Fitness Seller

Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Peiling Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

• Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

Stemmen: 52 7,6%

• Totaal stemmers
    686
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga voor de optie " ik lach en bedank ze voor het compliment en zeg dat ik natuurlijk train zonder aas "

Degenen die dat zeggen weten niks over training etc. dus tja

Het is mij een maand of 2 geleden overkomen tot mijn grote verbazing :p
Was een oude vriend van mij die zei dat ik veel verbreed was en die zei je gebruikt toch niet ? Vond het wel een compliment eigenlijk, maar hij had er ntrlk ook niet veel verstand van

Ik lach het weg en zeg dan iets in de zin van 'nee ik niet, jij wel?' Maar ik hoor het tegenwoordig steeds vaker en dat terwijl ik helemaal nog niet zo breed ben. Ik vat het maar op als een compliment. Ik zie het ook zo: ' De mensen die 'wel' snoepen hebben er ook hard voor getraint. Die spiermassa zit er niet als je er niet je uitereste best voor doet!

In het begin dacht ik ooh leuk complimenten ik ben goed bezig, maar na een tijdje word ik het beu, zeker als mensen blijven zeggen van jij spuit ik weet het zeker terwijl ze er niks vanaf weten, kan me er soms echt druk in maken maar het went wel

In het begin dacht ik ooh leuk complimenten ik ben goed bezig, maar na een tijdje word ik het beu, zeker als mensen blijven zeggen van jij spuit ik weet het zeker terwijl ze er niks vanaf weten, kan me er soms echt druk in maken maar het went wel

Dan zeg je dat je op hem/haar spuit als die niet ophoudt:p

Ik geef ze geen ongelijk. Het is best een compliment, ook al klopt het niet.

Het is al vaak bij mij gebeurd, maar 1x was het te ver gegaan. Ja dat klopt ik had hem geslagen, kwam politie bij en hij deed geen aangifte... Had hij geluk anders kwam hij niet meer de gym in met al mijn boys.

Het is al vaak bij mij gebeurd, maar 1x was het te ver gegaan. Ja dat klopt ik had hem geslagen, kwam politie bij en hij deed geen aangifte... Had hij geluk anders kwam hij niet meer de gym in met al mijn boys.
Not sure if srs? 68 kg? Iemand in elkaar slaan omdat ze je verdenken van roids? :roflol:

obvious troll.. 68kg op 1.75.. dan ben je nog helemaal niet buff

Niet druk om maken

Ik lach erom.. En zie het als een jaloerse reactie.. Mensen weten hoe hard ik train en eet.. Die discipline hebben zij niet en dus vinden ze het leuk om tegen iedereen te verkondigen dat ik aan de juice zit.
Meestal reageer ik met iets van dat ik dan wel een stukkie groter geweest was..

Je hebt je stats maar even aangepast?

Gek genoeg is het me wel eens gevraagd, omdat ik het gek genoeg vind was mijn reactie dan ook gewoon lachen en vertellen dat er met voeding heel veel te behalen is.

Nja meestal vragen mensen mij dat niet omdat ze op school ook zien dat ik tijdens elke pauze mezelf weer vol eet en ze weten dat ik er hard voor werk. Maar één keer heeft een vriend me het wel eens gevraagd die me lang niet meer gezien had en heb het gewoon weggelachen :p
Zo indrukwekkend zie ik er trouwens ook niet uit

Dan......

Loop ik naar de auto.
Pak een pot pindakaas.
Hou die in me linkerhand alsof ik reclame maak voor bijv Calvé.
Span me rechter arm aan.
En zeg: :exactly:

Is me wel al enkele keren overkomen, ben geen gebruiker van AAS enkel supps. Toch voelde ik me wel gevleid. Maar zeg hen direct dat ze gewoon harder moeten trainen en vreten, heel veel vreten.

Wel eens gebeurd toen ik nog redelijk buff was. Moet zeggen dat ik mij in die tijd vooral druk maakte dat het idee rondgeroddeld zou worden en ik vervolgens allemaal mensen zou hebben die het dachten en er niets van zeiden, waardoor ik het ook weer niet kon ontkennen. Uiteindelijk niet meer veel van gemerkt. Ik was toen ook wel heel plotseling opgeblazen, 20 kg erbij in het eerste jaar. Niet zozeer verdacht vanwege het fysiek, eerder de snelle transformatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven