bram678
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
even wennen alleen.
wil jij ranzige bierbuik hebben over paar jaar want dat hebben de meeste jongeren toch al zo ernstig is het alcohol gebruik bij de meeste ;/ zie steeds meer krantenkopjes met "in coma gezopen" Alcohol doe ik niet zo vaak meer , zo slecht voor je spieren, ik voel na een paar biertjes al gelijk dat mijn spieren wat zachter worden.
Ik ga liever knetterstoned van wiet uit, ook nadelig maar niet zo groot als alcohol. En het heeft een beter effect dan alcohol op mijn mood tijdens het uitgaan.
gewoon lekker blijven zuipen dus
. Ik stop er wel mee als ik echt volwassen ben zeg maar.Denk dat ie bedoelt dat het je metabolisme vertraagt.Ik weet daar niks van af, wat ik wel weet is wanneer je veel eiwitten neemt wat ook door de lever word opgenomen het alcohol trager wordt afgebroken als normaal. Als je dus de volgende dag moet werken kan ik je aanraden die dag geen eiwitten te gaan eten.
---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------
Wrong, een overschot aan kcal zet zich om in vet.
je bent 16, gewoon lekker genieten gozer...mocht je iets kunnen minderen zonder plezier te hoeven inleveren moet je dat natuurlijk doen. Anders kun je ook GHB proberen.
?
Dat overmatige zuipen valt toch wel meewel als je er verslaafd aan raakt. Doe je er heel voorzichtig mee en gebruik je in moderatie dan is het een zeer goede vervanger voor alcohol.
Goed ik weet niet hoe sterk jij in je schoentjes staat, de meeste pubers zullen gewoon doorslaan zoals jij al bewijst met je overmatige zuipen in het weekend. Bij nader inzien blijf jij er beter vanaf![]()
, ik heb vrienden die nog meer drinken