AndroidHealthClinic

hoe verwerk je eiwitshakes in je dieet?

Yep. Gewoon je shake thuis klaarmaken, in je tas doen, en na 't trainen niet eerst even lekker gaan babbelen of wachten tot je trainingsmaat klaar is, gelijk naar je locker lopen en dat ding achterover tikken. Je kan voor de suiker evt dextrose (druivensuiker) kopen, dit staat bij de Zonnatura producten. Voor de vetten zou je evt een lepel pindakaas in je shake kunnen doen :).

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 19:28 ----------

Weetniet hoeveel hiervan waar is, maar ik voel me toch echt fijner en weetzeker dat mn lichaam genoeg heeft als 't ik na mn training gelijk inneem, ongeacht hoe en wat ik vóór mn training ingenomen heb.

Als je niet in een 'fasted-state' traind maakt innname direct na je training geen enkel verschil. Dan gaat het slechts om totalen. En postworkout window verhaal is vooral van invloedmop glycogeen, in zeer mindere mate op proteine synthese. Dus zou je shake nemen wanneer het je uitkomt. Zelf geef ik de voorkeur aan ontbijt

Bron: http://www.schwarzenegger.com/fitness/post/the-protein-bible-part-4-protein-and-amino-acid-timing

Terug
Naar boven