vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uhmmHeb ik ook, idd vervelend!!! Als ik naar de bioscoop ga durf ik vantevoren al een tijdje niks meer drinken, want een film duurt langer dan een uur...en pas in de pauze durf ik dan iets te drinken te nemen...en dan nog maar een paar slokjes;-(
LOL, uitgaan was ook altijd al zoiets... ik durfde nauwelijks iets te drinken, wants als er dan alleen maar pisbakken waren... en daar krijg je me echt niet aan... al die mannen die met hun blote derde beensIk kan dan helemaal niet plassen van de zenuwen, of ik zou misschien een stijve krijgen
En de paar gewone toiletten die er meestal wel zijn, zijn vaak bezet of enorm smerig....
??juist...Op werkdagen is pissen wel lekker, dan heb je weer een loopje...
In het weekend pis ik 3x per dag. Meer dan genoeg...

in het weekend is het anders bij mij , dna pis ik wle 5 keer in de avond haha![]()
Iemand enig idee waarom BBers zo veel vaker moeten sassen?

nu ik weer met mijn crea ben begonnen dan 6 tot 10 keer per 24 uur.

optie 1 : omdat ze zo belachelijk veel drinken
optie 2: omdat ze vanwege al die testosteron verhogende middelen een enorme prostaat hebben zodat er geen ruimte in de blaas meer is
optie 3: het zijn gewoon grote zeikerds
---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------
Van creatine hou je toch vocht vast ... dus minder dan normaal![]()
Want veel drinken doe ik alleen tijdens training. En gebruik alleen Whey en Creatine (met mate).Dan zal ik die laatste wel zijnWant veel drinken doe ik alleen tijdens training. En gebruik alleen Whey en Creatine (met mate).
Grote prostaat, heeft dat verder nog nadelen als je dat hebt?

Dan zal ik die laatste wel zijnWant veel drinken doe ik alleen tijdens training. En gebruik alleen Whey en Creatine (met mate).
Grote prostaat, heeft dat verder nog nadelen als je dat hebt?