de kwaliteitspier is eigenlijk relatief. Duurt alleen wat langer voor je het kwijt bent.

ps, ik ben niet helemaal volledig in mijn reply(weet ook niet alles), hoop dat er goede aanvulling gegeven kan worden door iemand?

Laatst bewerkt:
eigen onzin draadje beginnen.

duhhh.

als iemand 80k weegt en bf 10%, als dat over 2 jaar nog zo is,....hoezo ziet die er dan anders uit? Beetje onzin denk je niet?
Zal toch wel ergens iets veranderd zijn.

Nou nee, het valt me gewoon op in de gym, mensen die er buff uitzien, maar die 'n stuk lichter zijn dan dat je zou verwachten trainen al jaren. En ook op het forum lees ik sporadisch dingen dat ze er vroeger bij hetzelfde gewicht en BF kleiner uitzagen, dus vandaar. Kan heel goed tussen de oren zitten ja, maar goed, ik weet het gewoon niet zeker, vandaar. :)

Nou nee, het valt me gewoon op in de gym, mensen die er buff uitzien, maar die 'n stuk lichter zijn dan dat je zou verwachten trainen al jaren. En ook op het forum lees ik sporadisch dingen dat ze er vroeger bij hetzelfde gewicht en BF kleiner uitzagen, dus vandaar. Kan heel goed tussen de oren zitten ja, maar goed, ik weet het gewoon niet zeker, vandaar. :)

Lichte botten, mensen schatten mij ook altijd op 80~85, terwijl ik sommige mensen hoor die zeggen dat ze dat wegen en er enigzins droog bij staan,die veel kleiner ogen.

Edit:
Ik denk dat de TS doelt op iets wat een of andere vatsige fitness instructeur tegen mij zei toen ik net begon, hij zei dat je af en toe oefening heel langzaam uit moest voeren om zo geen 'holle spieren' te creëren, die dus sneller af zouden breken. Ik nam hem niet zo heel serieus, afgaand op zijn fysiek.

Laatst bewerkt:
Hoe kan je als Jong persoonvan 13 snel vetverbranden en spieren kweke

Hallo iedereen ik ben 13 jaar oud,
ik wil graag spieren kweken en weet iet dat moet
ik wil wel spullen kopen maar mijn ouders vinden het niet nodig
dus ik zou wel pillen willen slikken die helpen
ik weet niet hoe je de biceps triceps benen buikspieren Etc. moet trainen en ik ben best wil dik:mad:(vind ik zelf maar iedereen vind mij een beetje mollig ik ken dikere mensen) en ik zou graag wat sterker er uit zien nu schaam ik me al ik in het zwem bad loop.
dus mijn vraag: hoe moet ik mijn lichaam trainen en vet verbranden te gelijk??? en helpen die kettlebell wel
kb-blacks1.jpg
?en hoe moet ik eten????

wil je me plies helpen
p.s. ik weet dat ik als jong figuur niet te hard moet trainen

ik weet niet hoe je de biceps triceps benen buikspieren Etc. moet trainen en ik ben best wil dik:mad:(vind ik zelf maar iedereen vind mij een beetje mollig ik ken dikere mensen) en ik zou graag wat sterker er uit zien nu schaam ik me al ik in het zwem bad loop.
dus mijn vraag: hoe moet ik mijn lichaam trainen en vet verbranden te gelijk??? en helpen die kettlebell wel
kb-blacks1.jpg
?en hoe moet ik eten????

wil je me plies helpen

Sorry BB is alleen maar voor een paar mensen weg gelegd. Ik heb je net even gezien, maar jij past daar niet bij. Sorry

kb-blacks1.jpg
?en hoe moet ik eten????

wil je me plies helpen

Post een foto dan beoordelen wij of je mollig bent of niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe dik ben ik

ik kan geen foto's hier naar uploaden.
maar hoe kan ik nouw spieren ontwikkelen en een sixpak kweken
(voor six pak moet ik afvallen)
ik ben niet zo sterk en mijn moeder vind het onzin maar ik wil het toch

gr. lazz

p.s. help me plieess

Stickies lezen, eten, trainen, eten, slapen.

Succes.

ik kan geen foto's hier naar uploaden.
maar hoe kan ik nouw spieren ontwikkelen en een sixpak kweken
(voor six pak moet ik afvallen)
ik ben niet zo sterk en mijn moeder vind het onzin maar ik wil het toch

gr. lazz

p.s. help me plieess
Om een sixpack te kweken moet je lijnzaad kopen en 6 zaadjes zaaien, veel water geven en whey erbij gooien. Je moet er wel veel aandacht aan besteden maar dan heb je ook wat.

succes :thumbup:

Terug
Naar boven