XXL Nutrition

Hoe vermijd je een suiker aanval?

fizzel

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Beste BB ers,

Het is weer zover ik ga beginne met cutten.

Zit nu in me 2 de week en het gaat erg lekker.

Helemaal geen last van suiker aanvallen!

Alleen dit is nog het begin!

Weet nog vorig jaar dat ik een hevig gevecht had met een snicker waar ik wel 2 uur heb tegen moeten vechten.

En ja hoor na 2 uur had ik er niet 1 maar 2 helemaal opgevreten.

Op zn moment voel je je echt klote.Ben je goed bezig zit je in je 6 de week je vol te gooien met slechte suikers niet echt slim.

Dat gevoel dat je suikers nodig hebt en je lichaam erom vraagt lijkt wel een hell op dat moment.

Normaal heb ik er totaal geen last van ,maar in me cut is het een totaal ander verhaal.

Ik heb al chroom tabs gebruikt voor me suiker spiegel maar dat helpt dus niet bij mij.

Mijn vraag is aan jullie hoe doen jullie dat misschien tips???

Alvast bedankt.

Niet in huis nemen misschien ??? En natuurlijk lage GI eten, zodat je geen cravings krijgt...

Lol, ik weet zelf dat ik in de cut SOMS snoep koop of chocola. Ik ben het gewoon gewend.
Weet je wat ik er dan mee doe als ik thuis ben?

Aan me nichtje geven, zodat het zsm op is! zij blij en ik blij cashews eten.
Ik heb nu helemaal geen zin meer in junk nu ik de cut zit.

Ik vind alleen pizza de ultieme verleiding. Ookal gooi ik me helemaal vol met havermout ik kan zo verlangen naar een sappige slice pizza... Oh god ja pizza kom in mijn mond...

Een keertje cheaten kan geen kwaad.

Eet gewoon die ****in snickers!!!

Je zal er echt niet ineens 1kg door aankomen ofzo hoor..

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind alleen pizza de ultieme verleiding. Ookal gooi ik me helemaal vol met havermout ik kan zo verlangen naar een sappige slice pizza... Oh god ja pizza kom in mijn mond...

Een keertje cheaten kan geen kwaad.

Idd klopt heb ook zeker mijn junk dag!Daar heb ik ook zeker geen probleem mee:D

Hoor je mij zeggen dat suiker mij roept???

Jonge als je niets nuttigs hebt te melden zeg dan lekker niets.

Waarschijnlijk heb je nog nooit diep in je cut gezeten.

Oeh sorry hoor, het is maar een grapje.
Ik drink veel suikervrije frisdrank, en als ik suikers neem is het altijd voor of na m'n training, meestal fruit.

ben ik de enige die nooit snack aanvallen heeft?
eerlijk, je bereikt daarmee niks :p ..

Eet gewoon die ****in snickers!!!

Je zal er echt niet ineens 1kg door aankomen ofzo hoor..

Nee idd dat lijkt mij ook erg sterk 2 snickers 1 kilo vet erbij:p

Gaat mij meer om het feit als ik vocht wil afdrijven en dan vol ga gooien met suikers.

Ik niet echt slim bezig ben.

Heb je geen zelfbeheersing ofzo, als je jezelf niet wil volgooien met suikers doe je het toch niet? Doe je een ketose dieet?

discipline chef werkplaats

Heb je geen zelfbeheersing ofzo, als je jezelf niet wil volgooien met suikers doe je het toch niet? Doe je een ketose dieet?

Ja en nee.

Zoals ik al aangeef heb ik er normaal geen last van.

Wanneer ik aan het cutten ben wel dus ,maar dan zit ik al redelijk laag in me BF%

Of ik zelfbeheersing heb op dat moment na 2 uur een gevecht tegen suikers niet nee.

Hoe diep cut je eigenlijk?
En ben jij dat op je pic?!

Hoe diep cut je eigenlijk?
En ben jij dat op je pic?!

Op deze foto zat ik in mijn 4de week cut.

Wegens mijn vertrek in nederland vanwege me werk ben ik gestopt met cutten ,omdat het geen meerwaarde heeft voor mij.

Deze foto was trouwens 2 mnd geleden.

Kan je die volle pic uploaden ziet er goed uit man!
Maar je zegt in de OP dat je gaat beginnen met cutten?

Kan je die volle pic uploaden ziet er goed uit man!
Maar je zegt in de OP dat je gaat beginnen met cutten?

Klopt zoals ik al vermeld heb ben ik gestopt met cutten ,omdat ik plotseling naar het buitenland moest waar deze foto ook is gemaakt.

Ben over 5 a 6 wkn terug in nederland en dan wil ik geripped erbij staan.

Thnx voor opmerking ,maar ik ga mijn foto s niet in het groot plaatsen hoef geen opmerkingen over mijn lichaam.

Plaatste dit berichtje alleen omdat ik graag tips wil hebben over suiker aanvallen:D

Ligt een beetje aan je eigen benadering.
Als je uit overtuiging geen "rommel" wilt eten, zul je gewoon moeten bikkelen, ga ff n blokje om, neem n glas water of light frisdrank en verzet je gedachten.

Als je minder gestresst bent om wat slechts te eten, pas t in je macro's!!
Ik ben ook aan het cutten, voor het eerst via de leangains en ook wat fit your macro's principes, en ik eet ook gewoon ijs, chocolade of waar ik ook zin in heb.
Probeer wel onder onderhoud te blijven, en vooral mijn "snacks" te bewaren voor na de training, gaat prima.

Terug
Naar boven