Beste BB ers,
Het is weer zover ik ga beginne met cutten.
Zit nu in me 2 de week en het gaat erg lekker.
Helemaal geen last van suiker aanvallen!
Alleen dit is nog het begin!
Weet nog vorig jaar dat ik een hevig gevecht had met een snicker waar ik wel 2 uur heb tegen moeten vechten.
En ja hoor na 2 uur had ik er niet 1 maar 2 helemaal opgevreten.
Op zn moment voel je je echt klote.Ben je goed bezig zit je in je 6 de week je vol te gooien met slechte suikers niet echt slim.
Dat gevoel dat je suikers nodig hebt en je lichaam erom vraagt lijkt wel een hell op dat moment.
Normaal heb ik er totaal geen last van ,maar in me cut is het een totaal ander verhaal.
Ik heb al chroom tabs gebruikt voor me suiker spiegel maar dat helpt dus niet bij mij.
Mijn vraag is aan jullie hoe doen jullie dat misschien tips
Alvast bedankt.
Het is weer zover ik ga beginne met cutten.
Zit nu in me 2 de week en het gaat erg lekker.
Helemaal geen last van suiker aanvallen!
Alleen dit is nog het begin!
Weet nog vorig jaar dat ik een hevig gevecht had met een snicker waar ik wel 2 uur heb tegen moeten vechten.
En ja hoor na 2 uur had ik er niet 1 maar 2 helemaal opgevreten.
Op zn moment voel je je echt klote.Ben je goed bezig zit je in je 6 de week je vol te gooien met slechte suikers niet echt slim.
Dat gevoel dat je suikers nodig hebt en je lichaam erom vraagt lijkt wel een hell op dat moment.
Normaal heb ik er totaal geen last van ,maar in me cut is het een totaal ander verhaal.
Ik heb al chroom tabs gebruikt voor me suiker spiegel maar dat helpt dus niet bij mij.
Mijn vraag is aan jullie hoe doen jullie dat misschien tips

Alvast bedankt.

..