Fitness Seller

Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

Peiling Peiling Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

• Totaal stemmers
    242
  • Peiling gesloten .
Net even een blik op me thermometer in me homegym en die staat op 27.5 :mad: en dat is me toch net even iets te heet.

Laatst bewerkt:
Zolang het er niet druk is doet de airco het wel. Misschien moet ik al het voetbal maar gaan opnemen en dan tijdens de wedstrijden gaan trainen....

29,1 nu :(

Dat wordt niet trainen vandaag

Bij ons is 't helemaal vreselijk met die hitte! Geen airco, wel plafond ventilatoren, maar ook niet verspreid over de hele ruimte :S Dus dan maar ijsblokjes in m'n bidon en gewoon trainen.
+1
Same here.

Gruwelijk warm in m'n gym, airco hangt er wel, maar is niet afdoende (groot plat dak, te weinig airco voor de grote ruimte). Meer water drinken, handdoek vaker gebruiken en net doen alsof m'n shirt zo donker hoort... (doorweekt)

Trainen totaal geen problemen mee, eten is wel flink afzien zo, heb geen zin in eten met dit weer. Misschien maar eens een goede weightgainer aan gaan schaffen.

Ik train gym van bijna 100 % glas en plat dak.
Zou er wel weer 35/36 graden zijn.
Gewoon doorknallen!

Jaja voor die 16 euro per maand heeft m'n gym ,buiten alle andere dingen die ik al eens genoemd heb, ook nog eens prima werkende airco:cool: Heb er een hard hoofd in dat ik volgend jaar in een andere stad nog zo'n goede deal kan vinden..

Fit4free ?

Nope..Sportcitadel in Leeuwarden.
16 euro onbeperkt sporten, onbeperkt zonnebank, onbeperkt sauna, onbeperkt squashen. Dumbbells gaan tot 40kg, er is alleen geen squatrack dus moet squaten in de smith:( Maar voor de rest kan ik er alles doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ook net weer getraind in die hitte, en mede daardoor (en door het voedbal) was het lekker rustig in de gym! Af en toe even knuffelen met de airco / flinke slok water nemen, en vervolgens weer vol gas met het zweet in de bilnaad squatten.

plat dak, geen ramen, geen airco,geen ventilators, verschrikkelijk benauwd. maar we pompen maar door.
ze hebben in ieder geval extra dweildienst nadat ik ben langsgeweest,het druipt er vanaf :S

Heeerlijk vind ik het trainen met dit weer! Echt heerlijk!
Vooral met een goede pre-WO op, lekker muziekje op, en knallen!
Het zweet gust over je hoofd, over je rug, over plaatsen waarvan je niet eens wist dat je ze had! Die warmte fokt mij alleen maar harder op heb ik het idee, ik vind er dus compleet niks nadeligs aan!

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Bij ons is 't helemaal vreselijk met die hitte! Geen airco, wel plafond ventilatoren, maar ook niet verspreid over de hele ruimte :S Dus dan maar ijsblokjes in m'n bidon en gewoon trainen.

Dat is nog helemaal geen gek idee, tnx!:thumbs::D

thermometer geeft nu 29,4 aan, zo toch maar ff trainen :D

Kreeg gister een bloedneus toen ik biceps aan t trainen was .

:DDus met bankdrukken ziet het er minder slordig uit.:D

haha, dat was de slechtste training ooit.

Nooit meer met 29 graden trainen voor mij

• Topic Starter Topic Starter
Dat is wel erg warm ja:p

Terug
Naar boven