Fitness Seller

Hoe moet ik nou echt goed gaan trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik aan de shakes ga, wat is het verstandigst? En wat houd pre-workout en after-workout in? Heb je ook nog iets tijdens je workout?
Ik dacht altijd dat je gewoon na je training een paar scoopes whey in je shakebeker doet, en dan opdrinken.
Is dit veel te simpel gedacht? En welke eiwitten kan ik dan het beste gebruiken?
Ik zie deze, [Link niet meer beschikbaar] is 2.27 kg voor 23 eu
Maar deze: http://www.bodylab.nl/bpi-sports/whey_hd-950-gram-4502 0.95kg voor 27 euro

Nou kan ik al met boerenverstand zeggen dat de onderste wel beter moet zijn dan de bovenste, anders zou iedereen teveel geld uit geven. Zou iemand mij het verschil hiertussen kunnen uitleggen, en eventueel advies geven?

Niet cutten want dan blijft er helemaal niks van je over, en gewoon netjes je beentjes trainen.

Dude je bent 16, trap niet in de supplementen hype en geef je geld gewoon uit aan voedsel.

Hoezo hype? Ja je ziet bij ons overal gastjes die in de kleedkamer zeggen hoeveel shakes ze wel niet op een dag gebruiken.
Ik ben er voor bereid om daar gewoon geld aan uit te geven. Je wilt zeggen dat jij geen supplementen gebruikt?

Hoezo hype? Ja je ziet bij ons overal gastjes die in de kleedkamer zeggen hoeveel shakes ze wel niet op een dag gebruiken.
Ik ben er voor bereid om daar gewoon geld aan uit te geven. Je wilt zeggen dat jij geen supplementen gebruikt?
je zegt het zelf al.
Verder is voeding vele malen goedkoper, en minstens net zo goed.
supplementen zijn een toevoeging op een voedingsschema die je niet compleet krijgt in bijvoorbeeld eiwitten.

je zegt het zelf al.
Verder is voeding vele malen goedkoper, en minstens net zo goed.
supplementen zijn een toevoeging op een voedingsschema die je niet compleet krijgt in bijvoorbeeld eiwitten.

Dit dus, er is nog altijd geen bewijs dat er eiwitten in whey shakes zitten.

Het gaat erom dat voeding veel belangrijker is. Dat moet de basis zijn die je eventueel kunt aanvullen met supplementen. Als je voeding ruk is, veel chips, koekjes, cola eet/drinkt zul je helemaal niks hebben aan supplementen.

Het gaat erom dat voeding veel belangrijker is. Dat moet de basis zijn die je eventueel kunt aanvullen met supplementen. Als je voeding ruk is, veel chips, koekjes, cola eet/drinkt zul je helemaal niks hebben aan supplementen.

Dat doe ik dus nietmeer, drink alleen water/melk. Eet geen chips meer, geen transvetten etc. Maar als het word afgeraden ga ik het ook niet doen, aangezien jullie er meer verstand van hebben dan ik heb.
Het leek me alleen misschien een idee om te proberen.

Iemand nog goede arm-oefeningen (bicep/tricep/schouder)?

compounds maken de armen en schouders

Ik vind bovenlichaam belangrijker dan benen, omdat ik doe mountainbiken, en dus wel wat beenspieren heb.

Ik vind schouders, arm, borst en buik belangrijk om te trainen. Nogmaals, ik doe nu wel fitnessen 2x in de week, maar ik schiet er gewoon niks mee op. Eiwitten etc is voor mij nog geen optie, omdat als ik dat wil gaan doen mezelf eerst wil droogtrainen.

Vaker en beter gaan trainen, meer eten en je benen, rug en andere arm ook trainen.

Wat bedoel je met beter gaan trainen?
Betere techniek etc?
Nja je zegt zelf dat je maar een beetje wat staat te doen met de losse gewichten. Dus zorg voor een goed schema, waar sowieso squat, deadlift, benchpress, overhead press en een row variant tussen zit. Dan heb je al vrijwel je hele lichaam te pakken. Ik zou je stronglifts 5x5 aanraden. Is een goed beginnersschema waar een heleboel mensen, waaronder ik, flinke progressie mee geboekt hebben.

Ik wil ook wel squatten, probeer ik ook. Maar ik ben wat dat betreft echt een hark.
Ik probeer om met mn hielen op de grond te blijven staan, maar dan kan ik maar tot een bepaald moment op mn benen zakken zegmaar, en daarna ga ik voorover met mn bovenlichaam. Waarna ik op mn laagste punt met mn bovenlichaam en benen op het zelfde moment omhoog kom.
Tips hiervoor?
leg kleine 2,5 kilo schijfjes onder je hakken. Eerst met laag gewicht je vorm oefenen

Terug
Naar boven