XXL Nutrition

Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Peiling Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

• Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

Stemmen: 52 7,6%

• Totaal stemmers
    686
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wisten ze bij jou ook te vertellen wat je gebruikte?, ik heb gehoord dat ik anabole whey en anabole creatine gebruik:rolleyes:...., maargoed volgens mij is driekwart van de gasten die over ons bb-ers lullen gewoon jaloers.

Haha nee, ze weten wel degelijk wat AAS is. Ik zet naar het schijnt spuiten in mijn gat xD. Achjah zolang mijn eigen geweten maar zuiver is. Ik zou het ook gewoon zeggen moest ik het doen, ontkennen is dan echt nutteloos.

Ik vat het op als een compliment voor m'n harde werk en zeg dat dan ook.

Het is pas twee keer gezegd :(

Franckylanssens, misschien is het gewoon heel koud in je gym en zit jij te zweten door de tren.
hahaha
ook iets dak nog gehoord heb : amaai, hoe doe jij dat : enkele keren na mekaar 150kg tillen bij deadlift, als ik 60kg til, voel ik het al in mijn rug, haha als ze denken dat jhe deadlift kan trainen zonder het te voelen, dan weet je al genoeg dat ze er niet veel van gaan bakken, en icdd zijn dan zulke jongens die jaloers zijn, en elatiijd denken dat ze er bij een ander iets moeten achter zoeken he

Ik pak ze meestal bij hun keel en druk een spuit in hun reet. Dat zal ze leren!!!!

ik word er echt pissig om, heb voor voor elke cm/kg. 10 x zo hard moeten knokken als een juicer:mad:

ik mis de optie: ik pak hem keihard bij zijn keel, knijp er keihard in en schud heel hard en schreeuw in zijn oor: NEUKEN? NEUKEN? WIL JE NEUKEN?

....roidrage.....just saying ;-)

Ik zou me gevleid voelen.

Ik zeg ''ik spuit alleen Heroïne'', meestal word het dan redelijk stil.

Ik zeg simpel weg nee, geef een rare lach. En wandel verder.

Naar mensen die onzin uitkramen luister ik niet... (En mijn leerkracht Lichamelijke opvoeding weet daar heel wat van, van onzin uitkramen haha)

DAN pak ik me bokshandschoenen en scheenbeschermers en begin te sparren!

ohw nee wacht,
ik heb gekuurt en weeg maar 78:(

Lijkt me wel duidelijk :P

"Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik "

Gewoon vertellen dat ik alles natural doe. Kom nou, jullie denken toch niet dat de hele wereld into BB is. Beetje begrip, en van mensen die het zouden zeggen om te provoceren weet ik het wel.

Dan zou ik iets zeggen in de trand van natuurlijk, of ja elke dag een spuit ofzo of ik gebruik al heel m'n leven. Ga me niet inspannen om andere mensen te overtuigen dat ik niet gebruik, liefst doe ik er nog een schepje bovenop en bevestig ik ook al is het niet zo. Train toch alleen voor mezelf.

Mannen, dat is toch een compliment. Dmv AAS groei je als een bloemkool. Iemand ziet het verschil in massa bij je. Een groter compliment voor je harde werk bestaat niet.

Dan bevestig ik dat gebruik ervan idd. verontrustend is en dat ik er totaal niet mee geassocieerd wil worden. + dat het nogal irritant is dat zoveel mensen het gebruiken dat mensen al bij een schraal fysiek over anabolen praten. Ik leg dan ook uit dat de meeste gebruikers geen hol van trainen afweten en daarom kiezen voor AS.

Ik zie het als een compliment :)

Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik.

Ik lach ze uit in hun gezicht en zeg dat ze niet weten waarover ze bezig zijn.

Ik vind het ook altijd wel een compliment als iemand mij daarvan beschuldigt :)
ze vragen ook altijd hoe vaak je in de week traint...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven