Fitness Seller

Hoe slaap jij ?

Peiling Peiling Hoe slaap jij?

• Op mijn zij

Stemmen: 62 50,0%
  • Op mijn rug

Stemmen: 16 12,9%
  • Op mijn buik

Stemmen: 28 22,6%
  • Of anders..

Stemmen: 18 14,5%

• Totaal stemmers
    124
Buik. Rug val ik niet in slaap.

Wissel de 3 voortdurend af voor ik in slaap val maar kom bijna altijd wakker op m'n buik.

lepeltje lepeltje

Ik slaap niet, ik denk na.

op me buik en soms op me zij

op haar buik

Ach je ziet toch bijna geen verschil.:dunno:

Op mijn zij, en dan word ik wakker met een lamme arm wat verergert naar mate ik buffer wordt.

Freaky... als je wakker wordt en er ligt een koude dode arm naast je en het blijkt die van jezelf te zijn....

Als ik op m'n rug lig schrik ik wakker omdat ik i.p.v. in slaap te vallen in een afgrond val.

Heb ik ook last van... Heb wel eens een artikel gelezen dat beweerde dat de dromen die je had beinvloed werden door je slaaphouding. Op je rug had je meer kans op nachtmerries (en dat leek wel te kloppen met de keren dat ik vroeger een nachtmerrie had.).

Overigens sliep ik volgens mijn moeder vroeger vaak op mijn rug met mijn benen opgetrokken... soort van foetus houding, maar dan op mijn rug ??

Oh en nog een quote van "weetje van de dag"....

Bekende Nederlanders slapen niet alleen significant korter of langer, ze slapen ook anders: 33,0 procent slaapt bijvoorbeeld altijd op de linkerzijde (tegen 26,8 procent van alle 'gewone' Nederlanders). Zelfs rechts-conservatieve politici slapen, geloof het of niet, meestal op hun linkerzij. Topmanagers uit het bedrijfsleven slapen daarentegen, geheel volgens verwachting, meestal op hun rechterzijde. Topsporters slapen over het algemeen op hun buik.
http://www.cijfers.net/slapen.html

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 10:33 ----------

Ik slaap meestal met mijn ogen dicht.

Nou ... Ik heb horen vertellen dat mijn ogen wel eens op een kiertje staan als ik slaap. Misschien dat ik daarom wel zo vroeg wakker wordt als het vroeg licht is.

Meestal op mijn rug maar af en toe ook op mijn buik. Hoe kan je nu op je zij slapen, ligt toch niet goed?

Welk gedeelte ligt er niet goed, precies?
Als ik op mijn rug slaap heb ik moeite met ademen vanwege lordosis.
Op je buik slapen is slecht voor je rug.

Op je zij slapen gaat prima, ik snap het probleem dan ook niet?

Op m'n zij natuurlijk! Draai wel constant van zij naar zij

ik weet het niet want ik slaap dan. alleen ik word wakker op mijn zij

Slecht.

Ik slaap alleen, en ik draai alle kanten op, vroeger werd ik wel eens dwars wakker.

Ik kom tot rust meestal op mijn rug, maar als ik dan moe word draai ik op mijn zij.
Vervolgens draai ik in mijn slaap me ontelbaar vaak om, van zij naar zij.

met je vriendin:)

• Topic Starter Topic Starter
Otherwisethen gespot :)

het liefst zou ik gewoon recht op mijn rug willen liggen, dit ligt veel beter.. maar op een 1 of andere manier moet ik toch op me zij liggen om in slaap te komen :s

als ik op m'n zij slaap moet ik ook constant draaien want anders voel ik teveel druk op me schouders :s

Terug
Naar boven