XXL Nutrition

Hoe schadelijk is alcohol voor je spiergroei/kracht

ja, volgens mij rechtstreeks, maar nog meer onrechtstreeks

wat zegt je onderbuik gevoel eigenlijk of zoek je hier stiekem een manier om je geweten te sussen en toch lekker te kunnen blijven feesten??

wees eens eerlijk tov jezelf ;)

Eens per week enkele glaasjes zal geen probleem opleveren maar elk weekend lam is een ander verhaal :p

Maar de spiergroei bevorderen, dat doet Tribulus niet De voornaamste oorzaak zijn schimmels op het kruid, die schadelijke toxines afgeven. De hamvraag is nu hoe zo'n lignaan je vrije testosteron kan opkrikken? per dag geen kwaad, maar zo werkt alcohol bij de meeste jongeren en jongvolwassenen niet

Thanks

Apartment Reviews

Maar de spiergroei bevorderen, dat doet Tribulus niet De voornaamste oorzaak zijn schimmels op het kruid, die schadelijke toxines afgeven. De hamvraag is nu hoe zo'n lignaan je vrije testosteron kan opkrikken? per dag geen kwaad, maar zo werkt alcohol bij de meeste jongeren en jongvolwassenen niet

Thanks

Apartment Reviews

Da's nog eens originele spam. :D

• Topic Starter Topic Starter
het is idd gewoon slecht
schilt weer geld daar kan je daar weer mooi whey van halen:D

Waar is het voor nodig eigenlijk? Ik ben al gek genoeg van mezelf en als ik daar alcohol bij combineer gaat dat niet beter worden. Ik ga tegenwoordig dus gewoon stappen zonder alcohol! Hooguit een Red Bull om wakker te blijven ;)

Waar is het voor nodig eigenlijk? Ik ben al gek genoeg van mezelf en als ik daar alcohol bij combineer gaat dat niet beter worden. Ik ga tegenwoordig dus gewoon stappen zonder alcohol! Hooguit een Red Bull om wakker te blijven ;)

Ga vanavond is proberen een avond met minder/geen alcohol :D

Is het correct als ik stel:

In het weekend drink ik 10 pinten, ter compensatie ga ik een paar dagen later dan een groot uur lopen?

Dan is er geen probleem?

Is het correct als ik stel:

In het weekend drink ik 10 pinten, ter compensatie ga ik een paar dagen later dan een groot uur lopen?

Dan is er geen probleem?

Want lopen compenseert het katabole effect van alcohol terwijl lopen zelf ook katabool is? Min en min mag dan wel in de wiskunde plus zijn, maar dit gaat niet op in het echte leven... :o

Ikzelf drink heeeel veel drank gedurende het weekend, gewoon moeilijk om te minderen als je hele ploeg net zo hard meedrinkt ;)

Ga vanavond is proberen een avond met minder/geen alcohol :D

Waarom proberen?? Gewoon doen!!! Met de instelling "proberen" kom je niet ver..

Ikzelf drink heeeel veel drank gedurende het weekend, gewoon moeilijk om te minderen als je hele ploeg net zo hard meedrinkt ;)

Jij bent toch zeker jezelf? Wat is er moeilijk aan om jezelf te zijn? Nu ben je de hele ploeg in het weekend en dus drink je omdat je niet jezelf kan zijn...? :rolleyes:

Waarom proberen?? Gewoon doen!!! Met de instelling "proberen" kom je niet ver..

Jij bent toch zeker jezelf? Wat is er moeilijk aan om jezelf te zijn? Nu ben je de hele ploeg in het weekend en dus drink je omdat je niet jezelf kan zijn...? :rolleyes:

Met proberen bedoel ik dat ik vanavond weinig/geen alcohol ga drinken en kijken hoe het bevalt

Met proberen bedoel ik dat ik vanavond weinig/geen alcohol ga drinken en kijken hoe het bevalt

Ik heb de eerste jaren van training compleet weggegooit door elke zaterdag te feesten en compleet lam te zuipen,nu heel veel spijt van
Geloof me een hele week trainen gooi je volledig weg met een nachtje doordrinken,zeker als dit wekelijks gebeurd

Man je bent 16! Geniet van je leven drink je bier/bacotje en druk je gewichtje maar houd alles binnen de perken....

Terug
Naar boven