XXL Nutrition

hoe shakes mee te nemen

theRb zei:
Ik eet per dag 500 gram kwark.
200 gram kipfilet, 1,5 tot 2 liter melk en een flinke lap vlees tijdens avondeten.

M4yD4y jij zegt dat eiwitshakes onzin is???

Verklaar je nader

Whey is zeker geen onzin, ik zeg alleen dat het onzin is om ze te nuttigen buiten je training. Ze hebben enkel zin voor en na trainen imo.

Maar het is uw geld, je doet wat je wilt.

Whey word snel opgenomen maar dat is toch niet het enigste voordeel. Wat dacht je bijvoorbeeld van de samenstelling van de aminozuren, met name de grote hoeveel BCAA’s. Ik vind het een beetje onzin om te zeggen dat whey geen nut heeft buiten je training.

M4yD4y zei:
Whey is zeker geen onzin, ik zeg alleen dat het onzin is om ze te nuttigen buiten je training. Ze hebben enkel zin voor en na trainen imo.

Maar het is uw geld, je doet wat je wilt.

en in de morgen dan?

• Topic Starter Topic Starter
dus gewone eiwit shakes gedurende de dag

Dus ik kan gewone, goedkope eiwitshakes nemen gedurende de dag???

Dus een pot whey voor de shake na de training en een andere pot eiwitten voor door de dag?

zo kan het ook ja,

ik probeer het gewoon

Ik probeer het gewoon.
Alleen weet ik niet of je de whey shakes van mdoubleyou kan shaken met water???

ik denk dat er betere en goedkopere zijn dan die van mdoubleyou.

noem een merk

Noem eens een ander merk.

optimum nutrition

website ziet er niet zo heel gelikt uit

Ik vind de website er niet zo heel gelikt uit zien.

Maar jullie vinden dat dit een beter kwaliteit is dan die van mdoubleyou?

Ze zijn wel een stuk goedkoper.

men pakt een shake beker. doet daar wat whey (+dextrose) in en doet de beker dicht. op het werk/na het trainen even onder de kraan, ff shaken en drinken maar.

ja.. is een vrij ingewikkeld proces !! :rolleyes:

Brutez zei:
Whey word snel opgenomen maar dat is toch niet het enigste voordeel. Wat dacht je bijvoorbeeld van de samenstelling van de aminozuren, met name de grote hoeveel BCAA’s. Ik vind het een beetje onzin om te zeggen dat whey geen nut heeft buiten je training.

Ik beperk het liever rond mijn training.

Ik neem men whey ( en dextrose ) alleen na de training ... de rest van de dag neem ik geen shake's ...

Binnen de kortste tijd sta je daar elke 3 uur aan zo een beker te slurpen.

Ok dat whey goed is s'morgen kan ik nog inkomen, maar dat kleine beetje dat het gaat helpen. Eet gewoon evenwichtig, kip, kalkoen, rundsvlees en vis ...

Denk gewoon eens hoeveel geld je zo door de deuren smijt met al die supplementen ... Goede voeding is het beste supplement dat er bestaat !

;)

Frenkpie zei:
men pakt een shake beker. doet daar wat whey (+dextrose) in en doet de beker dicht. op het werk/na het trainen even onder de kraan, ff shaken en drinken maar.

ja.. is een vrij ingewikkeld proces !! :rolleyes:

It's ****ing rocketscience ... :D

Ik werk in een IT-bedrijf. Ook ik neem elke dag mijn spullen mee (kwark, kip, en whey + dextrose poeder). Op mijn werk hebben ze zo'n koelding met water die ik graag misbruik :). Voordat ik ga trainen neem ik wat water mee en na trainen maak ik pas de shake. Werkt perfect. In het begin keken ze wat vreemd maar ze zijn het nu gewend. Lekker boeien allemaal wat de andere denken :).

theRb zei:
Ik vind de website er niet zo heel gelikt uit zien.

Maar jullie vinden dat dit een beter kwaliteit is dan die van mdoubleyou?

Ze zijn wel een stuk goedkoper.

Ik neem trouwens xtreme pro whey van sportsnutrition international. Perfect spul dat heel goed oplost. Probeer deze eens zou ik zeggen :)

's morgens thuis klaargemaakt. Neem het of mee (naar het werk als ik ga trainen, of als ik een dag onderweg ben en bang ben niet aan mijn eiwitten tekunnen komen) in een gekleurde bidon (niemand kan zien wat er in zit), of in een doorzichtig plastic flesje... Als iemand er naar vraagt zeg ik dat het een eiwitdrankje is (of chocolademelk als ik geen zin heb om het uit te leggen).

Heb trouwens meer vragen waarom dat isolatiemateriaal eromheen zit dan wat ik drink. (maar wellicht verandert dat als ik er eenmaal uit zie als een BB'r :))

Terug
Naar boven