Fitness Seller

Hoe vaak plassen jullie?

Peiling Peiling Hoevaak plassen jullie?

• 1 tot 5 keer per 24 uur

Stemmen: 23 17,2%
  • 6 tot 10 keer per 24 uur

Stemmen: 67 50,0%
  • 11 tot 15 keer per 24 uur

Stemmen: 31 23,1%
  • 16 tot 20 keer per 24 uur

Stemmen: 3 2,2%
  • meer dan 20 keer per 24 uur

Stemmen: 10 7,5%

• Totaal stemmers
    134
  • Peiling gesloten .
Heb ik ook, idd vervelend!!! Als ik naar de bioscoop ga durf ik vantevoren al een tijdje niks meer drinken, want een film duurt langer dan een uur...en pas in de pauze durf ik dan iets te drinken te nemen...en dan nog maar een paar slokjes;-(
LOL, uitgaan was ook altijd al zoiets... ik durfde nauwelijks iets te drinken, wants als er dan alleen maar pisbakken waren... en daar krijg je me echt niet aan... al die mannen die met hun blote derde beens :D Ik kan dan helemaal niet plassen van de zenuwen, of ik zou misschien een stijve krijgen:rolleyes:
En de paar gewone toiletten die er meestal wel zijn, zijn vaak bezet of enorm smerig....
uhmm?????juist...

Op werkdagen is pissen wel lekker, dan heb je weer een loopje...

In het weekend pis ik 3x per dag. Meer dan genoeg...

nu ik weer met mijn crea ben begonnen dan 6 tot 10 keer per 24 uur.

Ligt eraan hoeveel ik drink, maar gemiddeld een keertje of 10?

Iemand enig idee waarom BBers zo veel vaker moeten sassen?

Ik heb er zelf vooral last van op trainingsdagen waarbij ik op het laatst (uit luiheid) geen cardio meer doe. Dan ga ik ook zo'n 10 keer op een dag.. storend als je nog naar college moet of lang in de auto/motor zit.

Iemand enig idee waarom BBers zo veel vaker moeten sassen?

optie 1 : omdat ze zo belachelijk veel drinken
optie 2: omdat ze vanwege al die testosteron verhogende middelen een enorme prostaat hebben zodat er geen ruimte in de blaas meer is
optie 3: het zijn gewoon grote zeikerds ;)

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

nu ik weer met mijn crea ben begonnen dan 6 tot 10 keer per 24 uur.

Van creatine hou je toch vocht vast ... dus minder dan normaal :)

optie 1 : omdat ze zo belachelijk veel drinken
optie 2: omdat ze vanwege al die testosteron verhogende middelen een enorme prostaat hebben zodat er geen ruimte in de blaas meer is
optie 3: het zijn gewoon grote zeikerds ;)

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Van creatine hou je toch vocht vast ... dus minder dan normaal :)

Dan zal ik die laatste wel zijn :P Want veel drinken doe ik alleen tijdens training. En gebruik alleen Whey en Creatine (met mate).

Grote prostaat, heeft dat verder nog nadelen als je dat hebt?

Dan zal ik die laatste wel zijn :P Want veel drinken doe ik alleen tijdens training. En gebruik alleen Whey en Creatine (met mate).

Oh, nog een optie 4: caffeine (of althans koffie) zou er voor zorgen dat je vaker (of in ieder geval eerder) naar de wc moet. Het stimuleert ook de stoelgang geloof ik.

Grote prostaat, heeft dat verder nog nadelen als je dat hebt?

Misschien dat anale stimulatie beter werkt als je een grotere prostaat hebt ?.. :)

5 a 7x denk ik

ik moet maar 2 keer op een dag urineren en 1 keer schijten , meestal zit mij blaas zo vol dat ik 2 liter in 1 keer uitpis , vele lachen dr om als ik lag sta te zeike , ze denke dat ik een druiplul heb xD

Om het uur. Zelfs midden in de nacht.

En je hebt niet zo iets van, daar moet ik wat aan doen?

Zo lang je voeld dat je moet plassen is het toch goed?
Ander heb je heel veel pech

Ja dat lijkt me wel goed, maar als je s 'nachts 6-8 keer uit bed moet lijkt het me aardig irritant.

snachts meestal 1 keer en woord ik niet waker dan is bed soms nat maar komt door tableten die ik gebruik. dus kan er niks aan doen helaas. maar 6 8 keer waker woorden lijkt me niks wand slaap lastig en heb daar nu tableten voor melatoline en risperdal. om goede nacht rust te krijgen

Terug
Naar boven