AndroidHealthClinic

Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Peiling Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

• Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

Stemmen: 52 7,6%

• Totaal stemmers
    686
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gebeurd de laatste tijd bij mij steeds vaker. Zo'n groepje jongens van 16 ofzo die naar je kijken als je bezig ben en dat hoor je het ze gewoon zeggen "ja maar hij spuit". Mij maakt het niet echt uit wat zij denken omdat ik ze toch niet ken. Als de gasten waarmee ik train maar weten dat ik naturel ben vind ik het best.

Alleen soms ik het k*t als je 24/7 er mee bezig bent en er is zo'n mongol die niet weet waarmee hij bezig is. Dat hij dat dan over je zegt met de gedachte als je AAS neemt dat je dan vanzelf groeit en dus niet waardeert waarmee ik bezig ben.

Gisteravond op een feestje: 'dat ziet eruit als anabolen man'. Eerder zag ik het opzich als een compliment, maar nu vind ik het vervelend dat mensen niet beseffen hoeveel je er voor moet doen- en laten.

Gasten van 15/16 op de sportschool vragen het ook wel is, ik altijd: nee, niet doorvertellen hoor maar ik smeer elke avond pindakaas op mijn spieren waardoor de bouwstoffen van pindakaas sneller worden opgenomen en daardoor 3x zo snel groei.

Weekje daarna hoor je de leukste verhalen:D

Gasten van 15/16 op de sportschool vragen het ook wel is, ik altijd: nee, niet doorvertellen hoor maar ik smeer elke avond pindakaas op mijn spieren waardoor de bouwstoffen van pindakaas sneller worden opgenomen en daardoor 3x zo snel groei.

Weekje daarna hoor je de leukste verhalen:D
Geloof ik niet:o

Ik hoor het ook heel vaak vooral met uitgaan ik vind het echt irritant ik reageer altijd anders.. Soms reageer ik niet of ik kijk ze alleen achterlijk aan met een diepe zucht, of ik ga heel sarcastisch doen alsof alles wat je ziet nep is

Ik hoor het ook heel vaak vooral met uitgaan ik vind het echt irritant ik reageer altijd anders.. Soms reageer ik niet of ik kijk ze alleen achterlijk aan met een diepe zucht, of ik ga heel sarcastisch doen alsof alles wat je ziet nep is

Shit ik zou echt blij zijn met zo'n reacties, wil zeggen dat je harde werk resultaat toont. Verder zou ik wel rustig zeggen dat ik dat niet gebruik of er eens om lachen. Ikzelf hoor het bijna nooit behalve van vrienden die zien dat ik op korte tijd veel veranderd ben, maar dan lach ik dat ook gewoon weg.

Ik had bij mijn oude werkgever iedereen overtuigt dat een genetisch afwijking had waardoor ik heel snel gespierd werd en niet eens trainde. Lekker lul verhaal over myostatin eraan gehangen en klaar. Hoefde nooit meer een vraag te beantwoorden over trainen, voeding, aas, supps en die hele k*t discussie elke keer waar ik totaal geen zin in had. Epic win

Gewoon jaloerse mensen, niks van aantrekken en niet verlagen tot hun niveau.

Shit ik zou echt blij zijn met zo'n reacties, wil zeggen dat je harde werk resultaat toont. Verder zou ik wel rustig zeggen dat ik dat niet gebruik of er eens om lachen. Ikzelf hoor het bijna nooit behalve van vrienden die zien dat ik op korte tijd veel veranderd ben, maar dan lach ik dat ook gewoon weg.

Ja dat zeg je nu haha.. Ik zie het zo ik knok er keihard voor om naturel zo te worden en dan gelooft niemand dat.. Dat vind ik zo irritant..

Wel petje af voor de gasten die wel gebruiken en keihard erbij trainen want zonder keihard werken word je ook niet groot met anabolen

Me vrienden noemen me weleens anabooltjjjjj, enigste wat ik dan zeg ik ja man : gwn een lekkere spuit in m'n anus. zijn ze meteen stil....

Ik zie mensen reageren die stats als een p*ssy hebben qua gewicht of krachtstats.. hoe kunnen jullie die vraag krijgen..

Ik heb t ook welleens te horen gekregen, en inderdaad dan lach ik en zeg ik dat ik wel veel groter zou zijn geweest. Alsof je voor mijn stats moet gebruiken.

Maar meestal hoor je t van die lui die er helemaal geen verstand van hebben.

Is bij jou toch ook het geval maatje?:p;)

je weet toch hoe dat gaat man je doet 1 kuurtje en plots ben je de grootste ecto die al minstens 10 keer gekuurd heeft zeg maar de gregg valentino van dbb
je hebt wat woorden gehad tijdens een fuif en duw gegoven meer niet, nadien word het verhaal zo aangedikt dat je minstens 2 keer een vechtpartij bent begonnen.

werd en word ook nog steeds verdacht van aas door een andere afdeling in onze fabriek waar ik nog wel regelmatig contact mee heb.

was door een bulk de laatste maanden dik 7kilo aangekomen, nu had er maar eentje het lef me ernaar te vragen, heb het hem ook gewoon ff snel uigelegd wat de term 'voeding' inhoud.

hij weet het wel, maar de rest blijft me verdacht vinden.

Kan mij niet boeien, denk maar lekker wat ze willen, ze hebben er toch geen bal verstand van blijkbaar.
En daarnaast zie ik het gewoon als een compliment dat ik toch vooruitgang maak :)

Ik schiet keihard in lach, en vraag of ze de vraag willen herhalen, en schietdan nog een keer in de lach.
dat is gewoon een super compliment XD.

jemig gebruik alleen de gewoonlijk kuur van amino's ,vitaminen en isolaat perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven