Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet ieder halfuur wel denk ik...
En als ik ergens heen moet of moet wachten dan moet ik ieder 10 minuten wel.. haha denk vanwege toch zenuwen... heel raar heb ik altijd last van gehad.
Ik moet wel vaak schijten, voor 12 uur 's ochtends ben ik meestal al 3-4 keer geweest.

een vuistregel is toch, zodra je plas echt geel wordt /blijft, je te weinig drinkt?
ik drink zelf veel cola light (wat niet super slecht is voor je behalve voor je gebid dan) en veel water, meestal is mn pis wel redelijk doorzichtig en gok dat ik zo'n 15 keer per dag moet plassen
Komt me bekend voor. Ik moet ook altijd plassen voor we weggaan en meteen nadat we aankomen.Ik moet ieder halfuur wel denk ik...
En als ik ergens heen moet of moet wachten dan moet ik ieder 10 minuten wel.. haha denk vanwege toch zenuwen... heel raar heb ik altijd last van gehad.
Ook dat komt me bekend voor. Dat is ook een reden dat ik bij de uroloog loop: zelfs na het plassen neemt de drang tot plassen niet af. Dat slaapt echt niet lekker.Ik heb het ook als ik wil slapen en ik kom niet in slaap dan moet ik zo vaak. wordt er gek van maar als ik niet ga slaap ik helemaal niet.
Bij mij komt het gemiddeld ongeveer op 150 ml per plasje. Volgens wikipedia een normale hoeveelheid.hoeveel je plast heeft natuurlijk direct verband met hoeveel je drinkt...
Hoeveel je drinkt is niet het enige verband, hoeveel je zweet en uitademt heeft ook invloed.
Ik zal op zo'n 6 tot 10 keer zitten per dag, maar wat mij nou intereseert is het aantal liter gedeelt door het aantal keer plassen...
Hmm, ik heb juist gele urine, wanneer ik een hoog gedoseerde multivitamine tot me heb genomen, na enkele uren verminderd de erg gele kleur in de urine.
Ontopic: zeker 20x per dag!
Bij mij komt het gemiddeld ongeveer op 150 ml per plasje. Volgens wikipedia een normale hoeveelheid.
. Is dit normaal? Gezien een normaal mens maar 1,5 liter plast op een dag. Ik moet er zelf om lachen, maar moet vaak mijn bed uit omdat ik wakker word van mijn mega volle blaas.zou dat daar van zijn denk je? neem aan dat je die multi smorgens neemt en dan is je plas altijd geler.
Je plas is juist een goede indicatie voor het het ervoor staat met je vochthuishouding. Te geel duidt op een tekort maar volledig transparant dan drink je weer net iets teveel waarschijnlijk.
Wow! Ik las dat een volle blaas 400-600 ml kan bevatten (dat kan varieren per persoon). Daarnaast plas ik ongeveer 2,5 liter per dag (iets minder dan ik drink).Uhm...Goed topic...Ik vind mijn plasgedrag ook raar.
Ik plas erg veel. Maar dit vind ik meer vreemd; als ik wakker word heb ik een shitlood aan plas. Vaak wel 1,25 liter. Is dit normaal? Gezien een normaal mens maar 1,5 liter plast op een dag. Ik moet er zelf om lachen, maar moet vaak mijn bed uit omdat ik wakker word van mijn mega volle blaas.
Wow! Ik las dat een volle blaas 400-600 ml kan bevatten (dat kan varieren per persoon). Daarnaast plas ik ongeveer 2,5 liter per dag (iets minder dan ik drink).
Overigens blijkt mijn blaas in orde. Volgens de uroloog is de blaas alleen erg gevoelig voor prikkels. Ik krijg nu tabletjes om de prikkels te minderen. Hopelijk is daarmee de voortdurende drang afgelopen.
Ben ik nu raar
...Uhm...Goed topic...Ik vind mijn plasgedrag ook raar.
Ik plas erg veel. Maar dit vind ik meer vreemd; als ik wakker word heb ik een shitlood aan plas. Vaak wel 1,25 liter.

Ben jij een paard ofwa? Niet een tikkeltje aant overdrijven? Je pist dus op 1x een hele fles uit? Dat is iets voor het guiness book of records denk ik![]()
...
...Kheb ook een paardenlul dusja...