XXL Nutrition

Hoe vaak plassen jullie?

Peiling Peiling Hoevaak plassen jullie?

• 1 tot 5 keer per 24 uur

Stemmen: 23 17,2%
  • 6 tot 10 keer per 24 uur

Stemmen: 67 50,0%
  • 11 tot 15 keer per 24 uur

Stemmen: 31 23,1%
  • 16 tot 20 keer per 24 uur

Stemmen: 3 2,2%
  • meer dan 20 keer per 24 uur

Stemmen: 10 7,5%

• Totaal stemmers
    134
  • Peiling gesloten .

SlettieBettie

Competitive Bodybuilder
Waardering
219
Lengte
1m69
Massa
80kg
Voor een onderzoekje bij de uroloog moest ik een lijst bijhouden met hoeveel ik drink en plas. Ik was een beetje geschrokken van het aantal keer dat ik naar de WC moet, namelijk bijna 20 keer per 24 uur.

Nu vraag ik me af: hoevaak moeten jullie plassen?

Mijne zat te zeuren dat ik juist te weinig ging. Terwijl ik toch wel 8x per dag ga.

om de 2a4 uur denk ik wel. ik zal het eens een weekje bijhouden en dan het gemiddelde berekenen. lol heb tog niets te doen

1-5 waarschijnlijk. Meestal een stuk of 4-5x.

Ik moet wel vaak schijten, voor 12 uur 's ochtends ben ik meestal al 3-4 keer geweest.

momenteel tussen de 10 a 20 keer. Varieerd een beetje. Drink wel ontzettend veel water.

Zo'n beetje om de 30-60 minuten

Overdag weinig, maar savonds vaak, en ook als ik in bed lig moet ik vaak.

om het uur meestal.. rond de 10-12 keer
voor ik ga slape ga ik en als ik wakker word moet ik direct weer, zeer irritant
want zo loop ik vaak ochtendvrijpartijen mis

verschilt heel erg.. denk tussen de 10-20 keer per dag.. maar goed ik drink dan ook 3.5-4 liter water op een dag..

Afhankelijk van het feit of ik werk of niet.
Als ik werk moet ik naar mijn idee veel minder naar het toilet. (droogte + warmte op het werk, moet juist bijzuipen als een wilde)

Doorgaans zal het zo'n 6 keer per dag zijn schat ik. (heb nogal een ferme blaas :D)

kheb 11-15 gekozen, maar soms is het meer.
drink ongeveer 4-5 liter water per dag [1-2 meer op trainingsdagen]

o, en ik schijt 1-3 keer per dag, mocht je dat ook willen weten :p

• Topic Starter Topic Starter
o, en ik schijt 1-3 keer per dag, mocht je dat ook willen weten :p
Nee, sinds mijn bezoekjes aan de uroloog, ben ik vooral in de blaas geinteresseerd. Maar toch bedankt voor de boeiende informatie! :D
Ik zou wel kunnen vragen hoeveel ml jullie gemiddeld plassen, maar ik zal het jullie niet aan doen om steeds met een maatbeker naar de WC te gaan. :p

een achttal keer per 24 uur, inclusief snachts ook éénmaal waar ik zo een hekel aan heb!

Ik pies meer dan 20x per dag, drink dan ook best veel.

+- 10 keer wss

Maar als ik zenuwachtig ben kan dat oplopen!

Maar als ik zoveel moet pissen is het zo'n zwakke straal.... dus k hou het dan liever wat op...

soms om het uur soms om de 2 uur

soms grote plassen meestal kleine plasjes

na de training soms om het kwartier

als ik op een dag skateboard en train drink ik zon 5-6 liter

best wel vaak. Ik tel niet, maar loop geregeld even heen en weer. Wel weer goed tegen RSI, dat dan weer wel.

zo'n 6-10 keer denk ik. maar soms kan het ook wel 15 x zijn. voor tijdens en na het trainen drink ik vaak erg veel en dan moet ik daarna altijd stuk of wat keren kort achter elkaar pissen.

een vuistregel is toch, zodra je plas echt geel wordt /blijft, je te weinig drinkt?

ik drink zelf veel cola light (wat niet super slecht is voor je behalve voor je gebid dan :P) en veel water, meestal is mn pis wel redelijk doorzichtig en gok dat ik zo'n 15 keer per dag moet plassen

Terug
Naar boven