XXL Nutrition

Hoe vaak plassen jullie?

Peiling Peiling Hoevaak plassen jullie?

• 1 tot 5 keer per 24 uur

Stemmen: 23 17,2%
  • 6 tot 10 keer per 24 uur

Stemmen: 67 50,0%
  • 11 tot 15 keer per 24 uur

Stemmen: 31 23,1%
  • 16 tot 20 keer per 24 uur

Stemmen: 3 2,2%
  • meer dan 20 keer per 24 uur

Stemmen: 10 7,5%

• Totaal stemmers
    134
  • Peiling gesloten .
Ik plas niet

???als men aan het aftrainen is , voorbereiding wedstrijd ,moet je dan vaker? om meer vocht te losen?

Laatst bewerkt:
Ik vindt dat jullie vaak plassen.

Ik pis maar 1 à 4 x per dag, meestal zo'n 2-3x/dag.

zeker 1*om de 2uur dus 6u overdag en 1keer nachts

ik drink ookwel 5liter of meer per dag dus pis erg vaak ja10x+

Door de weeks 5x in het weekend 50x per dag.

10-16 keer ednk k

Denk 6 keer per dag.

10 a 12 keer per dag meot vrijdag naar dokter en snahcts moek ook nog uit of ik slaap door. Zou dit temaken kunnen hebben met kracht training dat je blaas spieren verslapen ??
Wand dat zou ik niet leuk vinden

10 a 12 keer per dag meot vrijdag naar dokter en snahcts moek ook nog uit of ik slaap door. Zou dit temaken kunnen hebben met kracht training dat je blaas spieren verslapen ??
Wand dat zou ik niet leuk vinden

lolwut.jpg

Ik pis ongeveer 1x per uur. Lekker boeiend trouwens. :fuu:

Denk ik rond de 15x zit totaal. Ik drink echt veel omdat ik gewoon altijd dorst heb, zo'n 3,5 ltr en dan nog zo'n 1,5 ltr aan warm drinken (koffie, thee).

ik drink ongeveer 6 liter water per dag. ik pis 5-6 x per dag.

Ik moet echt om het uur wel een keer pissen ofzo.. best vervelend.

denk toch zeker een stuk of 8 keer ...

Ik moet echt om het uur wel een keer pissen ofzo.. best vervelend.

Heb ik ook, idd vervelend!!! Als ik naar de bioscoop ga durf ik vantevoren al een tijdje niks meer drinken, want een film duurt langer dan een uur...en pas in de pauze durf ik dan iets te drinken te nemen...en dan nog maar een paar slokjes;-(
LOL, uitgaan was ook altijd al zoiets... ik durfde nauwelijks iets te drinken, wants als er dan alleen maar pisbakken waren... en daar krijg je me echt niet aan... al die mannen die met hun blote derde beens :D Ik kan dan helemaal niet plassen van de zenuwen, of ik zou misschien een stijve krijgen:rolleyes:
En de paar gewone toiletten die er meestal wel zijn, zijn vaak bezet of enorm smerig....

Geen idee. Ktel het nooit.

Terug
Naar boven