PatrickR
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik drink iedere week als ik uit ga op zaterdag.
Vermidert dit mijn spiergroei/kracht?
Vermidert dit mijn spiergroei/kracht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar de spiergroei bevorderen, dat doet Tribulus niet De voornaamste oorzaak zijn schimmels op het kruid, die schadelijke toxines afgeven. De hamvraag is nu hoe zo'n lignaan je vrije testosteron kan opkrikken? per dag geen kwaad, maar zo werkt alcohol bij de meeste jongeren en jongvolwassenen niet
Thanks
Apartment Reviews

Waar is het voor nodig eigenlijk? Ik ben al gek genoeg van mezelf en als ik daar alcohol bij combineer gaat dat niet beter worden. Ik ga tegenwoordig dus gewoon stappen zonder alcohol! Hooguit een Red Bull om wakker te blijven![]()

Is het correct als ik stel:
In het weekend drink ik 10 pinten, ter compensatie ga ik een paar dagen later dan een groot uur lopen?
Dan is er geen probleem?

Ga vanavond is proberen een avond met minder/geen alcohol![]()
Ikzelf drink heeeel veel drank gedurende het weekend, gewoon moeilijk om te minderen als je hele ploeg net zo hard meedrinkt![]()

Waarom proberen?? Gewoon doen!!! Met de instelling "proberen" kom je niet ver..
Jij bent toch zeker jezelf? Wat is er moeilijk aan om jezelf te zijn? Nu ben je de hele ploeg in het weekend en dus drink je omdat je niet jezelf kan zijn...?![]()
Met proberen bedoel ik dat ik vanavond weinig/geen alcohol ga drinken en kijken hoe het bevalt