Fitness Seller

hoe train jij je rug?

Dat hangt er dus vanaf hoe je 'm uitvoert.

deadlift, bent over row, chins dan doe ik ook nog kabel rows die ik per week afwissel met lat pulley . Deadlift wissel ik eens per maand af met een shrug.

Mijn rug ziet er goed uit volgens mij??

deads pull ups rows

wat je moet doen is genoeg eten simpel zat. als je niet groeit zal dat komen doordat je te weinig eet in eerste instantie.

Imo moet in een goede rugtraining altijd een chin, een row, een seated row en een deadlift zitten.

Mijn rug is sinds ik chin echt wel uitgezet . Kan je dat zeker aanraden en effectief ook meer eten gewoon . 75 kilo is echt weinig...

Chins, rows en deadlift, en variaties op die 3. Maar is allemaal al gezegd :P.

idd rows, deadlift, schrigs, is zeer belangrijk voor de rug, zelf doe ik tot nu toe geen chins, is beetje moeilijk hier thuis, heb nog geprobeerd aan de stang aan het squatrek, maar dumbbell-rows is eigenolijk ook erg goed voor de breedte van de lats, bij mij groeien ze er toch van, beste is de oefening doen met een langere aanhaal, wil zeggen, de dumbbell een stuk voor je uitsteken eerst, en dan naar omhoog trekken en aanspannen

Hij vraagt om een grote en BREDERE romp.. dus Chinnen zal voor hem een goede start zijn.. de algehele massa breng je erop met de deadlifts en BOR's... monster oefeningin zijn dat .. maar laat je erg goed voorlichten over de goede techniek van de deadlift. Ik heb ook heel veel problemen gehad met de deadlift, ik heb het geflimd en hier op het forum gezet... Ben nu opnieuw begonnen met het aanleren van de techniek.

• Topic Starter Topic Starter
oke...dan zal ik ff kijken hoe het aankomende maanden gaat
en ik hou jullie op de hoogte :P
thanx

waarom niet? Rows doen voor mij meer dan chins.

idd, ik sloop alleen maar mijn ellebogen met chins. Ze zijn wel lekker, helaas voor mij erg blessuregevoelig..
Het hoeft heus niet je basis te vormen. IMO zijn rows nog effectiever dan chins.

Terug
Naar boven