Topsycret
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 14%
Lol, ik probeer juist te cutten tot 65-70 kg (ben 1.70m lang). Volgens mij gaat het zo: Bulk->Done->Cut->done->Clean bulk->slick body bij 12% bf.
Dus dat laagje vet ga je later door te cutten wegtrainen, maar pas als je normaal weegt. Imho 1.80m bij 60kg doesn't look good at all, no offence. Check je bmi bij 1.80m bij 60kg, je zit net tussen de grens van 'gezond' en 'te mager'. Ik wens je het beste man, gewoon bikkelen.
bij de 60 kg zat ik inderdaad op ondergewicht, zit op het moment net boven gezond met 66 kilo op 1.80m
ik heb nog totaal geen ervaring met cutten, weet niet wat ik daarvan kan verwachten en hoe ik daar zelf op reageer, vandaar dat ik nu gewoon wil kijken wat ik kan doen om zo droog mogelijk te blijven, doe ik liever een korte bulk, korte cut, korte bulk, korte cut etc. of is dat niet mogelijk/slim?
Je hebt gewoon recht op pauze.
Eten dus.
trouwens, stel dat je diabeet bent, moet je ook eten, mogen ze dus geen **** over zeggen
ik neem nu elke dag wat meer eten mee onder het mom van ik krijg anders hoofdpijn en duizeligheid (heb ook daadwerkelijk last van migraine als ik ECHT te weinig eet.
shake, noten, banaan, boterham, een tuperware doosje rijst tonijn groenten, ... vlug gaan opeten op de wc
keuze genoeg
ik ga er inderdaad aan werken, heb nu in ieder geval elke dag een banaan en sinaasappel naast de lunch op werk. elke dag neem ik wat meer mee naar werk zoals noten, tonijn etc. tot ze er aan wennen